1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Controller kapot/vies?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hollandes, 7 jul 2010.

  1. Hollandes

    Hollandes GT: Curfs

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb recentelijk een tweede controller gekocht van 'Gaming4life' hier op dit forum. Toen ik hem binnenkreeg, heb ik hem gelijk getest, en hij deed het prima. Ik heb er gelijk wat achievements mee gehaald.

    Nu wil ik hem vandaag weer gebruiken, maar werkt hij niet meer. Hij gaat niet meer aan. 6 verschillende batterijen geprobeerd, maar geen van allen werkt. Ik denk dat het probleem niet bij de controller zelf zit, maar bij de batterijhouder. Dat weet ik wel zeker, want als ik mijn andere batterijhouder in de tweede controller doe, werkt hij wel.

    Dus mijn vraag is, kan ik de batterijhouder vervangen? Kun je zo'n ding kopen, of moet je dan direct een nieuwe controller kopen?

    Pica; http://web17.twitpic.com/img/126243197-bbccc85b6fdcffe63140135c97a5ced5.4c345728-full.jpg
     
  2. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij kun je die niet los kopen maar ik zou gewoon een play & charge kit halen, veel fijner als batterijen vind ik.

    Als je toch nog écht zo'n batterijhouder wilt heb ik er evt. wel een paar te koop voor je in de kleuren wit en groen ;)
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Je kunt proberen een beetje schoon te maken en opschuren, maar denk eerder dat er een van de geleiders in je pack niet goed zit of gewoon of los. Dat kun je testen met een multitester ofzo, je vader/buurman heeft er vast wel een.
    [​IMG]
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Mocht je er niet uit komen, PM me dan even, dan heb ik nog wel wat voor je liggen.
     
  5. Hollandes

    Hollandes GT: Curfs

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wellicht een optie. Ik speel echter liever met oplaadbare batterijen. Die gaan immers zo'n 10 speeldagen mee, zo'n kit gaat volgens mij minder lang mee.

    Ik heb het geprobeerd met een multitester, en het blijkt inderdaad dat één van de geleiders het niet meer doet. Hij zal wel los zitten. Bedankt!

    Je hebt een PM.
     
  6. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Dat is een bekend probleem met die xbox controllers, heb mijn controller nu 4 weken en de achterkant gaat al een beetje los zitten waardoor ie af en toe uitvalt, voor de kostprijs zou je toch een beter produkt verwachten..
     
  7. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Apart, want ik heb een Xbox 360 controller van 4,5 jaar oud en die doet het nog steeds perfect. De achterkant zit ook gewoon zoals bij het begin.
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Daar had ik ook last van met een andere controller, dus het is toch een bekend probleem!
     
  9. eriktoemen

    eriktoemen Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er nog geen last van gehad denk dat die knuppeltjes eerder kapot gaan door het intensief gebruik:p
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Sommige zijn ook eerder geneigd hun controller de kamer door te knallen dan andere :+
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ook gehad, zelfs met een gloednieuwe controller die bij mijn Elite zat.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het verschilt nogal van controller tot controller, ik heb hier een splinternieuwe liggen die ik niet gebruik omdat hij af en toe uitvalt maar ik heb er ook een aantal die al een eeuwigheid meegaan en niks mankeren.

    Die nieuwe heeft nog een irritant probleempje, de dead zone is niet helemaal juist dus in sommige spellen beweegt hij naar links ook al raak ik de stick niet aan :mad:
     
  13. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij mijn controller zit de batterij ook los. Als er iets gebeurt met vibratie (bijv; ik raak de paal) dan valt de batterij op de grond, maar gelukkig kan je vibrate off doen :+
     

Deel Deze Pagina