Heb je nog geluk dat hij niet in de 90ste minuut besluit te 'quiten'... Wat een hufter in ieder geval.
Anyway, heb de game sinds vorige week, maar soms wordt je er wel echt helemaal gek van. Ballen die je zomaar bij de verkeerde inleverd, of van die tegenstanders die gewoon echt ALLE 50-50 duels winnen (hoe de fuck lukt ze dat!?)
Het ging vandaag sowieso echt RUK. De eerste dagen ging het nog wel (zodra ik doorhad dat ik even mijn verdediging wat verder terug en compacter moest zetten), maar vandaag verloor ik vrijwel alles, en vaak nog met grote overmacht van de tegenstander ook. Op de een of andere manier borduren ze zich een weg dwars door mijn incompetente verdediging en leggen de bal naast de falende keeper. Ik speel met NL trouwens. Lijkt wel alsof ik opeens tegen allemaal betere tegenstanders speel ofzo.
Het eerste potje was trouwens het hoogtepunt (dieptepunt): Ik was de hele wedstrijd veruit het beste (en dat gebeurt zelden), en kans na kans na kans na kans wisten mijn spitsen op alle mogelijke manier naast, over, onder, whatever te schieten, maar niet in de goal. In de 2de helft weet ik ein-de-lijk te scoren. Tegenstander is 0x bij mijn keeper geweest, en heeft 1 schot richting mijn doel gelost. Helemaal aan het einde van de wedstrijd, mijn keeper heeft de bal, en schopt het recht tegen het mannetje dat voor zijn neus staat
1-1. Aan het einde van de wedstrijd had die tegenstander dus 2 schoten, waarvan 1 op doel, en die ging er in...
Klik om te vergroten...