Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

1. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    kun je het niet gewoon vanuit de UK laten komen?
    En anders kun je zelf nog gaan proberen het te maken, wat is er precies kapot gegaan? want anders pak je de soldeertang erbij en soldeert alles weer aan elkaar! :)

2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Het kabeltje dat tussen de koptelefoon en de controller zit, bij de kleinste beweging komt er al gekraak vrij en hoor ik niemand meer praten, het rare is dat ik wel kan praten... De officiële turtlebeach site verscheept alleen binnen America en deze site verscheept eveneens alleen binnen de UK.

Misschien kan ik er nog een paar mailtjes naar toesturen maar denk het niet.
    En ik ga het kabeltje en die puck sowieso openbreken :+

Laatst bewerkt: 3 jul 2010
  3. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Hmm kabelbreuk, lekker :+
    Dat is altijd klote op te lossen want je weet nooit waar die verstopt zitten 8)

Probeer het anders bij www.foregames.nl die winkel verkoopt een paar turtle beach headsets.
    En ook al staat dit kabeltje niet bij hun op de site kun je altijd vragen of ze die kunnen bestellen.
    Ik heb meer ervaring met dit soort accessoires en heb gewoon gevraagd of hun die kunnen bestellen and they never let me down:9

mijn tip dus probeer het daar eens, gewoon ffe een mailtje sturen of bellen ;)

4. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Thanks zal zeker even een mailtje daraheen sturen.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hij is draadloos ... Hebben :) _O_

6. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ow draadloos?:eek: daar had ik nog niet voor gekeken! nice!
    Zeker voor die prijs!
    Hopelijk valt hij niet tegen maar ik heb zeker wel interesse in dat product.:)

7. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik vind die Onza er ook wel vet uit zien eerlijk gezegd. En de prijs ziet er helemaal goed uit, voor een draadloze headset!

8. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn astro a40 audio system MLG edition zondagavond via www.astrogaming.co.uk besteld, ik hoop dat hij morgen of overmorgen binnen is ;)

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hij is draadloos idd ;) Voorlopig niks voor mij nog, de X41 bevalt me nog best.

Vind het wel erg goedkoop voor een draadloze 5.1 headset, mja we zullen zien ;) De twee waren in januari geplanned om ergens in juni in de winkels te liggen, zo te merken zal nog wel ff gaan duren aangezien ze niks aankondigen.

10. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beter kan niet..:thumbs:(vu)

11. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Veel plezier ermee! Post je even je bevindingen in dit topic?

Tis echt al het geld waard. Ga echt nooit meer terug naar stereo gaming, echt niet.

12. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

Ik heb zelf ook een X11 en de usb via een stekker in t stopcontact, maar ik hoor absoluut geen ruis.
    Wèl vind ik het geluid veels te schel, maar omdat ik er een versterker tussen heb hangen, kan ik dat simpel corrigeren.

13. NiickkV

NiickkV Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heey ik heb een Turtle Beach XLC, werkt prima.
    Ik kan alleen mijn vrienden niet zo goed horen als ik in een party zit.
    Hoe komt dat?

14. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf ook een XLC, maar je moet het geluid van de game zachter zetten, omdat je niet het geluid van de stem en het geluid van de game apart kan veranderen

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Check ook ff of je VoiceChat volume op max staat op het Voice Chat tab

16. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OT ** Ik zag je net nog bij Tango down voorbij komen ** leuke game voor een arcade..:thumbs:

OT Astro is nog steeds de beste..8)

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hmmm niet opgevallen, was ook druk met gasten in een party dus misschien vandaar ;)

18. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zit er ook over te denken om een headset te kopen, maar door de vele verschillende headsets zie ik ff door de bomen het bos niet meer... Kzit te denken aan de turtle beach X31 of X41... en dan natuurlijk het liefst de X41 vanwege de surround. Mij is het alleen even onduidelijk hoe ik m kan aansluiten op de xbox. Als ik het goed begrepen heb, zit dr een optical kabel bij, maar waar moet ik ie dan in de xbox inpluggen? En kan ik de xbox dan ook nog gewoon met HDMI aansluiten met zon tussenstuk die bij de officiële HDMI kabel zit?
    De Astro A40 lijkt me ook geweldig, maar als ik het goed begrijp moet je naast de headset dus ook nog een Mixamp van +- 150 a 200 dollar er bij kopen?

19. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    zie de startpagina van deze thread.

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Zoals Scarluuk al aangaf zou ik eerst ff de startpost doornemen, daar staat ook een YT filmpje in waarin uit word gelegt hoe je HDMI en Optical kunt gebruiken zonder een andere kabel te kopen.

Als je voor een TB headset gaat zou ik zeker de X41 kopen. Surround is echt een verademing vooral als je veel shooters speelt. De Astro is natuurlijk ook een goede keuze, kwalitatief zijn ze ongeveer hetzelfde maar je zult bij de TB draadloos moeten afwegen tegen de lichte kraakjes heel af en toe als je mic erin zit. Ook met diepe basses zul je met de X41 een beetje static horen. Het is beide niet super storend en komt heel weinig voor maar als je snel valt over dit soort dingen zou ik toch ff eerst goed nadenken voordat je een baal geld uitgeeft.

Razer komt binnenkort ook met een goedkope draadloze headset btw, er is een pagina terug wat over gepost.

Laatst bewerkt: 9 jul 2010

Deel Deze Pagina