Wat is jouw Moeilijkste (meest frustrerende) level (moment) uit een game?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 19 jan 2009.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Er zijn zoveel kut momenten in spelletjes dat ik niet eens weet wat ik hier neer moet zetten.

De eerste keer Mario Galaxy spelen met de WiiMote en Nunchuck, tering:eek:

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Hier voeg ik nu King Kong New York aan toe. Jezus, wat een kutcamera zeg. Echt wel 3/4 keer mijn controller om de grond gegooid/geramd. Takke en nog eens een enorm takke level. Niet moeilijk ofzo, maar frustrerend en shit vanwege die kutcamera. :mad:

Wel 1000/1000 in een middag/avond. Mijn 7e, incl 3 arcade games. :+(vu)

3. RapidWouter

RapidWouter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In skate 3, achievement als je alle own the spots wilt killen. Is er 1 bij waar je streak 2.000 moet halen, dat ik nog altijd niet verder dan 1.730 geraak.. :mad:

4. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Serieus? King Kong is echt verdomd makkelijk hoor :+

Ik vind Bionic Commando best kut eigenlijk. Niet zo zeer de moeilijkheidsgraad. (Al valt dat toch best tegen). Maar om alle achievements te halen moet je ook collectibles verzamelen. Maar het punt is dat als je voorbij een chapter bent, nooit meer terug kan komen om een collectible te pakken. Je moet dus als je een collectible mist (van de 150) heel het spel opnieuw spelen en ze weer alle 150 vinden. Niet echt iets om naar uit te kijken dus. Dit verplicht mij ook wel om een guide te gebruiken.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    WTF? Serieus? Wat is daar nou moeilijk aan? Die game heeft een van de meest intuïtieve control schemes.

:lol: Dat vond ik echt een enorm simpel level. Maarja, die hele game was makkelijk. :+

Maarja, het moeilijkste gedeelte uit een game van deze generatie is waarschijnlijk toch wel alle battle trophies halen in Star Ocean 4.

6. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Portal challenges....:eek:

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Star Ocean 4 is toch vooral grinden?

Ik kan me eerlijk gezegd op de nightmare levels van Trials HD niet zo veel moeilijke spellen van deze generatie voor de geest halen

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Dat ook, maar er zitten er een aantal bij die echt kut zijn, zoals de (echte) eindbaas, die normaal al friggin moeilijk is, verslaan met een kutcharacter binnen 10 minuten.

9. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    King of Fighters Maximum Impact eindbaas.

;)

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    @ Modder-Eter: Er staat ook frustrerendste in het topicnaam he. Ik vond die camera gewoon erg kut, de game niet. Kon echt wel 100x vloeken achter elkaar. Zit nu wel een kleine deuk in mijn controller. ;)

11. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Oeh, oude topic!

Mijn game zal wel Mirror's Edge zijn, maar Portal zit er niet ver af :+ En FUEL eigenlijk ook wel :eek:

12. dudeee

dudeee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laatste stuk van Viking Battle for Asgard

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Meen je dat, die game was peanuts 8).

14. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    CoD 4 level 'No fighting in the War Room' op hoogste niveau.

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Denk toch wel die achievements proberen te halen in Conan...je moest gewoon uren achterelkaar dezelfde mannetjes van een schip afgooien, ging echt nergens meer over :lol: degene die de achievements voor dat spel bedacht heeft mag van mij op de brandstapel.
    Echt een game die zichzelf verneukt door z'n crappy achievements.

Verder denk ik BulletWitch de laatste baas duurt gewoon dik een half uur en dat bestaat uit constant schieten op weakpoints, soms glitcht ie ook nog ff fijn en ga je dood zonder er zelf iets aan te kunnen doen.

Eragon was ook afschuwelijk, op hard en dan door die toren naar die tovernaar... Wat een tergend saai en vooral frustrerend level was dat toch, die baas was al helemaal de gayheid zelf.

Hmmm, en Bad Company 2 is soms ook erg frustrerend, soms speel je op wazige servers waar veel packet loss hebt ofzo en je doodleuk een magazijn in iemands rug leegt en die dan omdraait en je meteen dood heeft.

Good times! :emo:

Laatst bewerkt: 9 jul 2010
  16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lol ja. En al ging je dood dan boeide dat ook niet.

17. dudeee

dudeee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker niet uitgespeeld? De game was idd super makkelijk, totdat je tegen 50+ tegenstanders moest vechten op 10m2 omringd door vuur en gelijkertijd vier pilaren kapot moest maken zonder health boosts. Peanuts my ass.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nou dat is dus een van de zeldzame games die ik wél heb uitgespeeld.

Eerst playthrough op het moeilijkste niveau.

Ik zou bijna zeggen, ga Devil May Cry 4 eens spelen, dan weet je pas wat moeilijk is.

19. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ninja gaiden 2 is ook niet gemakkelijk :D

20. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Cod 2 "The Silo'' op veteran8)

Deel Deze Pagina