Iemand die vanavond rond 22.00 een paar advanced missies wilt doen? Heb er een kunnen halen met een random amerikaan echter kon ik hem steeds reviven. "zucht"
Heb alle DLC achievements nu, waren echt simpeler dan ik dacht dat ze zouden worden. nu alleen nog level 50 en voila. Iemand nog tips snel level 50?
Ik heb alle chievo's, op die ene van 10 killstreak na, binnen dus als iemand me wil helpen (en misschien deze chievo ook wel nodig heeft). Add me maar, wel even een berichtje sturen he . Met helpen bedoel ik dus natuurlijk: Private lobby met 2 man en dan de ander kills laten maken . Zou niet langer dan een half uurtje mogen duren.
doe the herd in het begin steeds. heb je hem zo. gewoon boven sniperen en gebruik maken van dynamiet!
Dat wist ik wel, maar dan moet er wel een 2e persoon zijn . Heb de game + dlc nu iig 100% (achievements)
Ik moet ook nog bijna alles. Complete all missions, all gold, all advanced missions completen, etc. Ik heb je al in m'n vriendenlijst dus we zien wel wanneer!