Fifa 10 Ultimate Team Ruiltopic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

  1. jann-09

    jann-09 Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    sneijder en robben waren al 87 en 90:mad: zonde dat ze die niet hoger hebben gemaakt:p
     
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Hadden ze niet verdiend imo. Vind de ratings prima zo
     
  3. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Word er nou nog wat gedaan aan die glitch. Ik speel tot die tijd echt niet. Klote EA.
     
  4. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch van tevoren checken of ze glitchen ? doe ik wel tenminste, en gaat nu 100% goed. Ik word wel gek van de leavers, zo duurt een toernooi wel erg lang.....
     
  5. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat veel mensen de glitch ook hebben gedaan, omdat ze alleen maar 'glitchers' tegen kwamen, en dachten 'Dan doe ik het ook maar'. Volgens mij is 60 á 70 procent glitchers. Ik wacht wel op een patch:)
     
  6. hguyhy

    hguyhy Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Van Bommel

    Heeft iemand Van Bommel en/of Sneijder IF?? Ik wil ze allebei wel ruilen tegen 4 andere spelers: - Bosingwa (RB - 80)
    - Pique (CB - 81)
    - Alex (CB - 81)
    - Diego Milito (ST - 85)
    - Vucinic (ST - 84)
    - Gourcuff (CAM - 84)
    - Nasri (CAM - 82)
    - Walcott (RW - 79)
    - Arshavin (CF - 86)
    - Miccoli (CF - 85)
    - Chamack (ST - 84)
    - Lescott (CB - 82)
    - Giovinco (CAM - 81)
    - Pirlo (CM - 81)
    Ik heb niet veel coins, vandaar dat ik ze graag zou ruilen voor spelers. Per speler wil er 4 voor ruilen. Iemand interesse?
     
  7. jann-09

    jann-09 Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    dat bedoel ik waarom zitten ze er uberhaupt bij:p sneijder begrijp ik nog wel en die had denk ik wel een hogere rating kunnen krijgen maar robben heeft niet (echt) veel laten zien dan hadden ze beter van bommel nog even 85 kunnen maken ofzoo:p
     
  8. BullishMark

    BullishMark Boeren zijn de baas.

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe dan? ik wordt er helemaal gek van namelijk...
     
  9. O iAsseldonk x

    O iAsseldonk x Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk of er staat ''Playing fut10'' = geen glitcher
    staat er ''watching fut10'' = glitcher

    maar ik hack niet en er staat bij mij wel ''watching fut10''
     
  10. O iAsseldonk x

    O iAsseldonk x Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net van 400.000 coins pakjes gekocht...
    het enige wat ik eruit is wat een waarde heeft boven de 10.000
    was gerrard.

    :mad:
     
  11. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Glitch

    Wat doet de glitch ?
    Ben sinds een week weer FUT aan het spelen,en heb in die +-100 wedstrijden maar 1x iets raars meegemaakt...
    Er zat een ander in mijn team die mijn spelers bestuurde,ik kon zelf niks doen,is dat die glitch?
     
  12. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is de glitch. De tegenstander bestuurt jouw spelers
     
  13. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand intresse in de nieuwe villa ( barcelona )
     
  14. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nieuw op dit forum en op FUT en ik probeer spelers te handelen, maar dit lukt niet erg goed. Ik heb nu 7000 coins en nog wat spelers te koop staan, wie weet er in welke spelers ik het beste kan handelen op dit moment:D
     
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer gewoon zoveel mogelijk Rare Gold Players door te verkopen. Die zijn altijd veel waard
     
  16. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog niet zo veel budget hebt zou ik beginnen met bijvoorbeeld een Del Pierro. Is 89 Rated en is mee te pikken voor zo'n 6k. Daarna meteen weer op de trade zetten voor rond de 9,5k. Nog een tip is dat wanneer je een speler koopt wat nog 0 wedstrijden gespeeld die sneller kan verkopen. Dit kan je zien door op de speler te gaan staan en de rechter stick in te duwen. Dan moet je kijken bij match played.

    Wanneer je wat meer geld hebt kun je goed handelen in de 86 schweinsteiger. Vaak mee te pikken voor 17 tot 20 k en te verkopen voor 23 a 24k\o/

    Good luck:b:
     
  17. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf ook net begonnen met FUT, en ik kan je aanraden om Balotelli een keer te proberen, die kan je meestal voor erg veel verkopen. Ik heb ook gehoord dat je op Walcott veel winst kan halen. Ik heb zelf op Aguero 3000 winst gemaakt en op spelers als Milito enzo ook 2000. Ik heb nu 5000 coins en nog spelers twv 25 000 ofzo(Bij elkaar) op de trade staan
     
  18. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    @Sjaleveager, bedankt
    @SanderDob, hallo Sander, Tom hier:D
     
  19. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je net begint en je hebt rond de 10k,kun je dat in 1 dag verhogen naar 100k zonder een wedstrijd te spelen,je moet wel geduld hebben en actief bezig zijn.

    Bv op de trade op elke rare Gold player 550 te bieden,elke speler die dan uiteindelijk ook van jou is kun je Discarten,levert je 600 tot 650 per speler op,bied vooral op rare Gold players met avr Rating van max 79 ivm met concurentie van andere kopers,spelers van boven de 80 bied je 600,die gaan voor 650 de deur uit.

    Ook kun je overdag kijken naar welke Formation kaartjes in trek zijn,ga dan voor je gaat slapen de trade af en bied op de gewilde Formation kaartjes die midden in de nacht aflopen,en verkoop die overdag weer voor de volle pond.
    Ik heb bv tijdens het Wk een paar ton verdiend met Formation 4-2-3-1 kaartjes,allemaal gekocht voor 150 en verkocht voor 1600 Buy Now.

    Als je vrienden met FUT hebt loop je ook zo binnen.
    Speel een onlinetoernooi met een hoge overwinningspremie en haal de finale en doe dan het volgende,
    Ik doe het alleen,door te kwallen,zodra ik op 2-0 sta ga ik
    bij elk doelpunt overdreven het doelpunt vieren
    kijk de herhalingen allemaal 3x terug
    Ga de bal achterin rondspelen zodat tegenstander niet bij de bal kan enz enz
    Ik doe dus alles om mijn tegenstander zover te krijgen dat hij het spel verlaat.
    Als dat gebeurd krijg je overwinning points,maar belangrijker nog,je krijgt ook de toernooi overwinnings premie én je blijft gewoon in de finale staan,zo heb ik eens met een 15k toernooi overwinning de finale tig keer gespeeld en elke wedstrijd dus 15k ontvangen.
    Als je vrienden met Fut hebt ga je zodra 1 in de finale staat gewoon net zolang blijven game searchen tot je elkaar treft,de finalist laat je dan winnen en na de rust verlaat je het spel.
    Een finalist kan gewoon uitkomen tegen iemand die pas in de 1e of 2e ronde zit,je speelt zelden tegen een medefinalist.

    Ik sta nu trouwens ook al een wedstrijd of 5 in die Silver finale,als je wilt kunnen we vanavond wel een helft of 20 spelen,leverd mij ongeveer 60k op dan,dan koop ik van jou wel een kutspeler voor 30k,dus fiftyfifty....
    Als iedereen hier dit samen wil doen kunnen we een mooi select groepje krijgen die altijd over de beste spelers kan beschikken en altijd geld heeft,je moet toch wat doen om al die cheaters en glitchers voor te blijven,zie nml weer opvallend vaak dupes op de trade,ik geloof nml niet dat iemand 2 Torressen of Rooneys tegelijkertijd op de seconde af voor boven de ton op de trade kan zetten...daar hoort minimaal 20 sec tussen te zitten...
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2010
  20. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, how low can you go. Dat is echt zo verschrikkelijk hatelijk. Ik zou deze tip dan ook zeker niet opvolgen Krommetje e.a.
     

Deel Deze Pagina