Ja echt heel vaag. Ik kan een heleboel dingen invoeren dat die ''toelaat' om als WEP-key te functioneren. Maar de juiste WEP key laat die niet toe. En krijg ik de error van: 'These settings are invalid, confirm the information and try again. For help, visit support.nintendo.com'.
Wat bedoel je? Heb trouwens een DSI XL gekocht, mn vriendin wilde er ook een! \o/ Nu liggen we samen in bed tegen elkaar te gamen. Nog geen moment spijt van gehad, is echt een super apparaat, terwijl mn PSP al heel snel in een hoek lag.
Reclames op tv's, Dsi XL op reclameborden bij de station's, reclames in tijdschriften.. gewoon gek dat ie nu nog wordt gepromoot.
Ik wil graag zo'n kaartje kopen waarmee je de spellen erop kan zetten. Ik belde met een vriend en die zei dat je een r4 kaartje nodig hebt, maar deze hebben ze niet bij mij in de buurt. Wat voor kaartje kan je nog meer gebruiken?
Ik speel zelf niet meer zo veel op mijn DS. Alleen maar Mario/Pokemon. Meer spreekt mij ook niet zo veel aan.
Ik zoek nog een paar DS game die ik co-op kan spelen. Iemand suggesties? Voorkeur gaat uit naar RPG's maar andere spellen zijn mogelijk ook te proberen.
Kun je die ook ac-hoc co-op spelen of moet je daarvoor online komen? Is FFTA2 trouwens een leuke titel? Zit daar co-op is en is dat dan story based of zoals in FFT War of the Lions?
Dat weet ik niet, want ik heb de game zelf nog niet, aangezien ik op vakantie was. Maar de bladen/sites zeggen dat de game een behoorlijk goede co-op heeft, dus misschien kun je iets in reviews vinden over ad-hoc co-op.
Ik heb nu zelf de DS die kleine.Maar is het dan het waard om DSI te kopen? Want daar mee kan je internetten enzo?
Persoonlijk zou ik geen DSI kopen als ik al een DS had... Ik moet wel zeggen dat de DSI XL me erg goed bevalt. Het grote scherm is echt heeeeerlijk! Internet op DSI (Wii-ware) is in mijn ogen echt geen nieuwe aanschaf waard. Ik doe er niks mee in ieder geval.