Precies. Maar ik ben benieuwd of de vertraging er nu wel uit is. Zou mooi zijn. Kan niet wachten op clubs(vu)
stel je eens voor: een eenmalige wedstrijd met FC Panitium 4-2-2-2 LB: The Bryann CV: Godz Vision CV: Ralluf(any) RB: Fcdanny LVM: Katti RVM:Looney LAM: WfabianNL RAM: Godsmack CF: Burgerking SP: Dyonko En dan op een woensdagavond afspreken ofzo, leuk idee toch ?
Als we een avond afspreken een weekje van tevoren kan iedereen waarschijnlijk wel en dan kunnen we iedereen inmaken!
En als iedereen het eens is met de plekken op het veld natuurlijk Maar ik denk dat we niet teveel moeten eisen, het is een probeerseltje Zijn er mensen die absoluut niet willen om één of andere reden ?
Leuk idee, ik doe zeker mee, kan alleen niet op woensdagen. En bij voorkeur de andere avonden na 22.00 uur. Laten we het snel eens doen. En is het niet met 10 man, dan met een man of 8 dan moet het toch ook al lekker gaan.
Waarom dacht je dat ik je gisteravond een partyinvite stuurde ? House,danny en ik hadden ook zin in clubs (met 4 man)
Ik ben er wel, weet niet hoelaat ? Of we proberen vanavond dé wedstrijd met een mannetje of 8 á 9 á 10 !!
maar daarna wel toch? :A ik heb al weer een nieuwe pro aangemaakt, hij is ong 70 ALG, wat moet ik ervan maken voor een speler? ben er btw vanaaf wel.
Mijn FIFA was kapot gegaan.. en aangezien met de vakantie enzo zie ik niet zitte om nu nog FIFA weer te gaan kopen,. Bij FIFA 11 ben ik er zeker bij!. En dan clubbe met ongeveer 8 man. lijkt me GE-WEL-DIG :d
nieuwe aanwinst C.Nees doet het nou niet echt bepaald lekker, geen loopvermogen, geen kopkracht, geen pass... eigenlijk niks... al kreeg hij wel een aantal kansen...die hij vervolgens maar uit onmacht tegen de paal/lat mieterde...