Aaaaargh Goin' Up, die verdomde kutkrat is gewoon te hoog Heb echt al uren in die track gestopt, maar ben nog nooit voorbij dat punt gekomen. Onmogelijk...
Nu ik dit draadje zo zie. Heb Trials laatst ook gekocht, maar nog niet gespeeld. Gewoon in vergetelheid geraakt.
Dat zou ik maar snel gaan doen dan, echt een top game die je naast je normale 360 games speelt. Even 5 minuutjes spelen, maar voordat je het weet ben je weer een uur verder terwijl je in de game geen enkele vooruitgang geboekt hebt. Maar toffe game!
Hellyeah Demon on Wheels The Player has completed all Extreme tracks. 30 (12-7-2010) Eindelijk over drie krat in Goin' Up heengekomen, en meteen ook de rest van de track gehaald.
Zijn er hier niet trouwens wat mensen die eigen tracks hebben gebouwd. Je kunt er $5000 mee winnen, en misschien komt ie ook in het nieuwe DLC pack te zitten. (stond ook in het stukje wat ik laatst postte, maar dan zonder link) www.bigthrillscontest.com Lijkt me leuk om een track van een XBW-er tegen te komen.
Ik vroeg me ook af wie er tracks hebben gemaakt...dan kan ik die spelen Dit is echt een aanrader!! zo vet heb tot nu toe al de gouden medailles en begin net met hard... oja en ik heb ook die DLC gedownload
Oh, daar ging ik vanuit door die post van jou Wel vervelend dat je alleen tracks van vrienden kan spelen...
Nah, ik was gewoon andere mensen aan het aanmoedigen.\o/ En dat je alleen tracks van je friends kunt spelen is zeker vervelend, en behoorlijk idioot. Er zitten soms echt mooie tracks tussen die je dus nooit kunt spelen omdat ze niet je vrind zijn.
Precies, en om die mensen nou toe te gaan voegen alleen om een paar keer hun track te gaan spelen... Maar ik heb zin in die DLC eind van het jaar