Wij als Mw2 clan DnS. Naam betekent: Don,t need skills Motto: Don,t need skills to be a pro. Ledenaantal: 62 Website: http://clandns.nl Wij spelen als clan op de pc en xbox 360. Veel leden spelen op de pc maar ook een paar niet. Daarom zijn we op zoek naar uitdagingen , clan wars dus voor de xbox 360. Wie wil??? Bezoek onze website eensvoor meer informatie. De stats worden nog ge-update.
Een tip, misschien kan je beter de zwarte letters op je site wit maken. Verder ziet het er erg cool uit!
Daar denken we nog over na.. is wel ver weg he , we hebben ons geld net uitgegeven aan een wreed rock metal feest in nijmegen(fortarock) met bullet for my valentine enzo dus weten we nog niet. Hoezo dan?
KK, binnenkort want Stijn is nu op reis maar moet normaal tegen zaterdag terug zijn.. Met hoeveel komen jullie?
ik bedoel gewoon een clan war man, Ik denk 2 man tegen 2 sniper only maar wel cod 4 want mw2 heb ik nu niet
Miss komen we wel man. Het is tenslotte een megavette event. Maar we hebben ook al veel in de zomer georganiseerd
Jaja dan kan je lang wachten Op deze site wordt eSports niet meer groter en tja komt door Engeland dat Mw2 niet gespeeld mag worden door mensen van 18 jaar jonger.