Apple / Mac [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja. Ze hebben de productie wel opgeschroefd, dus dat zal het ook wel worden.
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Bedoel je exclusieve games voor mac?

    Games die draaien op zowel mac als windows kun je ook gewoon kopen bij bol.com of weet ik waar.

    Zelf vorige week football manager 2010 gekocht bij bol.com. Daar kostte die namelijk 20 euro en in de Apple store 40 euro.
     
  3. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Is Navigatie mogelijk op de iPad? Mijn vader wil er een kopen, omdat hij dan een bepaalde applicatie kan gebruiken waarin kaarten staan voor het varen met z'n boot. Een vriend van hem heeft die applicatie op z'n iPhone. (Navionics)
    iPad is zo'n 2000 euro goedkoper dan het alternatieve apparaat, dat enkel kan navigeren.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zit geen GPS in de iPad toch?
     
  5. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij heeft gewoon agps.. dus zou moeten werken lijkt mij?
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De 3G versie heeft toch alleen GPS !?!
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  8. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ah ja, ik zie het.

    3G versie heeft inderdaad een GPS-chip.

    Denk dat hij alsnog de 3G versie koopt, zonder dat hij gebruik gaat maken van de 3G-functie. Scheelt een hoop geld als je het vergelijkt met een stand-alone boten navigatie systeem.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    plotters zijn reteduur inderdaad, als die app alles kan wat hij wil is het een koopje. Eigenlijk bizar hoe goedkoop die app is als je het vergelijkt met andere plotter software
     
  10. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik maar denken dat kartelvorming verboden is, kan mij niet wijsmaken dat ze allemaal immens hoge kosten hebben.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Tenzij je met MyWi een WiFi-hotspot van je iPhone maakt. Dan neemt de iPad zowel de WiFi als GPS over van de iPhone. :)
     
  12. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Zou toch wel erg vet zijn als we een iPad hier in huis hebben liggen! Zovaak gaat m'n vader ook weet niet varen. :+
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zit te twijfelen of ik m'n iPad mee zal nemen naar de Filipijnen. Wel erg relaxed voor in het vliegtuig. Maar zou zonde zijn als ik 'm daar kwijt raak! 8)
    iPhone en iPod touch gaan al mee, is misschien ook wel genoeg. :+
     
  14. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn iPad meegenomen naar Bali en daar was het toch wel fijn om op veel plaatsen nog te kunnen internetten. Bijvoorbeeld als je op een vliegveld zit of in een hotel met Wi-Fi. Het internetten op een iPhone vind ik veel minder fijn. Ook grappig hoe iedereen vraagt of het een goed ding is :9. Ook is het fijn om een film in het vliegtuig te kijken. Ik heb 'm ook nog gebruikt als ebook en dat beviel mij ook wel.

    Ik ben van plan om een 13'' MacBook Pro te kopen voor mijn studie voor volgend jaar, maar zit er veel verschil tussen de 2.4 en 2.66GHz MacBooks? Kan ik bijvoorbeeld op de 2.4GHz nog wat spellen doen zoals bijv. portal?
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2010
  15. Willem-P

    Willem-P Fifa 09

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag mijn spellen op mijn macbook zetten, echter zijn dit allemaal windows spellen. Is het mogelijk deze spellen of te spelen op een mac?
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Bootcamp installeren en via Bootcamp Windows erop zetten. Vraag blijft echter wel of je Macbook de games gaan trekken, aangezien ze daar niet bijster voor geschikt zijn.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Klopt, maar meeste tijd zal ik niet beschikken over WiFi. Dus dan zou ik 'm puur gebruiken voor in het vliegtuig. Maar die beschikt al over een uitgebreid entertainmen-systeem incl. iPod aansluiting. Dus ik laat 'm denk ik maar veilig thuis.

    Over de MacBook, er zit geen groot verschil tussen de twee processoren. Qua games zul je toch naar een 15" moeten kijken want die heeft een dubbele videokaart waardoor je meer grafische kracht hebt.
     
  18. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag ff ipod classic gekocht bij die MM actie, wat een heerlijk ding!!
     
  19. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus met de 13'' is het niet mogelijk om spellen zoals portal te spelen?
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat hoort hier. :+

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=142005

    Geen idee wat de system requirements van Portal zijn. Maar verwacht geen volledige specs.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina