Xbox LIVE Arcade Games [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Vlad krijgt een hoop stemmen, wel apart dat ze nu personen erin willen stoppen ipv een warrior-type. Ik stemde persoonlijk voor de zande, leek me een leuke toevoeging. Ben wel benieuwd naar de game_O_
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Waar kan ik die vinden? Staat niet tussen de titles onder letter B.
     
  3. peterh

    peterh Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    die bestaat niet eens... was een grap:x
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Is he like serious? :9
    Maar ik zou hier ff kijken als je serieus bent. :+ Wel echte aanrader(s).

    Anyway ik denk dat ik toch maar ga wachten tot alle Summer of Arcades en Deathspank DOTW worden. Die 3-6 maand moet ik wel kunnen volhouden. :p
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Artikel op de frontpagina van XBW:

    "Live Arcade is slachthuis voor onafhankelijken"

    Bij GamesIndustry.biz is te lezen dat de onafhankelijke ontwikkelaar Hello Games hun Joe Danger titel niet heeft uitgebracht op Xbox Live Arcade, maar wel op Sony's Playstation Network, omdat aldus hun Xbox Live Arcade een slachthuis is voor onafhankelijke ontwikkelaars die hun spel zelf willen uitgeven. De ontwikkelaar laat weten dat er maar zo'n 17% van de zelf-uitgegeven titels die uitkomen voor het platform meer dan 200.000 stuks verkopen en dat meer dan de helft van de zelf-uitgegeven games niet meer verkoopt dan 25.000 stuks. Dit omdat er twee titels per week uitkomen en de competitie bijzonder groot is. Jammer, Joe Danger oogt namelijk geniaal grappig! Wie weet in de toekomst.
    ------------​

    Jammer, als ze wat goedkoper hun spellen op XBLA konden uitbrengen hadden we ongetwijfeld meer kleine toppers gehad.


    Net als RTS, dat zou zogenaamd ook niet werken, onzin aangezien beide gewoon perfect op de xbox werken.

    Het zal eerder aan de populairiteit liggen denk ik.

    Idd, maar wel leuk dat je zelf kunt stemmen, dan word het iig een algemeen intressante personage.
    Hopelijk passen ze wel het pakje van goeie ouwe Vlad een beetje aan want zo is het echt een tuinkabouter.

    [​IMG]
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm had wel eens eerder wat gehoord over dat XBLA. Verplicht uitgever, kosten dit.
    Microsoft heeft wel punten en zo maar ik hoop dat ze dan iets soepeler worden.

    En PSN mag dan wel aantrekkelijker zijn of zo XBLA heeft voor mij ieg veel meer vette games. En met een enorme factor ook. Ik heb ook maar een klein aantal games in vergelijking op PSN.
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Weet je hoe inactief ik tegenwoordig nieuwe releases volg? Wist ik veel dat jullie een of andere lame grap maakten.:'-(
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    BTD is een redelijk popu flash TD, je snapte/kende hem gewoon niet. Na ga spelen en het is je vergeven. :+


    [GT]100940[/GT]

    Dat voor maar € 2,-.
    XBLIG. :'-(
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2010
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wordt die maar 2 euro op Live 8)?
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    XBLIG. Indiegames. Amerikaans kanaal.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik haal hem wel denk ik. Dat zijn altijd wel toffe spelletjes, net als 1UP, die was zelfs maar 1 euro en daar ben je uren mee bezig. Van de week ook "GET TO THA CHOPPA!!1" gedownload voor 80 punten, heel simpel maar briljant voor tussendoor :) Het is alleen even zoeken elke keer voor die indie games omdat het er gewoon ontzettend veel zijn en er zit ook wel veel "zooi" tussen.

    Je hebt bijvoorbeeld ook dit soort spellen:


    Ik had die trial gedaan en dat gaat echt nergens over, daarnaast houd je op een gegeven moment je controller ontzettend scheef beet omdat je de meest vreemde combinaties moet maken 8)
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm Amerikaanse account ofc.... misschien toch maar eens naar kijken als dat spel uitkomt.
    Ben alleen niet zo fan van "ergens anders" games kopen.
     
  13. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel punten kost die try not to fart game eigenlijk?:+
     
  14. Ramses3

    Ramses3 Gagging!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm..?
     
  15. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vroeger nooit de Monkey Island games gespeeld op de pc.

    Is het voor mij dan nu nog leuk om deze te halen of is dit vooral leuk voor mensen die de nostalgie ervan ervaren?
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    RTS games zijn ook niet zo heel populair op de consoles. En dat ligt volgens mij echt niet aan de besturing.

    Bij console games ligt de nadruk ook vaak op actie. Veel console gamers hebben daardoor over het algemeen een kortere attention span dan PC gamers. Maar dan spreek ik zeker niet voor alle console gamers.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2010
  17. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij betreft wel.
     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    RTS games zijn al sinde C&C 3 goed te doen op de xbox 360, laatste toffe (hardcore) rts Supreme commander 2 is ook erg leuk. Maarja meesten spelen halo of cod. Ach vind 't best, als ik dan een rts online speel heb in in elk geval een goede tegenstander. Vaak stuur je elkaar na afloop van het potje nog een GG bericht (oldskool, was vroeger standaard bij Warcraft 3 en UT99!)
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik had het ook niet over "goed te doen". Ik gaf een verklaring waarom adventure games en RTS games nog steeds niet hard doorbreken, terwijl zowat hele hordes console gamers over de laatste shooter kwijlen. Nogmaals, ik vind het ook jammer. Maar voor adventure games heb ik ook eerder de nijging mijn PC op te starten (onterecht misschien) en al helemaal bij RTS games (vind ik terecht, dat speelt nog steeds beter met een muis in de hand).

    Deathspank review:

    http://www.eurogamer.net/articles/deathspank-review?page=2

    Oeps.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2010
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig hecht ik verdomd weinig geen waarde aan eurogamer. :)

    Verder nog;

    Official Xbox Magazine 09/01/10 Review 8.5 out of 10
    [PS3] IGN 07/13/10 Review 8.5 out of 10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina