[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ Hierboven: hebben we niet ergens een serie-topic? Dit is iig het film-topic ;)

Gisteren Porco Rosso gezien van dezelfde studio die ook het fenominale Spirited Away bracht; Studio Ghibli. Film was zeker goed, echter over alle films heen begin ik toch wel heel erg veel terugkerende elementen te zien.

7

2. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Eergisteren Vanilla Sky gezien. Ik vond de film vooral verwarrend, maar op het eind werd alles duidelijk :).

9/10

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

The Girl with the Dragon Tattoo
    Onder deze titel de film gezien, kwam na de film erachter dat de film meerdere titels heeft en tot de Milenium trilogie behoort. Moet zeggen dat ik de film erg goed vond, goed geacteerd en erg boeiende film. Film draait om een meisje dat 40 jaar geleden verdwenen is en de opa van het meisje een journalist inhuurt om erachter te komen wat er destijds met haar gebeurd is. Zoieso de laatste tijd wel vaak dat ik een Noorse of Zweedse film kijk, verhaal is vaak erg goed en heb wel even genoeg over te top films gezien die het alleen van hun special effects moeten hebben.
    8,7/10

The A-Team
    Iedereen kent de serie wel van vroeger. Vond de film erg matig. Weer een film die het puur van zn special effects moet hebben met over the top idiote actie. Snap niet dat mensen dit nog leuk vinden. Maak het verhaal nou maar wat geloofwaardiger en een goed verhaal, ipv de hele film met idiote acties vol te stoppen en hopen dat mensen het slechte verhaal dan niet door hebben. Dit is de serious sam onder de films, even leuk maar daarna niet meer.
    4,5/10

Clash of the Titans
    Wederom zo'n film die het puur en alleen van zn special effects moet hebben. Erg matige film. Vond Percy Jackson iedergeval vele malen leuker, daar zat tenminste nog enigszins een verhaal in.
    4,5/10

Laatst bewerkt: 13 jul 2010
  4. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    nog nooit gezien, ja voor elke serie een apart topic 8)

5. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Dude hebben wij dezelfde film lopen kijken? Amper actie?! 8) En dat verhaal is gewoon Griekse mythologie. Dat is haast niet te snappen, maar juist wel wat ik tof vind. Dus ik geef em een 7/10 Leuke actiefilm. Leuke acteurs.

Edit: @grave hierboven: Percy Jackson leuker? Ik dacht dat jij wat ouder dan 12 was. Wist ik niet :+

Ja dat is echt kut, maar ik snap het ook wel. Anders zit je heel de tijd door elkaar heen te lullen en het gebruik van spoilers zou veel te ver gaan. Maarja een subforum gaat ook weer te ver. Dan maar apart.

6. Grave

Leuk Bevonden:
    520

Percy Jackson had tenminste nog enigszins een verhaal. Clash of The Titans was gewoon dramatisch slecht. De special effects laten mij dat niet vergeten, maar veel mensen vergeten het verhaal maar even bij het zien van al die overdreven special effects. Heeft niks met leeftijd te maken O-)

7. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Het was een grapje he, maar om toch nog even een reactie te geven: Percy Jackson was echt verschrikkelijk slecht. Een slappe kinderfilm die alles van Harry Potter probeerde te stelen, maar wat in dit mythologie jasje niet wilde lukken. En tja Clash of The Titans is ook niet goed te noemen, maar als simpele actiefilm vond ik het leuk om naar te kijken. In iedere geval leuker dan Percy Jackson.

OH! Wat ze beide wel gemeen hadden: een bad ass scene met the ferryman. In allebei de films vond ik dit echt tof gedaan.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Acteert Joaquin Phoenix alweer? Rare kwibus :p

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nee, maar hij heeft wel een aanbod van Marvel gehad! :eek: Ik dacht dat hij gewoon een acteerpauze had genomen, kom er net achter dat hij in z'n vrije tijd allerlei andere 'dingen' heeft gedaan. Wat een mafkees. 8)

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dan moet je eigenlijk het origineel gaan kijken.

Abres Los Ojos

12. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Percy Jackson was ook niet goed, don't get me wrong. Maar Clash of The Titans was gewoon nog slechter. heb zowieso een grote hekel gekregen aan dergelijke films die het puur en alleen van hun overdreven idiote CGI effecten moeten hebben, ben er beetje allergisch voor geworden. Kijk momenteel veel liever wat oudere films met "echte" effecten en met een goed verhaal als het even kan :)

Fire Birds
    Weer es even een film gezien waar je niet met CGI effecten wordt overspoeld. Gewoon echte actie :cool: Niet bijster goede film ofzo, maar wel geinig. Beetje de Top Gun onder de heli films, alleen dan niet zo goed :D Het plot zou ook zo uit een oude A-team aflevering kunnen komen, dus het niveau is niet echt bijster hoog, maar zitten wel paar leuke heli scenes in.
    7,2/10

13. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    hahah inderdaad, dat soort zinnen etc van haar maakt dat ik dr niet kan uitstaan. naah, das misschien overdreven maar you get the point.

Ook bij de Mtv movie awards een tijd terug, bleergh.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ken dat hele mens niet.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Dat vrouwtje van die Twilight garbage. :+

16. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ook echt alleen maar monotoon gejank kan er uit dat mens komen :x

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    O daar kijk ik niet naar. :)

18. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Houden zo :)

19. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177

Killers

Net gezien. Echt: _O_. Wat een geweldige film! Ik hou sowieso van Aston Kutcher, komt vooral ook door That 70's Show waar hij ook geweldig in speelt btw. Echt van genoten.

9/10

Laatst bewerkt: 14 jul 2010
  20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    3,9 op IMDB...daar ga ik mij maar even niet aan wagen :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina