[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Asjeblieft niet hé, Dragon Age is een heel ander type RPG dan Mass Effect. Mass Effect is eigenlijk een Shooter met RPG elementen terwijl Dragon Age een pure RPG is.

Of ze zouden de afweging moeten maken om het op de PC hardcore RPG te houden en de console versies ala Mass Effect te maken.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, waarom niet? ;)
    Nee. :mad: Wij console boertjes kunnen een dergelijke RPG ook wel aan hoor. :+

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    omdat:

- het spel uberhaupt niet de moeite waard is
    - het spel nu niet meer de moeite waard is
    - je net zo goed op de nieuwe kan wachten
    - Nederland zondag wereldkampioen wordt

ik noem maar eens wat....

4. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Dragon Age 2, heb er zin in (vu) enige game die ik afgelopen jaar echt een beetje gespeeld heb, met af en toe potjes fifa er naast. En het combat systeem moeten ze echt niet helemaal op de schop doen, vond het juist heerlijk ben zelf niet zo'n mass effect fan vond deel 1 leuk, en 2 vond ik wat minder. Dus voor mij mag Dragon Age 2 een echte DA blijven.

Dat van personage kiezen, was iets geniaals voor Dragon Age: Origins, maar bioware kennende word de game gewoon zonder dat ook mega gaaf. Ben benieuwd of ze er een heel ander soort wereldje van maken.

5. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het combat systeem juist vet, vooral op de hogere moeilijkheidsgraden kwam het uit de verf. Gewoon vaak pauzeren en je ventjes nieuwe orders geven. Ik zou graag meer teamacties zien in deeltje 2, dat je bijvoorbeeld een kleine formatie kan bouwen ofzo. Een groter team zou daar ook aan bijdragen(7-8 man?). De close up view lijkt me intenser, die blijft hopelijk.

Laatst bewerkt: 9 jul 2010
  6. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Omdat:

- Als je het niet gaat spelen, het weggegooid geld is?
    - Een goed spel altijd de moeite waard is.
    - Tegen de tijd dat DA2 uitkomt je DA:eek: 10 keer kunt uitspelen.
    - Het vandaag vrijdag is.

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Meer info.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ah, duidelijkheid! Ik vind het niet jammer dat je een mens moet spelen, vind als Dwerg spelen stom en Elven zijn van die enorme aanstellers...

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zevran was wel de meest toffe character in het spel.

Edit:

Op een na tofste dan!:

Laatst bewerkt: 10 jul 2010
  10. BabyKing

BabyKing Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had hem niet aan zien komen dacht dat het na deeltje 1 wel gelijk afgelopen zou zijn. Maar wel beter heb die eerste echt grijs gespeeld

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    http://kotaku.com/5585473/dragon-age-2-following-in-mass-effects-footsteps

zonde. Ze doen er imo beter aan om beide games op meer punten te laten verschillen dan alleen op setting

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    goddamnit. :mad:

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik denk dat het beter wordt dan wat we eerst hadden. Iig een extra reden voor mij om deze game in de gaten te houden. Ben blij dat DA2 geen 1 op 1 kopie wordt van deel 1 met een ander verhaal.

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vond dat combat systeem in Dragon Age: Origins zeer matig en als de combat wat directer wordt en beter reageert op input van de speler, ben ik daar zeer blij mee. Aan de ene kant wel jammer dat ze DA2 'verMassEffecten', een oldschool RPG spelen kan hartstikke leuk zijn. Maar dan moet het wel mooi verpakt zijn, en dat was DA:eek: naar mijn mening niet.

16. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Mee eens.

Vond het combat systeem van DA echt niet super voor de console iedergeval. Mag wel meer op dat van ME lijken. Zowieso nog veel verbeter punten voor DA. Had altijd het gevoel dat er nog veel meer uit de game te halen was, zoals potions en powers etc die ik nooit gebruite omdat ik geen idee had hoe dat allemaal inelkaar zet doordat dat nooit uitgelegd wordt in de game, of bepaalde dingen niet te gebruiken zijn door verschillende classes. Had echt veel beter kunnen zijn.

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat ook nog ja! Potion en Traps heb ik nóóit gebruikt, geen idee hoe het werkte en ook nooit nodig gehad.

18. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Idd. En ook het besturen van bepaalde party members. Tijdens een battle heb je echt geen tijd om ze 1 voor 1 te gaan besturen. Maar zoals ME2 het heeft gedaan is echt vet en handig, dat mogen ze ook wel zo doen. Want als je een warrior bent heb je niks te zeggen over wat je mage doet. Zat me soms echt te irriteren dat mn mage die ik gericht had op healen, niemand healde soms en zn eigen gang ging :mad: Met een omslachte weg bij de instellingen kan je wel wat dingen instellen maar dat is zo omslachtig dat niemand het gebruikt, veel te ingewikkeld systeem dat niet werkt.

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het Tactics systeem wel handig hoor, maar mistte een aantal opties en daarna werd er bijna nooit gehandeld naar de ingestelde strategie. 8) Met name dat healen d.m.v. spreuken en ook met potions bleek te moeilijk.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Daarom heb ik ook een mage gekozen, beetje crowd-control toepassen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina