Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ga je nieuwe halen met de release?
    Kunnen we samen gaan! ;)

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Heb al een nieuwe 3GS, kreeg deze terug van Solid Vision en T-Mobile dekte ook nog de administratie kosten van 50 euro8). En had toen ondertussen al een nieuwe gekregen van T-Mobile, die heb ik nu:). Want zou eigenlijk 250 euro reparatiekosten moeten betalen voor deze omdat er 'waterschade' bleek te zijn, maar nog nooit in aanraking ermee gekomen en had m alleen opgestuurd door het scheurtje, omdat ik toen hoorde dat je dan een nieuwe kreeg. Maar waarschijnlijk was die indicator die waterschade constateert kapot..

Maar de 4G komt er voor mij volgend jaar pas:). Eerst abbo laten aflopen en 800 euro neerleggen voor een telefoon vind ik toch wat teveel van t goede;).

Laatst bewerkt: 6 jul 2010
  3. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Whoehoe, nog 2 weekjes en dan komt hij als het goed is binnen! Hoop het van harte!

4. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Genieten doe ik niet van iOS4. Hele multitasking systeem irriteert me mateloos. Alle apps blijven openstaan. Aan het einde van de dag heb ik een hele waslijst die ik handmatig mag gaan sluiten.

iMovie is wel tof, tho.

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hoe zet je iOS4 terug naar 3.1.3 op mijn iPod Touch?

6. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
  7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Als je nu een iphone 3GS wilt kopen ben je alsnog rond de 400eu kwijt 2e hands..toch niet normaal meer..

8. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Valt mee toch? 3GS is nog geen jaar oud. En als je em zo nieuw koopt ben je zo 700/800 euro er nieuw voor kwijt unlocked, dus dan valt 400 euro wel mee. Over het algemeen is Apple hardware nog veel prijs vaster dan de iPhone. Het is niet een HTC die je met 3 maanden voor een prikkie kan kopen.

9. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom afsluiten? Het is juist zo gemaakt dat je daar niet om hoeft te denken.

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Maat van me boekt em gewoon naar Londen, koopt daar 2 iphones voor 1200eu..
    en verkoopt er dan 1 hiero voor 1300eu..100eu winst en je hebt zelf zo'n phone..
    best eh..sick.

11. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    1300 euro vangen voor 1 iPhone 4? :lol:

Zou niet weten wie een iPhone 4 voor 1300 euro gaat kopen. Tripje Duitsland of Frankrijk en dan heb je em voor 700 euro :)

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Daar verkijk je je op hoor, er zijn echt zat man die voor > €1000 een iPhone 4 zullen kopen. Op Ebay staan 16GB modellen voor ~€1000 en 32GB modellen staan zelfs voor €1200 of meer te koop.

Ff iets anders: shieldcase.
    Op tweakers zag ik iemand die een Zagg shieldcase voor de iPhone 4 had gekocht en toen maakte iemand anders daar een reactie op dat een SGP shield beter was (hij had ze beide).

SGP shield:
    http://cgi.ebay.nl/SGP-Incredible-S...ewItem&pt=PDA_Accessories&hash=item27b30f3b0a
    http://www.sgpstore.com/product_info.php/cPath/21_28_89/products_id/1452

Ziet er goed uit moet ik zeggen, erg krasvast, lekker dun en het verneukt het design ook niet. Je kan ook kiezen uit 3 varianten: normaal (licht glossy), mat en extra glossy (is ook iets dikker).

Iemand anders nog andere suggesties (Rivanov, Furies etc)?
    Anders ga ik denk ik voor de mat variant, die heeft ook nog een fijn anti fingerprint laagje.

13. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Zie wel vaker dingen op ebay staan voor idiote prijzen, daarom staan zulke artikelen vaak ook nog op ebay want niemand em gekocht heeft. 1300 euro voor een iPhone 4 vind ik iedergeval insane, helemaal als je em voor de helft even bij de buren in Duitsland kan krijgen.

Maarja je hebt soms een gek erbij zitten.

14. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Omdat ik anders door een lijst van 50 apps moet scrollen als ik het multitasking écht eens nodig heb.

Ik ga denk van de week weer downgraden naar 3.1.3. Pro Switcher werkt veel beter.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Let wel op. De backup van iOS4 werkt niet in 3.1.3

16. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    I know! ;)

Heb net even alle cons en pro's op een rijtje gezet. Blijf toch maar bij 4.0. Hoe briljant mijn iPhone ook was op 3.1.3, heb geen zin om álles opnieuw in te stellen. Hopelijk worden de Cydia Apps snel geupdate. Hier is een lijst te vinden. Ik mis vooral Status Notifier.

17. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Eergister toch maar eentje besteld via Apple UK. Hier en daar ervaring met Borderlinx gelezen; ik durf het wel aan...

Mocht het toch tegenvallen of ondertussen ergens eentje sneller te pakken krijgen kunnen krijgen, dan cancel ik deze weer. Ben benieuwd! :)

18. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey! Ik ga naar London zondag voor 5 dagen, daar is 'ie al uit heb ik vernomen? Kan je ze daar ook simlock vrij kopen en zo ja, wat kost dat?
    Ben benieuwd, weet nog niet of ik hem zelf meeneem, misschien kan ik iemand gelukkig maken hier?

Laatst bewerkt: 7 jul 2010
  19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Daar is hij al uit inderdaad. Maar wel uitverkocht. Ze zijn simlock-vrij.

16GB: 500pond
    32GB: 600pond

20. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, best prijzig. Denk niet dat dat 'm gaat worden, ik wacht de release in Nederland toch maar even af.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina