Eindelijk een internetwinkel die me wel mag en dan komt de post gewoon niet opdagen Dat wordt dus morgen, tenzij de postbode besluit om vanavond alsnog langs te komen maar dat zal wel niet, het is ook altijd wat
Heel fucking ehv afgezocht maar eindelijk toch gevonden. In de stad was ie nergens te vinden maar bij het winkelcentrum bij mij in de buurt(Woensel) lag ie overal haha!
Gister het spel voor 2 uurtjes gespeeld bij een vriend. Speelt lekker weg en de verticale actie is weer heerlijk. Alleen damn wat lijkt dit deel veel op het vorige, het had net zo goed een expansion kunnen zijn van deel 1. Gewoon de manier waarop je speelt, de skills, de graphics alles is precies hetzelfde. Behoorlijk weinig vernieuwing wat ik tot nu toe gezien heb. De xbox stond alleen niet op live aangesloten, dus op dat gebied niks gedaan.
Ja zeker. Heel veel kleine dingen toegevoegd, kleine missies enzo. Ook de manier waarop je je wapen/auto kiest is anders: laat het droppen door een helikopter. Sommige dingen unlock je ook pas later in het spel. Moet je bijvoorbeeld een hogere explosives skill hebben voor een bazooka. Ook heel leuk vind ik de "renegade orbs". Dat zijn orbs die bewegen en die je dus moet achtervolgen om de punten te krijgen. Zijn een leuke uitdaging tijdens het free roamen. Heb btw de demo niet gespeeld dus geen idee wat daar al in zat.
het is precies deel 1, die ik overigens erg gaaf vond maar ga er echt geen €60 voor lappen... ook slordig dat ze de besturing niet iets hebben verbeterd dat hadden ze op zn minst wel mogen doen
Bepaalde punten op de map kan je overnemen van de Cell. Die zijn te herkennen aan rode iconen op de kaart en op de grond zelf. Als je die locatie inneemt komt er een 'droppoint' van de Peacemakers.
Heb de game nu een uurtje of 10 gespeeld. Ik was een grote fan van het eerste deel die mij heel erg heeft verrast. Jammer dat dit 2e deel eigenlijk niets toevoegd. De freaks zijn op zich wel leuk, maar ook alleen om doorheen te racen en ze zo te killen. verder voegen ze niets toe. zou absoluut geen 60 euro hiervoor neerlappen, gewoon wachten tot hij 30 euro of minder is.
Ik geloof dat de game heel wat uurtjes aan gameplay te bieden heeft. Dat maakt het misschien wel 60 euro waard. Trouwens, ik vind dit spel duizend keer beter dan Prototype! Beide games lijken veel op elkaar kwa inhoud maar Crackdown speelt gewoon veel leuker.
Als je de eerste crackdown niet hebt gespeeld dan is de game wel 60 euro waard ja, omdat het een vrij unieke leuke gameplay is. maar als opvolger is crackdown 2 echt middelmatig te noemen.
Kan je dan niet beter gewoon crackdown 1 voor 5 euro ofzo ergens kopen . Is er ook iets aan de graphics verbetert of is er op dat vlak ook geen verschil??
Weinig verschil in graphics. Sowieso weinig verschil in de game. Alleen die mag grenades zijn vet en de UV Shotgun . Koop hem wel, maar pas als ie echt goedkoop is.
Ja vind ik wel, de gameplay van crackdown is gewoon super leuk als je het nog nooit hebt gespeeld. Wat in deel 1 wel leuker is , is dat je tegen verschillende facties vecht die opgedeeld zijn in kleine groepjes onder leiding van een andere baas. Als je deze uitschakeld dan verliest de factie een stukje van zijn kracht zoals toevoer van wapens of aantal manschappen. Dat mis ik wel in deel 2. Misschien kan je beter deel 1 ergens goedkoop op de kop tikken, hij is tussen de 10 en 20 euro overal.
Ja ik mis die gangs ook. Weet iemand trouwens wat er heeft plaatsgevonden tussen Crackdown 1 en deel 2? Misschien is het beste om het in een spoiler te plaatsen.
Ik had laatst ff de demo gespeeld en ik vond er echt geen kut aan in vergelijking met Crackdown 1. Ik ga deze dus ook niet kopen. Jammer. Had vet kunnen zijn. Misschien komt er nog een vervolg en is die wel goed.