het krijgen van lag is vaker het gevolg van het gebruik van je upload ipv download. Dus stel dat je zusje met een peer 2 peer programma (kazaa, Soulseek) actief is en iemand download van haar dan ben jij genaaid.
Volgens mij ligt dat aan je netwerk, staat hij bijvoorbeeld op moderate/strict? Dat had ik eerst en toen speelde ik ook altijd away bij fifa 10. Nu staat die open en speel ik bijna altijd thuis. Heb net me derde cuptitle binnen. En nog 0 keer gedregradeerd.
Kom eraan. add me anders: Munnie NL Net ff 2 potjes tegen Siemenn gespeeld. Het 1e potje met 8-3 gewonnen, in het begin was het nog spannend alleen later niet meer. 2e potje begon siemenn beter alleen nadat ik mijn tactiek had veranderd ging het weer beter: 5-3 gewonnen. Je was wel een waardige tegenstander dacht ik zo.
Heb je al in m'n lijst staan. Ben Thomazi Spanje 8 - 3 Nederland ingemaakt. Na de 3-2 ging alles mis. Goeie eerste helft wel, super spannend. Nu Spanje (ik een keer) - Brazilie. 3-5 verloren, nadat ik met 3-1 voorstond. Ik val altijd zo erg terug zeg.. pff.
Is Divisie 1 nou veel moeilijker dan Divisie 5 ? Want ik heb nu iets van 54 wedstrijden gespeeld waarvan ik er 4 heb verloren ongeveer.
Ja zeker... maar het ligt natuurlijk ook aan tegen wie je speelt. Maar in divisie 1 zitten wel de besten ja. Maar jij had toch eerst een account waar je veel meer wedstrijden had verloren?