[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Het cijfer van Marley and Me mag wel wat omhoog, de film blijft goed hangen als je zelf een hond hebt:+

7,5

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Sowieso inderdaad, wat een serie _O_

3. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    No Country For Old Men

Een film met een ongelooflijke sfeer. Het verhaal begint vrij mysterieus en de spanning wordt gelijk opgebouwd.
    De characters in de film worden ook erg goed neergezet, je bent echt voor de hoofdpersoon en je vind de bad-guy echt een dikke klootzak.
    Zo kom je nog meer in het verhaal en wordt je nooit verveeld.
    Het hele Western sfeertje beviel me ook goed, cowboy hoeden en laarzen en een tof dialect/accent.

Dit is hoe ik een film graag zie, topfilm!

8,8/10

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Over twee weken Predators, kan niet wachten!

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Lees net dat Edward Norton niet The Hulk speelt in The Avengers, gaaaaaaaaaar. :mad:

6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij wilde zelf niet meer, goed nieuws want ik vond Eric Bana als Hulk veeeel cooler.

7. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Gister The A-Team gekeken.

Lachenn:)!! Erg leuke actie film, maar jammer dat The A-Team er niet echt veel op lijkt;).

8/10

8. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Niet dus. Kort na Marvel's publieke aankondiging kwam Norton's publicist Brian Swardstrom met de volgende statement.

9. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Bespaar je de moeite, die post over het verhaal lezen is ongeveer net zo leuk als de film kijken. :+

Nowai, dat blijft Buffy :cool:

Mss BoB toch maar eens gaan kijken dan 8)

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nee joh, dat zeg ik niet! Ik bedoel dat ik verwacht dan Inception een boek volgens het boekje word, die echt overal sterk in is, maar iets speciaals mist. Denk aan The Departed. Als de Joker in The Dark Knight anders geacteerd was (of anders gecast) dan was het een sterke film geweest, maar zonder dat briljante waardoor we de film nu lang zullen onthouden.
    Maar hé, dat is nog altijd wat ik verwacht, ben super benieuwd naar de film. 8)

Dat is wel eeuwig zonde ja.

11. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    oke laatst vroeg iemand een tip over een nieuwe serie, dus misschien hebben jullie ook nog wat voor mij :+

wat ik heb gezien: Prison Break, 24, One Tree Hill, The O.C., Desperate Housewives, Californication, Dexter, Heroes, Spartacus, Simpsons, South Park, Family Guy, Entourage
    (Ohja Band of Brothers heb ik ook wel gezien, en the pacific ga ik nog wel kijken, maar vind ik niet echt onder series vallen)

wat me minder boeit is: series over vampieren, ziekenhuisseries, series met een lachband :'-(

heb al 3 tips: Fringe, Las Vegas (uit dit topic) en natuurlijk Lost (maar dat is zoveel uur 8) )
    heeft iemand nog een must-see serie? die misschien tussen mijn gekeken series past, of iets totaal anders :) kan ik even wat previews/pilots kijken
    alvast bedankt (L)

12. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Lost, serieus! Breaking Bad en True Blood.

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Als je niet van vampieren houdt moet je dus géén True Blood kijken, ondanks dat Zeepsop dat aanraad. :+

14. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik vond van Lost alleen de eerste 2 seizoenen echt spannend. De rest was wel oke en na de laatste aflevering had ik zelfs een 'waste of time' gevoel. Ondanks dat je zegt dat je vapierseries niks lijkt, zou ik toch seizoen 1 van True Blood proberen te kijken. Past wel een beetje in je rijtje series thuis.

15. rolandje

rolandje ManU Prevails

Leuk Bevonden:
    0
    Flash forward af. een terechte 9/10

16. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    oke thnx voor de tips :thumbs:

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Breaking Bad. Wat een super serie, ben ik een paar dagen geleden begonnen en zit nu al in seizoen 3. ;)

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lijkt me wel een mooie film.

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Green Street Hooligans

Had eerst deeltje 2 gezien en die had dus echt totaal niks met deel 1 te maken, deel 2 was overigens ook wel tof maar die had geen verhaal. Deel 1 had dit wel en vond ik 2x zo tof als Deel 2. Echt een film die ervoor zorgt dat ik wakker blijf.

8/10

20. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Gatverdamme gaan ze die kristen stewart nou overal in gooien? Ook echt die line "that sucks" verschrikkelijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina