Medal of Honor

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Als iemand een code over heeft, ik ben beschikbaar hoor :eek:
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    De BETA komt op 15 Juni dus hopelijk voor die tijd, als je hem rond de 11e nog niet hebt zou ik wel een mailtje richting EA sturen.

    8)
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Het vervelende aan de demo is, dat je telkens wanneer je het opstart, je alles weer goed moet zetten. Dus je moet weer je combat scope op je wapen zetten, de extra clip selecteren en dergelijke. Het slaat niet op :mad:.
     
  4. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Abi, als je nog een code hebt voor 360. Hoor ik het van je, alvast bedankt...
     
  5. James Pond

    James Pond Guest

    Daarom is het ook een BETA en niet een DEMO.

    P.s als iemand een code voor moi heeft doe ik toffe dingen voor je (vu)
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Jij bent toch dronken hee!!!
     
  7. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    volgens mij heb je er zelf inmiddels ook weer een aantal op :+
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoezo ook echt weer8)
     
  9. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Niet dat ik je dronken ben tegen gekomen op dit forum maar ik gok gewoon dat je wel eens wat drinkt :+
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Neeeee joh, hoe kom je erbij:+
     
  11. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Just a crazy thought i guess:+
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Don't guess. It makes me look bad:+
     
  13. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    and drunk :+

    ontopic: Ik weet het nu echt niet met deze game, of ik hem nou wel of niet moet gaan halen.
    Ik twijfel iets te veel en bij twijfel zeg ik meestal tegen mezelf niet doen.
    dus tja.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik meende in de PU te lezen dat die wel erg scripted lijkt. Het zou niet waar mogen zijn, maar dan nog lijkt die veel op de SP van de gemiddelde COD game. Die waren ook zwaar scripted. Ik hoop echter op iets anders, want ik had anders nog liever gezien dat Dice ook de SP had gemaakt ipv alleen de MP. Ik denk dat ik MOH nog wel weer een kans ga geven, maar EA moet het niet afwerken om alleen geld te kunnen kloppen. Flik het ons dus niet EA!!! Ook niet na wat ik in de PU las. Laat die baklappen ongelijk hebben en een foute demo hebben gespeeld hebben ofzo. :+
     
  15. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop hem denk ik ook niet totdat ik hem een keer kan testen, de MP dus. hoop nog steeds dat er een demo komt.
     
  16. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoop het ook maar vind dat af gelopen jaren EA steeds slechtere games uit brengt gemiddeld. (zitten wel een paar toppers bij maar de rest is bout)

    Maar ik deel je mening volledig, ik hoop zo erg dat de PU het fout heeft maar ik denk het niet :{
     
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik mis recoil....:{
     
  18. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sowieso een hekel aan de PU, maar hoop dat ze ook op dit gebied verkeerd zitten. Ik vind de MP trouwens meer op COD4 dan op MW2 lijken als je het mij vraagt.

    Singleplayer gaat mij wel/niet overhalen of ik de game koop, want voor de MP hoef ik het niet te doen zoals ik het hier lees (eens even kijken of ik die nog ergens kan spelen:cool:).

    @powerlines: Serieus? Verdomme. Dat is wat voor mij MW2 verneukte. SCAR, ACR, al die wapens met geen terugslag. Als er geen terugslag is, is het een no-buy. Het moet een beetje moeite vereisen om iemand op 100 meter neer te schieten, ipv domweg de trekker ingedrukt houden.
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2010
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de MP wel leuk eigenlijk ;o. Het levelen kost later wel veel tijd, dat wel. In mijn gevoel is het een mix van (idd) BC2 en MW2, maar de uitvoering is niet zoals bij beide games. Het mist van beide werelden wel wat. Althans, zo kijk ik ernaar na mijn speelsessie's.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik denk dat het opzich wel goed kan zitten, maar ze laten tot de release echt geen dingen zien die wij beter kunnen zien als we de game al gekocht hebben. Ik wacht dus op zijn minst een paar reviews af en wil ook graag een Nederlandse lezen. We zullen het wel zien als het najaar vol game releases voor de 3 keer in 3 jaar tijd weer losbarst. 2007/2008 en 2010. 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina