Nieuwe carpack @ 13 juli: The World Class Car Pack •2011 McLaren MP4-12C •2010 Mercedes-Benz C63 AMG •2010 Mercedes-Benz CL 65 AMG •2011 Cadillac CTS-V Coupe •2010 Fiat Punto Evo SPORT •2010 Kia Forte Koup •2011 Citroen DS3 •2011 Mazda 2 •2010 Acura TSX •2010 Mitsubishi Colt Ralliart Toch wel een leuk lijstje IMO, alleen die eerste 3 zijn al super Maar ik wil nu ook wel een keer die 'oldtimer' pack zien
ja lukt aardig.. filmpjes minder. maar volgens mij heb ik nog een capturecard liggen. (met dit hete weer lig ik uiteraard in ons zwembad en niet in m'n pc kamer.. maar er zit vooruitgang in
ik wou dat ik van die paketen kon kopen. maar die punten kosten best wel veel. ik downlaod nu alleen maar de gratis paketen.
Is er gratis DLC dan? Vandaag btw die 100.000 driftpoints in 1 lap gehaald met een HKS Time Attack. Was niet zo heel moeilijk eigenlijk
Ik vind het wel meevallen met die prijzen.... Ik heb tot nu toe alle carpacks gekocht (5 ofzo?) dat zijn toch 50 auto's voor maar 2000MSP. Maargoed, ik speel de game ook vooral voor de auto's, niet alleen voor het racen
Mwoa, ik vind +- €20,- voor een paar virtuele auto's best wel prijzig. Had ze liever voor (P)200 gezien..
Ja, maar ik vind dat dus geen €20,- waard.. Begrijp opzich wel waarom mensen het zouden kopen, maarja...
ja dat wel maarja. ik wou dat je met tag virus ook credits kreeg maag dat krijg je jammer genoeg niet
nog niemand de nieuwe car pack gekocht ofzo?? Zitten wel leuke auto's bij hoor, vooral de merc C63 en die CLS 65 , natuurlijk ook wel weer veel te veel van die kleine ***autootjes zoals mitsubishi colt en die fiat ook die acura TSX zie ik me nooit mee rijden, zo'n lompe v6 family bak met FWD