Mafia II

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Pf nou een mening is ook lastig te accepteren voor jou zeg :):

:thumbs:

2. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Voor enkelen misschien een tegenvaller?

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Had ik je al 5 jaar voor de release kunnen zeggen, hoor.

4. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Wow, held die je bent :eek:

5. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
  6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Wow, dat was een nuttige post. Bedankt voor uw bijdrage aan het topic en hopelijk snel tot nooit :thumbs:

Ontopic:

Ik was er ook wel van op de hoogte dat Mafia II geen sandbox-game zou worden. Ik heb daar niet zoveel problemen mee persoonlijk. Ik ben gek op goede sandbox games als RDR of GTA, maar de games die genoemd zijn in bovengenoemd stukje (Alan Wake en Uncharted 2) zijn natuurlijk perfecte voorbeelden van games waarin de gamer een kant op gestuurd wordt omwille het verhaal maar toch het gevoel heeft van vrijheid. Toch kan ik me voorstellen dat er mensen teleurgesteld zijn, omdat Mafia II zich natuurlijk uitstekend leent om een sandbox game te zijn.

7. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Nee, zeggen dat je dat nieuwtje al zoveel jaar eerder had kunnen mededelen, dat is een nuttige bijdrage. Maar misschien ben je bang van modjes dat je mij erop aanspreekt :):

Bitchreactie, ga naar cosmogirl forum ofzo.

8. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Dit was allang bekend hoor ! dat het verhaal vrij lineair zou zijn .

Het is een soort van Uncharted maar dan in een sandbox omgeving.
    Ik vind het persoonlijk niet zo heel erg

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    De game is gewoon een sandboxgame, maar net zoals deel 1 volledig gestuurd door het verhaal.

10. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Als je wilt kun je gewoon vrij ronddwalen maar daar draait de game dus helemaal niet om. Dit is meer om aan te geven dat je niet teveel moet verwachten als je rond gaat rijden e.d

Er zijn natuurlijk wel wat dingen te doen als je rond de stad rijdt

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    :D Wijsneus. Je reactie is gewoon sneu gast, en deze ook. Wat kan mij het schelen aan wie het gericht was. Sterker, ik heb er niet eens op gelet. Als het een stupidass reactie is dan is het een stupidass reactie. Dit is een forum op een internetsite, denk je nu werkelijk dat ik me druk maak om een modje? Ik maak me druk om wijven, bier, veel geld verdienen, neuken en gamen.

Blijkbaar vindt je het zelf wel heel belangrijk dat je post aan een mod gericht is omdat je er zelf over begint. Ik ben daar zelf wat minder mee bezig. Zeg eens, moest je giechelen toen je het aan het typen was?

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik ben blij met dit nieuws eigenlijk.. De grootste tegenvaller van GTA4 was sandbox game die niet goed uitgewerkt is.. Alles kan doen wat je wil, maar er zijn zo weinig leuke dingen te doen. Dan word ik blijer van Call of Juarez dan RDR, daar wordt je lekker gestuurd en beleef je het avontuur. Bij zowel GTA als RDR mis ik die drive.

Hopelijk is Mafia een goede tussenweg! :)

13. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Neuken? Go fuck yourself.

14. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Oke genoeg dames !

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Dat heb ik ook wel een beetje. Vaak verlies ik mijn interesse bij een game als RDR na een tijdje. Over het algemeen speel ik open sandbox games wat minder vaak uit dan een game als Uncharted, waar de gamer wat meer gestuurd wordt. Toch vind ik games als RDR veel vetter dan Call of Juarez.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Naja ik bedoelde type game als COJ. Natuurlijk is de moeite, tijd en geld in RDR zoveel meer dan in COJ, uiteindelijk is RDR de betere game. Maar ik verlies wel vaak mijn geduld als ik dan weer door de hele map moet rijden om weer een missie handmatig te starten.

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    =( Je reactie siert je man. Goed hoor. Kan het ff wat minder? Als je verder nog wat te zeggen hebt dan doe je dat maar via de pm.

Eigenlijk bedoelde ik ook meer het type game dan de game zelf :+. Ik vind het soms lekker om gestuurd te worden door een game, maar soms vind ik het ook lekker om een beetje te kunnen en mogen kloten zoals in RDR. Alleen gaat het bij mij gewoon vaak vervelen na een uur of 10 a 15 spelen.

Ik ben daarom ook wel blij dat Mafia II wat meer verhaalgedreven is en je wat meer stuurt dan in GTA IV of RDR. Dit is toch wel een game waar ik al een tijdje op wacht. Het lijkt me heerlijk, die Mafia sfeer.

18. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hier even aan toevoegen dat ongeveer het enige dat ik GTAIV free-roam deed was wapens kopen, hotdogs kopen en politie achter me aan krijgen. Misschien dat Mafia 2 meer inhoud biedt dan dat.

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic: als je dat al zo duidelijk moet verkondigen op een forum dan krijg ik het volgende idee van je uiterlijk:
    [​IMG], datgene dat je noemt is namelijk waar ieder enigszins normaal persoon zich druk over maakt

Ontopic:
    Ik wist niet dat Maffia 2 lineair was, maar dat boeit me verder ook niet. Geef mij maar een tof verhaal, goede actie, en leuke sandbox setting!

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Kan je die LE bij FRS bestellen met accept giro eigenlijk?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina