Ga denk ik volgend jaar voor PES! Mocht die tegenvallen val ik terug op fifa. Reken dus maar niet op mij!
Cool, wanneer weet je het zeker ? Ok, wanneer weet je het ? we zijn al met de selectie bezig voor het nieuwe seizoen
Je kan me trouwens van de lijst halen, weet nog niet zeker of ik wel clubs ga spelen in FIFA 11, sowieso niet aan het begin in ieder geval.
Ok jammer. Huidige selectie is nu dus: Ralluf any GodzVision any en SP Katti CAM House CF The Bryann ???
Kleine wijzeging: Ralluf any GodzVision any en SP Katti CAM House SP/CF The Bryann ??? The Bryann was volgens mij buitenspeler. Ik weet niet of je straks een nieuwe pro moet aanmaken, of dat je je oude pro mee kunt nemen in fifa 11, maar stel nou dat we een nieuwe aanmaken, is het dan mishcien geen goed idee om allemaal een poppetje te maken die op een bepaalde speelstijl ingesteld is?
Gewoon een paar ideetjes: Godz ViSioN : Sterke CV Katti: Bewegelijke CAM House: Targetman (vetzak) Ralluf: Buitenspeler The Bryan: Buitenspeler
Het is maar net wat je met 'CV' bedoelt? Centrale Verdediger, of Centraal Voorin? Je hebt ook niemand als any, is het dan de bedoeling dat we zonder any spelen ofwat?