Apple / Mac [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit haal ik er toch wel mee?
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja hoor.
     
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Iemand een oplossing?? Mijn Macbook heeft sowieso ook andere icoontjes voor .srt bestanden dan de iMac van mn vriendin?! Bij mijn zijn het grijzen virekantjes met linksboven in het groen exec en bij mn vriendin zijn het gewoon witte rechthoekjes met die pion van VLC met daaronder SUB! Die heb ik ook het liefst, want die grijze vierkantjes zien er irritant uit!

    EDIT: Heb nog een probleem! Ik heb de icoontjes van de mappen van mijn tv series allemaal veranderd naar posters van desbetreffende series. Nou wilde ik net van een serie de poster veranderen in een poster van een ander seizoen, maar dit lukt niet? Als ik de map van de serie selecteer, dan cmd+i doe, dan de map links bovenin selecteer, cmd+x doe om de oude poster te verwijderen en dan de nieuwe poster copieer en dan weer cmd+v doe bij de map, plakt ie gewoon weer de oude poster??
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2010
  4. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik mooie sleeves voor een MacBook kan vinden?
     
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb de Neoprene Sleeve Plus van InCase in het zwart! Erg tof merk met mooie producten, heb er ook een erg fijne case voor mn iPod Classic van! Heb m gewoon via Apple.com besteld tegelijk met mn MBP! Anders zou ik je nog de LA robe van be.ez aanraden, die heeft mn zus voor dr MBP, is stuk steviger dan de sleeve van InCase.
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens de laatste geruchten zal de iPad volgende week in de winkel liggen.

    Heb mijn iPad nu al eeuwen geleden gereserveerd bij Xando (Enschede).
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb even een vraagje over het betalen in de Apple Store. Als ik m'n Macbook Pro over niet al te lange tijd ga aanschaffen dan wil ik betalen middels bankoverschrijving. Zijn er mensen hier op XBW die ervaring hebben met deze manier van betalen? Ben je er positief over gestemd of niet?

    Ik wou trouwens eerst hier in de stad naar iCentre gaan om een Macbook Pro aan te schaffen maar, met de korting van surfspot is het kopen van 't apparaat online erg aantrekkelijk.
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb mijn Mac mini in de Store gekocht en deze betaald via een bankoverschrijving.
    Woensdag avond de mini besteld en meteen geld overgemaakt van de Rabobank naar Bibit.
    Donderdag was de betaling al verwerkt en is de mini overhandigd aan UPS.
    Vrijdag morgen 11:30 uur stond de doos met de mini op de keukentafel.

    Bibit (Royal Bank of Scotland)
    Bibit ondersteunt VISA, Mastercard, American Express, Diners, JCB, Rabo Direct betalen, iDEAL, acceptgiro, overboeking, machtiging, WWW-bon.
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik verwacht deze week toch wel enigzins een aankondiging voor de release van de iPad of iPhone 4. Ben wel erg benieuwt zeg.. Ik denk persoonlijk dat een van de twee niet zal worden uitgebracht deze maand. Nja iPad boeit niet [ofc al in huis], maar iPhone wil ik toch wel erg graag hebben :+
     
  10. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen CTO zeker? Ik zit nog steeds te wachten op mijn Mac Mini (4GB) die ik maandag besteld heb. Vrijdag is hij verstuurd, maar tot op heden nog geen tracking code o.i.d. Verwachte leverdatum is 22 juli voor mij. :x
     
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon in de Store van Apple?! Dat is wel heel snel!
     
  12. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb je eigenlijk je macbook al gekocht?
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Bedankt Melbuuln. Zo snel mogelijk bestellen dus, can´t wait! (vu)
     
  14. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Nee, die jongen heeft hem nog niet.
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hij was toch bezig met verbouwen ofzo? Dus ik denk dat hij 'm dan volgende maand haalt.
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik denk dat we het wel een keer te horen krijgen wanneer Peter zijn Macbook of iMac in huis haalt. Of niet natuurlijk ;)
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens de mail van Apple kon het verwerken van de betaling in sommige gevallen wel 6á7 werkdagen duren.
    Stond ook raar te kijken toen ik de volgende dag rond 10:00 uur een mailtje kreeg van Apple dat de bestelling was verwerkt 8)
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Jup, ik ben sinds een weekje op mezelf. Ben dus druk bezig geweest met het op orde maken van mijn flatje. Ik zit er nu net een paar dagen in en, geloof het of niet, ik heb een MBP besteld. Het is de 13" 2.4 Ghz geworden. Ben erachter gekomen dat deze ruim aan mijn behoeftes voldoet. Natuurlijk een iPod Touch 8 gb erbij :)

    Heb vanmiddag al betaald bij Bibit. Ben benieuwd hoelang het gaat duren :)

    Hier mijn woonkamer (gedeelte dan), mocht jullie het interesseren:
    [​IMG]
    (Perry!!!)
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2010
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Hmmm om even Dr.Alban te quoten:

    Sing Hallelujah ! ...... Sing Hallelujah .......Sing Hallelujah ! .............. It's my life !

    Gefeliciteerd dude ! Veel plezier met je aankoop en dar je natuurlijk op je zelf woont.
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2010
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, thanks! Ik verwacht wel meer van dit soort reacties trouwens... I have myself to blame of course...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina