1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    blijven jullie search steeds leuk vinden dan, dat kan ik niet langer dan 5 potjes spelen, dan vind ik het saai worden,tenzij je een team van 6 vrienden hebt. ik wil liever chaos, ground war dus.
     
  2. MrGamerOwnage

    MrGamerOwnage Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    SnD is voor pro's xD
     
  3. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Het kan toch zijn dat ie dat niet leuk vind?;)
     
  4. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Kijk hij vind chaos leuk, ik vind het meer geordende spelen leuk, dus FFA, TDM en SnD.
    SnD vind ik persoonlijk erg leuk omdat je vaak elkaar probeert af te troeven, als iets niet lukt in de eerste ronde dan kan je een nieuwe tactiek proberen en zo gaat de ander misschien ook een tegentactiek bedenken, het is elkaar gewoon te slim af proberen te zijn. Een ander aspect is dat wanneer je onderlinge communicatie goed is je bijna niet te stoppen bent als team, althans dit is in public matches zo. Nog iets is het meekijken met je teammates, zo keek ik vandaag met een vriend mee die dus 20-1-2 haalde op Salvage, iets wat HEEEEL zeldzaam is.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2010
  5. MrGamerOwnage

    MrGamerOwnage Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Grapje man, rustig xD :lol:
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik hou van niet doodgaan :+ welke gamemode?

    nee maar even serieus, ground war begint mij ook steeds meer de neus uit te komen, vooral dus door types als Eaglescream. Barebones is dan toch even een hele fijne toevoeging.. (vu)
    SnD is denk ik wel de gamemode die het dichtst bij de realistische sfeer komt die het spel probeert neer te zetten. In mijn ogen ook de beste gamemode
     
  7. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    S&D blijft het beste speltype. Vind het echt zonde dat ze CTF eruit hebben gehaald...
     
  8. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik houd het bij TDM... heel af en toe S&D om af te wisselen. Zonder een xbox kan ik niet veel nu heb me oude verkocht tijdje geleden, ik wacht op mijn Xbox360 Slim \o/
    heb vandaag me nieuwe speakers binnen(Logitech Z-2300) en MW2 alvast :p
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2010
  9. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Heeft iemand nog 'gouden' tips voor het behalen van een nuke? Het wil bij mij maar niet lukken, meestal omdat ik op een rare manier - midden in een goede killstreak - altijd wel eens tegen een kogel aan loop.
     
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo CTF eruit gehaald ?

    dat zit er toch nog gewoon in ? :confused:
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Nee toch?

    Domination is geen CTF, zoals CTF hoort te zijn ;)
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Capture de Flag is gewoon een modus die in de game zit hoor ...

    of begrijpen wij elkaar verkeerd hier ?
     
  13. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Capture the Flag zit er niet meer in.
    Ja die modus zit in de game maar via xbox live kunnen ze bepalen wat jij kan spelen op de game hé ;)
    Ze hebben Capture the Flag er dus gewoon uit gehaald...

    STELLETJE HUFTERS! DAT JULLIE N00B TUBES ER UIT HALEN IPV CTF! :9
     
  14. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het alleen nog maar bij ''Barebones objectives'' en ''Team Tactical'', maar je hebt geen aparte playlist meer ervan
     
  15. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ! , bizar ! op de pc zit ie er volgens mij wel nog in.

    Waarom zouden ze ingodsnaam een modus eruit halen waar ze ondere andere mee gepromoot hebben ?

    :confused:
     
  16. Remco

    Remco Guest

    Jammer alleen dat het tactische aspect vaak ondergesneeuwd raakt door mensen die alleen maar met hun kills bezig zijn.

    Daarnaast is het ontzettend vaak zo, en dan spreek ik uit eigen ervaring, dat maar 1 of 2 mensen een headsetje hebben/gebruiken, waardoor eventueel overleg niet een aan de orde is.

    Bij Rainbow Six: Vegas 1, om maar eens een tactical shooter te noemen, werd je gewoon gekickt als je geen headset had.
     
  17. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik denk ook niet dat je MW2 met RS mag vergelijken op het gebied van een tactical shooter omdat MW2 geen tactical shooter is. Teminste, die mening heb ik er over.

    Heeeeeel soms (jawel met 6 e's) heb je bij TDM dat je met een zooitje flink tactisch kunt gaan spelen. Maar dat komt maar een hele enkele keer voor.
     
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik dus ook onbegrijpelijk. Speelde het ook best vaak en het werd volgens mij ook competitief gespeeld...
     
  19. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    oh hebben jullie de nieuwe cheat al gespot...
    deed gister weer ff ground war en ik zag zon clan van 9 man tegen 7 ofzo dus ik dacht een leuk potje te spelen, helaas kregen ze allemaal altijd choppergunner uit hun pakketje + mis schieten was toch doodgaan. erg jammer, maar dit gebeurd gelukkig niet veel.

    Vanochtend ook weer ff lekkere potjes Hc SnD gedaan, deden we na een tijdje invasion, en ik dacht, he ik schiet ook eens een noobtube naar hun spawn, waar ik dus altijd door sterf als ik meteen vooruit ga lopen bij Hc SnD. en ja hoor, boem multi-kill, ik zat en 2 vrienden zaten echt van, WTF! dat was wel vet.
     
  20. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijf je voortaan ook spawn-noobtuben?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina