Hey ben onlangs nog eens met deze game begonnen om alle achievements te vervolledigen en heb ze nu allemaal, behalve de 'finish the story on hard-difficulty' achievement, hoewel ik zeer zeker weet dat ik het hele verhaal op hard heb gedaan... Is ie geglitchd ofzo? thx
Dan hebben jij en ik destijds wel geluk gehad. Als het echter de enige achievement is die hij nog moet, dan is het geen enkel probleem. Wel als je nog heel veel dingen moet zoeken, dan kun je dat beter eerst doen.
Is wel zuur, maar het is inderdaad de enige die ik nog moet hebben, dus gwn even tanden bijten toch bedankt voor de reacties
Dat van mij was een geintje, mocht je dat niet snappen. Waarom niet is heel simpel. DulleNL en ik zijn het in elk geval eens over de zeer houterige animaties, die platte donutzak van Ginny en diezelfde platte voorbumper van Hermelien. Door het uitstel van het spel, mede door stakingen in Hollywood, waren wij van mening dat er een top game aan kwam. Niet dus, we kregen weer eens kul van EA. Ik heb niet eens de moeite genomen alle zwerkbal en potions dingen te halen. Het spel is minder kleurrijk, ietwat logisch, maar er zit vooral minder sfeer in dan bij OOTP het geval was. Leg ze maar eens naast elkaar, OOTP is minstens een volle review punt beter.
Haha, dat van de donutzak en de voorbumper van Hermelien zijn natuurlijk wel erg belangrijke punten ! Zijn die in OotP wel goed dan ? Bedankt voor je uitleg. Wellicht dan Order of the Phoenix binnenkort eens ff checken... Vind de films namelijk altijd erg vermakelijk!!!
Ik heb een vraag.Als je het spel op Hard wilt uitspelen moet je dan echt weer alles opnieuw spelen?Ook die geheimen zoeken enzo?Ik vind het nooit zo leuk als ik een spel al heb uitgespeeld om dan weer opnieuw te beginnen. Jullie wel? (Sorry dat als ik dit topic omhoog heb gehaald)maar wilde het gewoon weten.
@ DulleNL: Ik heb de hulp nodig van een collega Guru. Ik ben nu bijna klaar met de verhaallijn en al zeker level 10. Heb nu zo'n 22 achievements. Ik wil alleen een paar dingen weten. Als ik nu straks een new game op Hard ga beginnen, wat neem ik dan allemaal mee naar mijn nieuwe PT? Moet nog een hoop ontdekken en doen, maar wil graag weer ff weten hoe dat precies zit.
Had je de game niet al een keer op 1000 gehaald? Maar je neemt volgens mij toch niks mee? Er zijn toch geen upgrades ed in deze game. Alleen de spreuken die je even moet leren, en dat moet op Hard volgens mij ook gewoon weer. Tsja... het is wel alweer anderhalf jaar geleden dat deze game in de 360 is geweest. Misschien heb ik het fout. Maar waarom niet gewoon gelijk op Hard begonnen? De game is nou niet bepaald moeilijk te noemen.
Game is ook niet moeilijk, weet ik. Wat ik bedoel is de dingen die je ontdekt hebt, of je die ook meeneemt naar een volgende PT. Voor zover ik mij kan herinneren van eerdere ervaringen was dit wel het geval. Het zou toch ook niet best zijn als je weer tot level 13 moet komen en weer alles moet ontdekken en vrijspelen.