Pro Evolution Soccer 2011

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dude, het gaat niet om mij, maar om vrienden die zelf geen zin hebben om een game te masteren om gezellig ff een half uurtje te gamen. Ik hou het maar bij Fifa denk ik.

    Zelf vind ik het idd ook leuk om veel tijd in een game te steken, maar dan moet ik wel tegenstanders hebben natuurlijk. :+
     
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig zijn mijn vrienden wel into pes ;) Nouja als het online goed te doen is kunnen wij ook potjes spelen ;)
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dan zal ik na de release wel ff het topic in de gaten houden. Mijn voorkeur gaat nog steeds naar pes. Bij fifa heb ik steeds het gevoel dat alles automatisch gaat. Tactiek heb je bij fifa ook niet echt. Gewoon alle ballen naar de spits en je krijgt vanzelf je kansen.

    Bij pes moet je altijd eerst het middenveld en de verdediging van je tegenstander kapot tikken. Of gewoon genadeloos toeslaan in een counter.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik speel ook alleen maar PES met vrienden. Geweldig, ik kan niet wachten op deze game. Eindelijk gaat het weer wat moeilijker worden, new things to learn and master. Helemaal goed.
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ziet er goed uit vind ik. Hopelijk speelt ie ook weer lekker want elk jaar denk ik dat het weer een goed spel word en elke keer valt het tegen!
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Die adam *zucht* |:-
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Wat is daarmee? Heeft hij weer iets gezegd?
     
  8. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had gepost op het WENB forum dat we waarschijnlijk nieuws konden verwachten van Jon Murphy vrijdag ,aangezien er vandaag niet echt iets aangekondigd is.

    Een videotje, een paar screens en that's it. Wordt ik meteen uitgemaakt voor een idioot, jezus wat een debiel is die gozer.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Wow lekker filmpje :D. Ziet er echt goed uit. Houterig hier en daar, maar ik heb het gevoel dat dit echt een stap voorwaarts is.

    En ik ben zo jaloers op jullie vrienden.. Mijne zijn allemaal overgestapt op FIFA.
    Ik zal ze dit filmpje ff laten zien.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die van mij spelen echt allemaal PES, sterker, sommige heb ik ontmoet dankzij PES :D. Op toernooien online en offline. Erg grappig.

    Ik vind het filmpje ook veelbelovend, het ziet er ook wel echt een stuk minder houterig uit dan de voorgaande delen. Vooral het passen en het verdedigen trekt me erg aan.
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    Net zo lelijk als in het eggie :D
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin na 2 jaar FIFA weer enigszins terug te verlangen naar PES. Ik hoop alleen dat ze het online gewoon fixen, online spelen is voor mij het leukste(en tegen vrienden). Filmpje ziet er goed uit moet ik zeggen, alleen spelersanimaties zien er wat vreemd uit.
     
  13. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    Mhoa, ik ben nog niet echt overtuigd.. Van pesfan:

    Nog steeds geen volledige vrijheid in passing dus. Keepers zijn ook nog steeds kut, vraag me af wanneer ze dat eens verbeteren. verder zie ik nog geen verbeteringen in de AI, behalve het mannetje die je zelf ben met verbeteringen van verdedigen etc. aardig maar niet meer dan dat.

    Hopelijk gooien ze die help/semi-help/geen help voor mannetjeswissel ook op de schop. Zodat je cursor wel weer meegaat naar het mannetje waarnaar je passt maar niet meer automatisch veranderd, wat een ergenis is dat!
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat klinkt wel wat minder inderdaad. Maar goed, het gaat wel een vette verbetering worden t.o.v. PES 2010. Jammer van die keepers, maar het is nog geen oktober. Ik hoop dat dat nog wat beter gaat worden. Ik had overigens ergens gelezen dat je amper nog AI hulp krijgt.
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Aan de ene kant jammer dat het niet vol manueel is , aan de andere kant behoudt je zo wel het individualisme in het spel, want een Peter Wisgerhof die net zo nauwkeurig een bal kan passen als Xavi is natuurlijk ook niet waar ik op zit te wachten .
     
  16. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa maar pak het dan anders aan.. Geen AI assistance maar bv. procentuele slagingskans. 95% kans op een goede (perfecte) pass van Xavi, en 20% een perfecte pass van sjaak polak, of boularouz oid. Anders kan hij licht afwijken of mislukken.. Dit natuurlijk wel naast het feit dat je skills in positieve zin dit kunnen beinvloeden.
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat klinkt goed inderdaad. Je kan echter volledig manueel passen met L2 ( PS3 ). Anyway we zullen het zelf maar moeten uitvogelen over 2-3 maanden ;)
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dit was mij reactie ook.
    Je moet kiezen:
    - Volledig manueel, waarmee de speler-stats van de passing niet meer van belang zijn.
    - Iets AI-gestuurd en wel op grond van de speler stats van passing.

    Een andere weg is er gewoon niet. Dan kies ik voor de tweede mogelijkheid, want anders vervalt de waarde van spelmodes zoals de Master-League. Wat heb je er namelijk aan om Xavi te halen met zijn hoge passing, als je zelf toch al precies kan bepalen waar de pass komt? Dat kan een prut-spelertje dan ook wel.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2010
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Zijn deze foto's al langsgekomen? Kan het niet herinneren:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Interessant!
    Nieuwe camerapositie, tactics en stadium editor :).
     
  20. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Stadion editter: helemaal te gek natuurlijk. Maar ben ik nu blind of hebben ze daar in het filmje niks van laten zien?



    En het ziet er toch veel en veel beter uit dan 2008 t/m 2010. Ik heb echter nog wel twijfels over het lopen zonder bal. 1 van de slechtste AI puntjes uit voorgaande delen. Vooral verdedigend. En nu we, veel meer, manual kunnen passen, lijkt mij dat die looplijnen van je verdedigers nog belangrijker worden. Ik hoop dat dit goed gaat worden.

    Over de slechte keepers, tsja, die zullen toch wel beter worden nog? Bovendien, als je online manual keeper kan gebruiken, dan is ie al veel beter natuurlijk. Je kon er in 2008 echt veel mooie reddingen mee maken die er in 2009 en 2010 altijd in gaan.


    Nouja, ik heb alleen dit topic nog gelezen, ga nu de pesfansites op. Ik denk aan de woorden van Kwdeetje: geen comments plaatsen op wenb, want ja, dan word ik weer uitgescholden. ;-)
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina