Pro Evolution Soccer 2011

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1

    Ik kom daar alleen nog maar om te lezen, die Adam is echt een bladmongool. Laten we hopen op een vloeiende en lekkere online ervaring, kunnen we eindelijk eens zien hoe goed je met NAC bent :p
     
  2. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahahahaha, ja, daar heb je wel gelijk in. Wie klaagt, die moet straks wel wat laten zien, haha. Oei oei, dat wordt oefenen, anders kan ik me hier niet meer vertonen. ;-)


    Maar ik ben nu erg benieuwd naar de full game. Sinds 4 jaar gaan we echt de goede kant op. Dat lijkt me al wel duidelijk.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ziet er toch goed uit t.o.v. PES 2010!
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    In het Q&A topic op PESFan zeiden ze dat de keeper verbeterd is en ze in 24 uur spelen maar 1 rare actie hebben gezien van de keeper.
    Bertje Slim: Lopen zonder bal schijn je met de nieuwe tactics editor veel makkelijker goed te kunnen krijgen. Dat is alles wat ik erover gelezen heb.
     
  5. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze dan ook maar rekening met lopen zonder bal t.o.v jou positie MET bal.. daar ligt een beetje het AI probleempje van PES, iedereen kent het voorbeeld wel van 2010 dat de links/rechtsback de bal heeft, naar voren loopt en de links/rechtsmidden zo fantastisch mogelijk in jou looplijn blijft staan aan de zijlijn van het veld...
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2010
  6. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks HanScherp.

    Tactics editor, klinkt aantrekkelijk.
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

    En dat de keeper verbeterd is dat wil ik eerst zelf zien. Want zo gaat het wel elk jaar, grote beloftes.
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2010
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wat is er mis met de keepers? Zoveel fouten maken die ook weer niet. De keepers van het WK waren veel erger! :+

    Daarnaast kan ik altijd wel lachen wanneer ze een domme fout(bug?) maken.
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind de keepers wel meevallen. Ja, soms gebeurt er iets geks, maar het is niet zo dat 50% van mijn goals blunders van de keepers zijn ofzo. Over het algemeen komen ze ook goed uit. Wel vaak dat je een bal keihard in de kruising knalt dat hij hem klemt en een kutballetje houd ie dan weer niet vast.

    Elk jaar worden er grote beloftes gedaan, maar het is lang geleden dat na playtests de bladen en internetsites lovend zijn over PES. Dat zegt genoeg lijkt me. Ik kan iig niet meer wachten.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Lol ja, in PES2009 ware de keepers zo slecht dat het irritant was.
    In 2011 kun je het bijna al realistisch noemen :lol:

    @Cyrax: ja dat is inderdaad een goede graadmeter. Konami's PR afdeling hoef je toch al niet serieus te nemen, maar als de testers en bladen (die niet pro PES zijn zoals die bladen die de 2 voorgaande PES edities helemaal fantastisch vonden :p) ook positief reageren begin ik echt te hopen.. :)
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2010
  11. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt zin om deze game te spelen.
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Wow wat klinkt dat goed!!
    Kan niet wachten om een Master League te beginnen. In het begin wordt het passen echt lastig met gasten als Stremer enzo, maar dan koop je een betere speler en dan merk je echt dat je team erop vooruit gaat omdat je nieuwe man wat beter kan passen! Die individualiteit is echt geweldig :D.
    En dat vrijwel elke animatie op de schop is gegaan... Kan niet wacht om dit zelf te gaan spelen _O_
     
  14. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vond deze passage ook interesant:
    Vooral ook dat Suffwan (sinds aantal jaar FIFA adept) erg onder de indruk was. Ik kan mij niet voorstellen dat deze game mij gaat teleurstellen. Verbeterpunten zullen er zijn, maar ik heb sterk het gevoel dat PES weer terug is aan het front. Vanavond/vannacht komt ook de podcast online van WENB. Ik ben dan vooral benieuwd naar de mening van Suffwan.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Verbeterpuntjes zijn hopelijk nog wat uitgebreidere Edit mode (hoe vet zou het zijn als je eindelijk eens .png's kan importeren _O_).
    Zit er nu btw wel echt 360 dribbling in?
    En ik heb gehoord dat er nu 6 verschillende difficulties inzitten?
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Pffff, maak me gek.

    Eigenlijk is dit helemaal niet goed. Want nu moet en zal ik die game hebben, zo snel mogelijk. Normaal heb ik dat pas als hij bijna uitkomt, maar nu ben ik echt benieuwd. Over een kleine maand kan ik eindelijk zelf testen.
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Zit deze optie al niet in de PS3 versie? Bij de xbox zal het helaas weer afzien worden, aangezien MS het niet toelaat, of misschien nu wel (USB support?)
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Nou tegenwoordig kun je inderdaad bestanden importeren met je USB stick, dus er liggen zeker mogelijkheden op dit gebied.
    PES2010 heb ik ook voor het eerst eens gespeeld met een option file, toch wel leuk.
     
  19. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Tel daarbij op de stadion editor en het kan leuk worden. Ik verwacht best dat er fanatiekelingen zullen zijn die de diverse stadia in NL gaan namaken.
     
  20. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hope so f*cking much

    maar kan je je eigen stadion maken en byv gebruiken bij ML als homebase ik hoop dat zo er want dan speel je online in je eigen stadion ik kan gwn niet wagten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina