Fifa10 Summer GPA Tournament Special Edition

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mk katti, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zeg niet dat ik het niet zou doen, dat is namelijk hypocrisie. Maar het gaat over het feit, dat je mij cynisch bedankt voor mijn message, waarin stond dat ik jou 'sportief' vond. En dan vind ik het raar dat je op mij reageert met de volgende smiley (:{) Alsof mijn bericht niet terecht is.

Laatst bewerkt: 9 jul 2010
  2. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK ga op zeker voor een rode kaart en stuur geen message terug en open na de wedstrijd ook geen messages, want als dat daar over gaat, vind ik dat ik blijvend gelijk heb.

Doorgebroken speler vliegt bij mij zeker over de boarding :9 Ik hou toch zat verdedigers over O-)

3. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Mja bij mij ligt het aan de stand en het tijdstip in een wedstrijd :p
    eerste wedstrijd heb ik liever een tegengoal, behalve de laatste 10 minuten ofzo.

de 2de wedstrijd eigenlijk ook pas in de 2de helft, anders laat ik hem wel passeren :p

4. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Alsof mijn sliding niet terecht is, die heeft me toch 3 punten opgeleverd. Maar goed, als jij tijdens de wedstrijd graag dat soort berichten verstuurd, moet je zelf weten. Daarom zit ik veel liever in een party, kan je tenminste normaal praten, en kunnen dingen ook niet verkeerd opgevat worden.

5. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Laten we het hier ophouden. Ik had geen message moeten sturen, en jij had mij niet moeten trappen. Zand erover?

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee jij had gewoon geen message moeten sturen. Hij had het volste recht jou neer te halen. Je laat wel weer zien een slechte verliezer te zijn hoor.

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben altijd te mieterig om iemand neer te halen in een toernooitje. Nooit zin in dit soort gezeik en dat krijg je altijd als je dat doet!

8. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor Dyonko in de bocht, als ze nou zelf aangeven het er niet meer over te hebben...ga er dan als 'buitenstaander' ook niet op in...

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ach onzin, Godz Vision reageert élke keer zo als hij verliest. Dan is het weer oneerlijk, dan quit ie, dan gaat ie weer zeiken.. Gewoon zwaar irritant en onsportief.

10. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Helemaal mee eens :) 2x gezeik hier met precies dezelfde persoon

11. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    3x raden wat ik zwaar irritant en onsportief vindt ;), ga nou niet net doen alsof GodZ ViSioN hier de bad-guy is. ik weet zeker dat jij ook pissed zou zijn als iemand je doorgebroken speler neer zou halen, 100%.

En Hij heeft toch ook gewoon gelijk als hij het onsportief vindt als Jorrit zijn speler neer zou halen, Alleen is dit forum niet de juiste plaats om dit soort PM'etjes te bespreken, dit hadden Jorrit en Martijn ff samen op moeten lossen, als je het hier gaat posten krijg je alleen maar boemoeienissen van mensen die er geen ene zak mee te maken hebben (waaronder ook ik ;) )

Alle andere mensen afgezien van jorrit en Martijn maken er het gezeik van waar jij het over hebt,

laten we voortaan in vredesnaam onze PM'etjes onder ons houden, daar is het een PM voor

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ach lul niet man, puur omdat hij bij initium zat verdedig je hem. XBW Blatter House? Serieus hij heeft dit nu 3x geflikt en het is gewoon zwaar onsportief en irritant wat hij doet. De schuld ligt volledig bij Godz Visiond ie elke keer gaat lopen janken als hij verliest, klaar. Andere mensen hadden al een waarschuwing gekregen om het toernooi centrum uit te worden gekickt:emo:

En als iemand mij onderuit trapt in de laatste minuten is dat kut, maar snap ik het wel dus ga dan niet doen alsof zo iets voor iedereen geldt.

13. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Wss is het feit dat Martijn ex-initium is de enige rede dat jij (en ook looney) zo fel op hem reageren, ga alsjeblieft niet met populistische termen gooien man :lol:
    Achter de schermen heb ik het met katti al wel eens over Martijn gehad, toen hij een wedstrijd niet wou spelen in mijn toernooi, hadden jullie niks mee te maken, vandaar dat het niet gepost werd, maar denk nou niet dat Katti en ik oud initium leden voortrekken!

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jongens, zulke gesprekken graag per PM of MSN voeren, dit gaat ten koste van het topic.. Het is gebeurd, hij kan misschien slecht tegen z'n verlies, so be it. Iedereen zou boos zijn als zijn speler van achter wordt neergehaald, maar zo is het nou eenmaal. Niemand hoef je de schuld te geven vind ik.

(vu)

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Maarja, ik vind het ook redelijk onsportief als je bij een unranked wedstrijd in de laatste minuut zijn speler neer gaat halen... je wint er niks mee.

16. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Het was voor dit toernooitje, en waarschijnlijk heb ik er de wedstrijd door gewonnen, dus je wint er zeker wel wat mee ;)

17. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om het even helder te maken:

Ik trek niemand voor, Martijn heeft zeker per PM een waarschuwing gekregen voor zijn wedstrijd die hij niet gespeeld heeft.

Tevens heeft House en Daz gelijk dat wanneer er iets per PM gezegd word dat ook per PM of MSN verder behandeld word.

Dyonko snap ik ook wel, puur om het feit dat hij precies denkt als mij, tackle jammer voor hem, goed voor mij, de scheids bepaalt of er rood gegeven wordt.

Geen Initium-Panini taferelen hier !!

@ Looney: ik doe mijn best om alles in de gaten te houden, best veel werk af en toe, maar straffen doe ik zonder aanziens van de persoon.

Als Martijn, Daz,House, Dyonko of jij of iemand anders loopt te kloten stuur ik je PM om daarover te praten.

18. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    I love fifa topics hik

19. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik wilde nog even zeggen dat ik gewonnen heb, het enige wat ik wilde is aankaarten is dat hij NAAR MIJN MENING onsportief speelde.

20. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Die wedstrijd won ik toch? Tweede won jij wel dik idd. Maarja, denk dat hier nu wel genoeg over is gezegd. Laten we weer ontopic gaan :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina