[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Tuurlijk hoop ik dat! Ik heb alleen geen zin me aan zoiets te verlekkeren als het toch tegen gaat vallen. En de kans is vrij groot met 200 premium auto's en 600 opgepoetste modellen waar ook nog eens geen compleet schademodel aan zit.

Ja! Wel jammer dat het zo'n fanboy is, maar afspraak is afspraak. _O_

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Fanboy? Heb járenlang een Xbox gehad, zowel Xbox als Xbox360.
    Met het grootste plezier alle Forza delen gespeeld.
    Nu maar 's een keer een PS3. Heb een ruime blik hoor.

3. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik zit je maar een beetje te treiteren. Het valt me gewoon op dat je eigenlijk nooit iets negatiefs hebt te melden over de PS3 en de games. :p

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb niets negatiefs te melden over GT5!
    Omdat ik gewoon hoop dat het een super game wordt.

5. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoef je niet te hopen *)
    GT5 wordt meer dan super !

@ Mr. Bubbles

'' Dat had ik ten tijde van de Prologue heel erg. Nu denk ik vaak dat ze met screens komen die we ingame toch nooit krijgen te zien. Ik wil me dus niet te lekker maken. Sowieso koop ik de game niet meer, het duurt mij gewoon te lang. Zouden meer mensen moeten doen. ''

Harde woorden, ik ben benieuwd als de game eenmaal uit is ;)

Laatst bewerkt: 30 jun 2010
  6. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Alles bij elkaar lijkt deze game dan toch tjokvol te zitten met alles waar je op hoopt. Het zal mij benieuwen.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Top Gear Test Track

[yt]rC7wpupIP5U[/yt]

8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik koop de game sowieso niet meer. De lol is er voor mij echt vanaf na 347777999 filmpjes en plaatjes die nooit ingame zullen zijn. Wat ze laten zien heeft weinig met de game zelf te maken.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik wacht de reviews af, als die alsnog positief zijn koop ik hem wel gewoon.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Kijk bovenstaand filmpje 's. :+
    Maargoed, dat komt niet van PD zelf.

11. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Is jammer genoeg niet meer te zien.

12. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Nogmaals, ben zeer benieuwd of je de game daadwerkelijk in de schappen kan laten liggen in november. Er zijn trouwens inmiddels genoeg in-game beelden te bewonderen en het ziet er gewoon prachtig uit (Zowel Physics als Graphics)
    Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening of gedachte over GT5, feit blijft dat het de beste racer wordt deze generatie voor autosport/auto/race liefhebbers. Er is zoveel aandacht besteed aan deze game, het is gewoon een kwaliteits product dadelijk waar elke Playstation bezitter trots op mag zijn.

13. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik hoop het maar, ik heb er weinig vertrouwen meer in.

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    No shit, dat het de beste racer wordt deze generatie zou ook wel eens mogen na zoveel jaren ontwikkelingstijd.
    En tja wat valt nu eigenlijk te vergelijken: Forza 3? Dat is inmiddels ook al een gedateerde game.

15. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja, kan de game prima laten liggen. Het is voor mij een principekwestie geworden. Een bedrijf dat zijn eigen klanten voorliegt met screenshots en doet alsof het ingame is en een game jaren gaat uitstellen gun ik mijn geld niet meer. Ik heb me ook prima vermaakt met Forza 3, daar zal ongetwijfeld een 4e deel van uit gaan komen.
    Het is niet zo dat ik GT nodig heb in mijn leven ofzo. Er zijn genoeg andere games die echt de moeite waard zijn. Ik blijf het gewoon bizar vinden dat mensen voor de zoveelste keer in de marketingmachine trappen.

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan je beter stoppen met gamen. Want dat doet elk bedrijf. En je punt van uitstellen snap ik ook niet. Ze zijn jou toch niks verplicht? Ze willen een perfecte game maken. Maar blijkbaar wil jij liever een game die halfbakken is hebben omdat je geen geduld heb.

Verder snap ik ook niet waarom je nog in dit topic komt. Het enige wat je komt doen is verkondigen dat jij de game niet meer wil en dat het allemaal nep is en dat het een kut spel gaat worden.

Laatst bewerkt: 7 jul 2010
  17. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Laten we de discussie dan ook lekker centraal houden over GT5, in November kunnen we wel kijken wie er nu gelijk had.

18. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind dat je zelf gewoon een groot probleem maakt. Als jij je eigen bedrogen voelt door valse screens/trailers of wat dan ook, so be it. Ik snap volkomen dat veel mensen teleurgesteld zijn over de lange ontwikkelingstijd, maar dat komt de kwaliteit toch alleen maar ten goede ? Ik vind PD's instelling juist heel goed, de game komt niet eerder uit voordat het goed is. Veel ontwikkelaars kunnen daar nog wat van leren, want hoevaak heb je al slecht afgewerkte games meegemaakt waar eerst nog 30 patches overheen moeten voor hetzelfde geld als GT dadelijk kost. Dan zeg ik op mijn beurt, ik gun die ontwikkelaar mijn geld niet voor een half product.

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Screens zijn ook dan "in-game", ze zijn gemaakt met de replay mode of met de engine (hopelijk replay). Als je met in-game gameplay bedoelt, dan zit je fout want Sony heeft nooit beweert dat de game er zo tijdens gameplay gaat uit zien. Verder maakte iedere uitgever er zich wel aan schuldig, zeker met racegames (zie maar naar de screens van Forza :cool:.

Maar goed, ben benieuw of ze nu eens eindelijk dat botsautootje effect hebben weg gewerkt.

20. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Nou sorry hoor, maar de auto's glijden na al die jaren nog steeds over de weg en de geluiden tijdens het driften zijn ook niets veranderd. Ze zijn alleen bezig geweest met eye candy droppen naar gamers toe. Er zijn zat andere games die meer weten te bieden. GT5 is misschien leuk om een paar auto's te proberen met cockpitview aan, maar daar is het meeste ook wl mee gezegd denk ik zo.
    Geen enkele game is foutloos, games zijn enorm complex. GT5 zal ook niet foutloos zijn, daar komen ook nog wel een aantal patches voor uit. Dan moet je gewoon geen games meer gaan spelen als je geen fouten tegen wilt komen. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina