Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 26 nov 2009.

  1. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is PES 2010 online toch een ontiegelijk hoerenspel zeg...

    a). Connectie is kut.
    b). Iedereen wil altijd maar het 'beste' team kiezen. Zo speelde ik net even een stukje online World Cup. 4 potjes kwalificatie gespeeld, 4 keer tegen Argentinië. In ieder potje moet de bal naar Messi, die vervolgens onhoudbaar overal langs rent. Daar kan ik echt NIET tegen. Ik had 65% balbezit, 5 schoten op doel. Geen 1 er in. En dan verlies je omdat Messi overal langs kan rennen.

    Echt, ik sloop niet vaak controllers o.i.d., maar ik heb zo net mooi een wedstrijd geannuleerd omdat ik mezelf niet meer in kon houden.
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik krijg hem morgen binnen! :)
    Maar welke option file gebruiken jullie?
    Zodat alles gewoon up to date is met de juiste namen, logo's en tenues... :)
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Jon's, staat ergens in dit topic.
     
  4. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=77447

    Deze gebruik ik. Version 1.1 is de laatste met wat laatste transfers ( hij heeft wat zomerse transfers die al bekend zijn gedaan en sommige die misschien gaan plaats vinden zoals Affelay bij HSV ). Ook wat landen teams met wat echte shirts en rooster update.

    Hoop dat je er wat aan hebt.
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Moet ik die option file trouwens voor of na alle updates en DLC inladen?
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
  7. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind online gamen sowieso niks, liever tegen me maten ofzo

    heb gewoon niet echt de behoefte om van een wildvreemde te winnen. Ik wil gewoon een beetje lekker tikken...
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Net alles gedaan zoals jullie gezegd hadden en het is gelukt!
    Echt nice! Heb Jon´s 1.2 file gebruikt.
    Ook die WK update is tof! Die gezichten zijn net echt :eek:
     
  9. Remco

    Remco Guest

    Is PES2010 al ergens voor minder dan 20 euro te krijgen. Ik teer nog steeds op PES6, misschien is het tijd voor een nieuwere :cool:
     
  10. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat een ongelooflijke kneuzen zijn er tegenwoordig online. Steeds als ik voorsta in een potje dan is de connectie oppeens weg... ook bij mensen met een groen rondje.

    Hierdoor kan ik nooit een potje normaal afmaken, en worden er ook geen punten verdeeld. Hoe komt dit? is dit een soort cheating ofzo?
     
  11. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn dagen dan mag je gewoon niet winnen.

    Wedstrijd na wedstrijd net verliezen met alleen maar AI cheat goals. Word je schijtziek van.

    20 keer op rij verloren van gsten die er niks van kunnen, veel lager staan op de ranking, allemaal dik onterecht, in alle potten zit een AI cheat of blunder zodat ik verlies, elke pot meerdere malen de paal en de lat.

    Pro scripting soccer kunnen ze het beter noemen.


    En als ik zelf weer helemaal afzak na ver onder de 600 punten, dan ineens kan ik weer enkele potjes op rij winnen. Ook tegenveel hoger gerankte spelers.

    Pfff, deze game gaat toch nergens over?
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2010
  12. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is een AI cheat?
     
  13. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou,kreeg net weer een goal tegen, daar zitten dus ongeveer alle AI cheats in die je maar in PES kunt tegen komen.

    De bal gaat dwars door alle lichamen heen, veranderd uit zichzelf van richting. Ik hou die bal tegen, dan gaat ie naar links,en ineens, midden in de lucht, gaat ie keihard 90 graden naar de goal toe, en is het ineens een schot. Keeper laat hem natuurlijk weer liggen voor een spits.

    En zo gaat dat elke wedstrijd. Echt elke. Ik zal de replay eens uploaden. Dan kan je het eens zien. Het is misselijkmakend.

    Het wordt je onmogelijk gemaakt om te winnen. DIe bal vliegt gewoon uitzich zelf naar mijn goal.


    Even een cam zoeken, en kijken of ik een fatsoenlijk duidelijk filmpje kan maken, brb.
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat een onzin
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik ben nou wel erg benieuwd naar het filmpje 8)
     
  16. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom je nog wel achter zo, haha, ;-).

    Ik heb hem upgeload, maar hij doet het nog niet in youtube. ''an error is occured''. ff doorpielen.


    EDIT

    nou, hier is ie dan. Ik ben benieuwd naar het commentaar van Dyonko.


    http://www.youtube.com/watch?v=mK50HhWfNYQ


    En dit gebeurd elke pot. 95% van de tegengoals zijn zo, oneerlijk dus. Scoor ik er 0, krijg ik 1 zo een tegengoal, scoor ik er 2, krijg ik er 3 van zulke tegen.

    ALs je dan een competatieve speler bent net als ik, maar wel altijd fair play en eerlijk speelt, goede skills hebt (al zeg ik het zelf) dan word je gewoon gek als zo elk potje verneukt wordt.

    Daar kan je helemaal niks aan doen.

    Ik speel keer op keer gasten helemaal het stront voor de ogen. Maar mijn ballen gaan er door een onzchtbare muur niet in, en die van hun vliegen gewoon richting mijn goal.

    Ja, ik kan ook Barcelona kiezen, maar dat vertik ik, bovendien, is die hele game dan geen reet meer aan als je continu geholpen wordt.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2010
  17. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    En toen was het stil.

    Als dit gebeurd moet ik altijd aan JFK denken. Die film, met die presentatie van Kevin Costner over de baan van de kogel.

    Hilarisch maar natuurlijk geen zuivere koffie. ;-)


    edit


    chips, dubbelpostje, ach ja, als oranje maar wint straks.


    edit 2

    ben aardig zenuwachtig voor vanavond, ff tijd voor een ontspannend potje pes.

    man u - NAC

    21 schoten waarvan 16 op goal van NAC, 0 van man u. uitslag 3-0 voor man u, 3 keer uit een corner na een lange bal en een autopass.

    Lekker hoor. Die gast zei impressive bij die 3de. Maar stuurde nog wel ene berichtje: sorry mate, but it is the game not me''

    En dan vind ik het al veel minder erg.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2010
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Koop een ander spel. Volgens mij zijn dit geen cheats, gewoon bugs. Bal die gewoon niet goed simuleert.
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar dit is wel offline?
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Online. Zie ook z'n video.
    Ik heb het gezien en heb met verbazing gekeken. Nou heb ik PES 2010 als Retail game nooit gespeeld, maar dit is wel heel erg. Laten we hopen dat het volgende deel deze bugs weg laat. ;)
     

Deel Deze Pagina