De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 24]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja, maar dan zal je de tv zelf moeten wegbrengen naar een service point of opsturen(!!). Zelf wegbrengen is nog tot daar aan toe, maar opsturen is echt een ramp. De kans dat hij beschadigd is vrij groot, zeker als je de originele doos niet meer hebt. Wanneer je een tv hebt die bestemd is voor verkoop in de benelux zal de desbetreffende fabrikant een monteur naar jou huis sturen die je tv ter plekke zal repareren of desnoods vervangen.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    En daarnaast kun je makkelijk een maand zonder tv zitten als je hem moet opsturen. Iets wat je ook niet wilt lijkt me.
     
  3. eriktoemen

    eriktoemen Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    opsturen lijkt me een groter probleem :confused: maar dat geld toch niet voor alle internet sites of wel?
     
  4. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is de Panasonic TX P42C2E geworden! Ben er zooo blij mee. Gamen gaat echt heel perfect, films zijn zoo mooi. Perfect! Iemand anders ervaringen met deze tv?
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66


    Bij het merendeel heb je dat wel. Deze halen de tv via paralelle import binnen en betalen geen premie aan Panasonic NL voor de reparatieservice.

    Vraag er dus expliciet om bij n webwinkel. Plasmadiscounter.nl verkoopt bijvoorbeeld wèl met de reparatieservice en Redcoon dus niet.
    Je wilt echt niet weten wat voor drama t is om n 40-60 inch terug te moeten sturen/laten ophalen en m weken kwijt te zijn.


    verbaast me niks ;) mooi hè?

    Veel plezier ermee!

    Las 2 keer van iemand wiens tv na 6 weken nog niet eens gerepareerd was!
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2010
  6. eriktoemen

    eriktoemen Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    tja op plasma discounter heb je goedkope tv s ;) maar kan nog steeds niet goed kiezen tussen panasonic tx-p42x20 en samsung le37b550 :confused: (of le40b550)
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als je voor de Samsung gaat zou ik wel de C550 kiezen ipv de B550 want dit is een nieuwer model.
    Maar een P42X20 zou ook gruwelijk beeld geven.
     
  8. eriktoemen

    eriktoemen Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    en is groter :p maar maak me beetje zorgen dat hij niet full hd is :confused:
     
  9. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Maak je geen zorgen. Een vriend van me heeft laatst een full hd lcd gekocht van ongeveer hetzelfde budget. Mijn Panasonic geeft een feel mooier, voller beeld. Echt.

    Kan iemand mij helpen met het instellen van mijn tv? Ik wil graag optimale gamesettings, dus een mooi scherp beeld zonder dat je inlevert op kwaliteit.

    Ik merk dat ik heel mooi beeld krijg als ik mijn Panasonic op normaal heb staan, met een contrast van 22, helderheid +8, kleur op 44 en scherpte op 0, kleurtemperatuur: Warm. En de rest is poespas volgens mij.

    Heeft iemand een soortgelijke tv? (Panasonic TX P42C2) En op wat voor settings game jij?

    Ik merk dat ik het nu eigenlijk ietsje te donker vind, maar als ik het lichter zit vind ik het lelijk beeld geven. De contrastwaarde verhogen ziet er lelijk uit.
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Gebruik nou gewoon n instel dvd of gebruik t instelprogramma wat je op de dvd's van Pixar of Star Wars kunt vinden. Echt aan te raden. Op t oog is bijzonder lastig. 1 klik verkeerd en je verliest al detail etc

    Iedere tv is anders, zelfs al is die van precies hetzelfde type.
     
  11. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Moet je die insteldvd dan gewoon kopen in de winkel? Waar is hij bijvoorbeeld voor dit type te kopen?

    En kan ik die gewoon via mijn xbox dan runnen?

    Tof zeg.
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
  13. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik ben op zoek naar een nieuwe TV voor mijn ouders. Maximale grootte is 37", omdat hij anders niet in het televisiemeubel past. Verder is 100HZ een vereiste, en neig ik naar een LCD omdat er 1 groot raam tegenover de TV is, veel lichtinval dus.

    Ik had zelf al de Samsung LE37C650 gevonden. Kan iemand me nog wat anders aanraden?
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Moi... Ze zeiden dat hun geen pieptoon hoorde. Heb geen zin om hem weer 6 weken kwijt te zijn. En ben er nu wel aan gewend. Blaas er gewoon over met muziek (H)
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat bedoel ik. Dat is toch verschrikkelijk?

    Als je een NL type had gehad, dan zou de monteur bij je thuis gekomen zijn. Als hij t niet zou horen dan zou je nog in discussie kunnen gaan en vaak vervangen ze dan n voeding of moederbord.
    In ieder geval was je de tv helemaal niet kwijt geweest.

    Denk niet dat je ooit nog n import tv koopt.
     
  16. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Hmm. Ik wil ook graag een nieuwe tv en home cinema set.
    Ik zat te denken aan een 40" full HD tv, en een blue ray home cinema set.
    Hebben jullie nog tips voor tv's ofzo? Of kan ik beter een losse blue ray speler kopen, en een aparte home cinema set?

    Bij elkaar is het budget max 900,-
     
  17. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
  18. eriktoemen

    eriktoemen Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is een mooie tv voor een goede prijs is het ook een nederlandse want dan koop ik hem als mijn ouders het toelaten:p
     
  19. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Haha, maar ik wil het wel uit een echte winkel halen:+
     
  20. eriktoemen

    eriktoemen Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom? als het goed is krijg je dezelfde tv ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina