Als je net begint en je hebt rond de 10k,kun je dat in 1 dag verhogen naar 100k zonder een wedstrijd te spelen,je moet wel geduld hebben en actief bezig zijn.
Bv op de trade op elke rare Gold player 550 te bieden,elke speler die dan uiteindelijk ook van jou is kun je Discarten,levert je 600 tot 650 per speler op,bied vooral op rare Gold players met avr Rating van max 79 ivm met concurentie van andere kopers,spelers van boven de 80 bied je 600,die gaan voor 650 de deur uit.
Ook kun je overdag kijken naar welke Formation kaartjes in trek zijn,ga dan voor je gaat slapen de trade af en bied op de gewilde Formation kaartjes die midden in de nacht aflopen,en verkoop die overdag weer voor de volle pond.
Ik heb bv tijdens het Wk een paar ton verdiend met Formation 4-2-3-1 kaartjes,allemaal gekocht voor 150 en verkocht voor 1600 Buy Now.
Als je vrienden met FUT hebt loop je ook zo binnen.
Speel een onlinetoernooi met een hoge overwinningspremie en haal de finale en doe dan het volgende,
Ik doe het alleen,door te kwallen,zodra ik op 2-0 sta ga ik
bij elk doelpunt overdreven het doelpunt vieren
kijk de herhalingen allemaal 3x terug
Ga de bal achterin rondspelen zodat tegenstander niet bij de bal kan enz enz
Ik doe dus alles om mijn tegenstander zover te krijgen dat hij het spel verlaat.
Als dat gebeurd krijg je overwinning points,maar belangrijker nog,je krijgt ook de toernooi overwinnings premie én je blijft gewoon in de finale staan,zo heb ik eens met een 15k toernooi overwinning de finale tig keer gespeeld en elke wedstrijd dus 15k ontvangen.
Als je vrienden met Fut hebt ga je zodra 1 in de finale staat gewoon net zolang blijven game searchen tot je elkaar treft,de finalist laat je dan winnen en na de rust verlaat je het spel.
Een finalist kan gewoon uitkomen tegen iemand die pas in de 1e of 2e ronde zit,je speelt zelden tegen een medefinalist.
Ik sta nu trouwens ook al een wedstrijd of 5 in die Silver finale,als je wilt kunnen we vanavond wel een helft of 20 spelen,leverd mij ongeveer 60k op dan,dan koop ik van jou wel een kutspeler voor 30k,dus fiftyfifty....
Als iedereen hier dit samen wil doen kunnen we een mooi select groepje krijgen die altijd over de beste spelers kan beschikken en altijd geld heeft,je moet toch wat doen om al die cheaters en glitchers voor te blijven,zie nml weer opvallend vaak dupes op de trade,ik geloof nml niet dat iemand 2 Torressen of Rooneys tegelijkertijd op de seconde af voor boven de ton op de trade kan zetten...daar hoort minimaal 20 sec tussen te zitten...
Laatst bewerkt: 23 jul 2010