Weet je hoe het gegaan is?
Wat ik met dit soort games vaak doe is, zo snel mogelijk de 'verplichte' missie afmaken zodat ik mijn eigen gang kan gaan. En dat deed ik dus ook, ik ging rondkijken in de Imperial City en volgens mij kreeg ik daar allerlei sidequests al. Toen ik na een flinke tijd klaar was met sidequests doen en besloot met de main quest verder te gaan kwam ik onderweg weer lui tegen die een gunst vroegen van mij en yep je raad het al...die deed ik dus ook. En zo kwam ik vervolgens niet meer aan de main quest toe. Waar ik nu zit is volgens mij best ver trouwens .
De amulet is gestolen,en nu moet ik samen met Burd en zijn team een Oblivion gate sluiten. Ik behoor nu ook tot de Blades waar Martin de leiding over heeft nu. Martin die te horen heeft gekregen dat ie Emperor zal worden. Het voelt echt aan alsof ik het einde begin te naderen.
Ik neem aan dat die verassende dingen waar je het over had nog moeten komen? Yellow13 zei dat geloof ik, hoe dan ook...ik ga er zo weer mee verder. Wanneer ik de game uit heb, dan ga ik wel de thieves en fighters guild joinen als het even kan. Nu ik er toch weer in zit, moet ik ook gelijk de mooiste dingen (volgens jullie ) te zien krijgen.
Laatst bewerkt: 10 jul 2010