The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je kan natuurlijk ook gewoon een helm maken dat licht geeft. Of nog beter, een shield!

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Kán je Light op armor doen? Daar heb ik nog nooit aan gedacht!

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Als ik het in 7 uur kan, dan is die kort ja. Ja dat telt wel mee omdat de mogelijkheid er gewoon in zit. Het is geen cheaten, het is geen hacken of iets in die trent. Het is er door Bethesda zelf ingestopt. Dus ja, dat telt mee. O-)

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Jup, mijn Dwarven helm had altijd light + water breathing. \o/

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Water Breathing = +1 Epic.

Simpel omdat je dan ook Athletics veel sneller kan trainen. ;)

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Daaaamn, al die dingen wist ik helemaal niet, die game is ook zo idioot groot qua quests en mogelijkheden.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    True, ook veel groter dan Fallout 3 geloof ik.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Als je sinds 2007 gewoon regelmatig gespeeld had. :+

En ga nu aub ff verder vanaf die Amulet quest, zoals ik heb aangegeven op de vorige pagina. Je zult zien dat er nog wel leuke dingen komen.

Nog iets om HEEEEL goed op te letten ALLEMAAL: In sommige Alyeid Ruins heb je van die rode kristallen die op zo'n koker achtig iets zitten. Je kunt ze niet meenemen, soms hangen ze ook aan het plafond.

GA DAAR ZO SNEL MOGELIJK UIT DE BUURT. Sommige rukken binnen 2 hits de helft van je health weg. ;)

Ben er in den beginne 3x aan dood gegaan.

9. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Is dit nou cheaten of niet? Nee toch?

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nee dat is misschien glitchen. Die truc met de potions deed ik ook altijd. Na een tijdje kon ik de meest epic potions maken 8)

Ik had ook een potion gemaakt met een hele hoge speed en flying. Daarmee kon ik heel snel over het hele eiland vliegen!

Mijn favo potion was nog altijd eentje met een electricity shield, health en stamina. Na een potion werd ik meteen onsterfelijk.

Laatst bewerkt: 10 jul 2010
  11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hmm je kunt ook Night-eye gebruiken btw, het is wel een beetje een sfeer killer omdat alles blauw word maar ik vind het handig.

Je kunt ook bijvoorbeeld een Light on Target spell maken bij het spell altar en zo vijanden verlichten inplaats van jezelf.
    http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Night-Eye

http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Light

Zelf heb ik nu die Ring of Happiness (Shivering Isle DLC) met 70 feather , 25f light, 10 pers en water walking is dit toch een beste ring ;)
    http://www.uesp.net/wiki/Shivering:Ring_of_Happiness#Ring_of_Happiness

Torch blijf je toch wel gebruiken, het geeft licht en het is gratis, win-win

Ook net nog de Dusk/dawnfang gehad, wat een uberzwaard zeg _O_

Dawnfang/Duskfang is a unique leveled sword of Akaviri origin with a unique look. It is an unusual weapon in that it really is four weapons in one. During the day (6 a.m. - 6 p.m.) it is Dawnfang, doing fire damage on strike. During the night (6 p.m. - 6 a.m.) it is Duskfang, doing frost damage on strike (Both do the same amount of damage). At dusk and dawn, the blade in your inventory will be replaced with the other.
    Nourish Blade effect: Each weapon keeps track of the number of opponents killed with the blade; providing you killed at least 12 enemies during the preceding 12 hour period, the next blade you receive will be Dawnfang/Duskfang Superior. You must kill 12 enemies in each 12 hour period in order for the following weapon to be the Superior version. Killing your own summons is a good way to obtain the 12 required kills. Like other enchantments, the Nourish Blade effect requires charges in order to successfully activate upon killing the enemy. The Superior version does have an increased enchantment charge and absorbs health (Dawnfang Superior) or magicka (Duskfang Superior) in addition to the previous fire/frost enchantment.
    All four forms of blade are leveled, but all four forms have the same stats at each level. It does not level with the player, it is only leveled to the PC's level when it is first received. Also, the sword will usually never have to be repaired or recharged, as each version comes at 100% health and fully charged.

Laatst bewerkt: 10 jul 2010
  12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dat wapen had ik ook een tijdje gebruikt. Wel vervelend dat het steeds van vorm verandert XD

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik geef andere spellen de schuld en andere dingen waardoor ik Oblivion heb weggelegd :thumbs:. En ik ben volop bezig met die Amulet quest, ik zie mij de game nog wel uitspelen vandaag.
    Moet voor de Countess in Bruma een Oblivion portal sluiten, en dan kan ik hulp van hun verwachten voor mijn quest.

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Vergeet niet om hulp te vragen van je guilds. :cool:

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik ben gewoon mijn Grey Fox masker kwijt. Heel lang geleden had ik die DLC van mijn HDD gehaald waar je zo'n grote kasteel had. Kasteel stond vol met toffe shit, allemaal weg omdat die kasteel nu weg is. Fuuuuuuuuu!

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Volgens mij word dat gewoon gesaved op je standaard save, als je dus dat kasteel dus weer DLed moet het erweer inliggen ;)

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Geloof van niet. Je kreeg ook een waarschuwing dat je content kon verliezen wanneer je verder ging spelen zonder de DLC.

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hmmm ok nja ik had dus thieves den verwijderd maar toen ik hem er laats weer opzetten had ik gewoon alles nog.

Heb je in de tussentijd nog op die save verder gespeeld(en gesaved) zonder de DLC te hebben?

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Lekker opgeschoten dus. Dit is ook echt een game die je gewoon voor de volle 100% achievements moet uitspelen. Voor mij al 2x en af en toe help ik mijn broertje even aan wat achievements. Die heeft het nou weer niet op games als deze. Mass Effect vind die dan wel weer de bomb. Daar hoef ik ook nog maar iets van 3 achievements in beide games. Het is alleen tijdrovend in Oblivion om de achievements te halen, maar je kunt hem gewoon lekker makkelijk uit laten lopen op 100%. Behalve met de SI DLC als je niet goed oplet. ;)

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ook die quest is klaar nu, het gaat lekker :). Het is echt fijn om een 360 gamer te zijn, games als Mass Effect, Fallout, Oblivion, ik vind het allemaal even supervet. Denk zelfs dat ik een game als Oblivion misschien nog wel toffer dan mass Effect en Fallout vind ook. Ik heb echt iets met die middeleeuwse dingen in games. Die armors, zwaarden,omgevingen ,noem maar op. Heerlijk.

Is Bethesda op dit moment met iets bezig ? Fallout:NV is geen Bethesda en de Fallout MMO volgens mij ook niet. Het is raar stil over een nieuwe game van hun, wellicht al in het geheim met een nieuwe TES bezig, here's hoping!!!!
    Gewoon echt nice dat na al die jaren deze game nog steeds echt king is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina