The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Heb hem vanmiddag gekocht voor €10,-! Wel 2de hands maar ik merk er niks van. Heb nog niet gespeeld maar dat zal maandag wel gebeuren. \o/

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Echt een game dat als je er eenmaal in zit, ook ECHT weer in zit. Net als Fallout 3, een game die je heel lang kan wegleggen maar als je er weer mee begint, dan is het ook echt supertof gelijk. Weet zeker dat de Amulet de main quest is, ik heb trouwens ook al van die demon doors gehad. Gates of Oblivion toch?

Mijn hemel...die laadtijden zijn vooral in de imperial city idiooooooooooooot lang zeg, was vergeten hoe lang, damn.

Laatst bewerkt: 10 jul 2010
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Die is het inderdaad. Jezus, dat je daar nog maar bent. 8)

Ik doe die hele storyline in 7 uur als het moet. :+

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Idd Deliver the amulet, dat is de eerste story quest man!

Als je niet zo ver bent met de guilds kun je net zogoed overnieuw beginnen of je mist de intro en die imo best wel goed. Kun je meteen ook je class/char keuze herzien.

ps. Echte mannen spelen Kahjit!

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Hij is al best ver als je naar dat lijstje krijgt. Die Heirloom quest is ook niet de eerste van de Thieves Guild geloof ik. Dat doe ik even uit het hoofd, maar weet het niet zeker rond dit tijdstip.

Hij kan beter gewoon zo doorgaan. Zonde van al dat werk. Nu maar hopen dat die niet vergeet naar een kerk te gaan als die gebeten is door een vampier. ;)

Tip: Doe geen Knights of the Nine als je gebeten bent. Hierdoor kun je soms dat hele pad overnieuw moeten doen als je stoute dingen hebt gedaan. ;)

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Lol ik heb de Mainquest doorgespeeld tot de Shrine (waar je dat paardje krijgt), verder niks gedaan daaraan... 70 uur op de klok :lol:

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je mist een hoop easy achievements :b:

Je kreeg geloof ik toch ook vette armor?

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ben een keer per ongeluk vampier geworden en was blij dat ik daar vanaf was, wat een lijdensweg zeg :lol: dat gaat me echt nooit meer gebeuren.
    Daarvoor hem ik nu altijd een paar potions of cure disease bij me, aangezien ik altijd "REPENT YOUR CRIMES WICKED ONE" krijg bij de altars :+ Op paladin had ik 50+ restoration dus daar kun ik mooi cure disease mee casten, was ook handig met al die spells die je soms krijgt, opeens ff 100 burden ofzo is niet fijn.

Was de main quest niet vrij kort btw? Denk dat je hem toch wel in een dagje of anderhalf spelen uit kunt krijgen als je er echt tegenaan gaat (nee op het makkelijkst zetten en er zonder mobs te killen doorheen sjeezen telt niet yellow:+)

En kan me geen armor herrineren, of bedoel je die Kvatch Cuirass?

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je kreeg toch de armor van de emperor? Ik zou het verkeerd kunnen hebben. Laatste keer dat ik Oblivion uitspeelde was 30 jaar geleden...

btw, vampire zijn is awesome! :cool:

10. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Deliver the Amulet is ook de laatste quest die ik altijd doe. De main story vind ik eerlijk gezegt minder leuk. En nu heb je nog geen last van Oblivion gates als ik me goed herinner.

Dark Brotherhood en Thieves Guild for the win. Dat zijn de echte quests. ;)

11. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Gelukkig is alles goed met mijn lvl 18 char, nu zo'n 80 uur mee gespeeld. Ga nu weer verder met de Dark Brotherhood, ben al aardig ver. Moet dan alleen nog de mages guild geloof ik, alleen dan moet je eerst overal langs en daar heb ik geen zin in.

Damn ik zit er weer helemaal in nu_O_

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Weet je hoe het gegaan is? :)

Wat ik met dit soort games vaak doe is, zo snel mogelijk de 'verplichte' missie afmaken zodat ik mijn eigen gang kan gaan. En dat deed ik dus ook, ik ging rondkijken in de Imperial City en volgens mij kreeg ik daar allerlei sidequests al. Toen ik na een flinke tijd klaar was met sidequests doen en besloot met de main quest verder te gaan kwam ik onderweg weer lui tegen die een gunst vroegen van mij en yep je raad het al...die deed ik dus ook. En zo kwam ik vervolgens niet meer aan de main quest toe. Waar ik nu zit is volgens mij best ver trouwens .

De amulet is gestolen,en nu moet ik samen met Burd en zijn team een Oblivion gate sluiten. Ik behoor nu ook tot de Blades waar Martin de leiding over heeft nu. Martin die te horen heeft gekregen dat ie Emperor zal worden. Het voelt echt aan alsof ik het einde begin te naderen.

Ik neem aan dat die verassende dingen waar je het over had nog moeten komen? Yellow13 zei dat geloof ik, hoe dan ook...ik ga er zo weer mee verder. Wanneer ik de game uit heb, dan ga ik wel de thieves en fighters guild joinen als het even kan. Nu ik er toch weer in zit, moet ik ook gelijk de mooiste dingen (volgens jullie ;) ) te zien krijgen.

13. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Oblivion Gates sluiten vond ik nog een van de minst leuke karwijtjes. Hele tijd hetzelfde, en in het begin verdwaalde ik steeds.

En je kon daar zoveel spullen/armor/weapons vinden dat ik altijd weet ik hoeveel moest laten liggen. 8)

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik had alleen de gates gedaan die je moest doen qua story quest. Was bang voor die gates hehe. Lekker rustig lopen en dan zie je opeens de lucht rood worden en krijg je dat muziekje, wist niet hoe snel ik dan vluchtte. :+

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Sigil stones waren toch erg handig dacht ik?

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Was dit altijd zo dat de brightness echt veel te laag staat? Ik zit nu in een Oblivion gate en het is er zo tering donker dat ik echt de brightness in-game op zijn allerhoogst gooi.....

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik altijd wel moeten doen ja. Anders zag je echt geen reet. Maar misschien kwam dat door de TV die ik had destijds.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nooit last van gehad.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Torches zijn nice idd maar erg irritant zodra je gaat vechten dat het gelijk weer pikdonker is omdat de torcch weer weg is :)

20. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Dan gebruik je gewoon geen schild, heal je je zelf op het eind met restoration.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina