Je kan toch met training je spelers beter maken, maar is dat voor 1 wedstrijd of voor altijd? En is dat ook voor fitness, want mijn spelers worden best snel moe vergeleken met andere spelers. Dat vind ik namelijk wel jammer.
Ik heb Bayern Munchen gemaakt als volgt de opstelling: ----------Müller 85 - Klose 88 ------- --Schweinsteiger 85 ------Ribery 84 - Robben 90 ---------Van Bommel 83 Contento 65 - Demichelis 83 - Van Buyten 75 - Lahm 85 Contento en van buyten zijn meer voor de sier XD maar het is echt een chill team
Waarschijnlijk was zijn team helemaal fit en was jouw team niet 100% fit. Andere reden zou ik niet kunnen bedenken
Ribery? IF Robben? Die hebben Pace en Dribbling allebei 93.. nee, ik speel eigenlijk nooit met silver... de enige silver spelers die ik heb zijn ooijer, marcellis, engelaar en manolev!
Walcott heeft toch 95? En er is sowieso geen IF verdediger die zo snel is als Walcott, dus maakt het ook niet uit of je Van Buyten of bijv. Lucío daar neerzet...
bij pace ja, maar heeft ie bij dribbling niet minder? dan zou het dus wel kunnen dan een IF verdediger met veel Pace hem wel bij zou kunnen houden, inhalen misschien niet, maar bijhouden moet volgens mij wel kunnen. zou wel beetje raar zijn trouwens of niet? als er geen verdediger te wereld die man bij kan houden? Ik heb trouwens iedereen verkocht en dit team gemaakt: 4-2-3-1: GK: Stekelenburg IF LB: v. Bronckhorst IF CB: Heitinga CB: Mathijsen IF RB: v/d Wiel CDM: de Jong CDM: v. Bommel IF LW: Kuyt IF CAM: Sneijder (nog niet IF, moet ik nog kopen) RW: Robben IF (die van 87) ST: v Persie (ook niet IF, moet ik ook nog kopen) Speelt suuuuper chill Cker aan te raden!(vu) Iemand die mij kan helpen trouwens aan een Sneijder IF en een v Persie IF?
No shit! Sowieso is Fifa altijd kut wat betreft snelheid. Er zijn in lagere divisies misschien wel spelers die even snel zijn als Walcott, maar die krijgen hooguit een pace van 80 omdat ze zo laag spelen..
ik speel nu zo: 4-5-1 --------------------van Persie 88-------------------- -------------Sneijder 86------van der Vaart 84------- Kuyt 85------------van bommel 83----------robben 81 Gio 82------Matthijsen 83----Heitinga 80----vd Wiel 79 -------------------van der Sar 85------------------- heb alleen nog robben 87 nodig dan vind ik het wel best ^^
I'm never that lucky... Wat is het nieuwe team of the week want hij staat niet op ea site en ik zag wel al müller 87 iniesta 89 ?
Vers van het forum; GK; Casillas (Spain, 91 >> 93 ) ST; Muller (Germany, 74 >> 87 ) CAM; Ozil (Germany, 76 >> 86) CM; Schweinsteiger (Germany, 79 >> 86) CAM; Sneijder (Netherlands, 81 >> 87) CM; Xavi (Spain, 87 >> 90) CAM; Iniesta (Spain, 85 >> 89) RM; Robben (Netherlands, 81 >> 90) ST; Villa (Spain, 89 >> 93 ) ST; Gyan (Ghana, 72 >> 85) ST; Forlan (Uruguay, 86 >> 91)