[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon stoppen als er Bandits achter je aan zitten, Dead Eye gebruiken en ze rustig afknallen. Herladen en dan weer doorrijden naar de Sheriff. Wanneer er weer rode puntjes op je map verschijnen het bovenstaande herhalen. Eventueel je Dead-Eye aanvullen maar dat zou normaal gesproken niet nodig hoeven zijn.
    Succes!

2. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een stranger missie volbrengen waarbij ik 20 veren nodig heb, 5 beverhuiden en 10 'Red Sage' bloemen. Zelf ben ik de naam vergeten van de missie, maar het gaat over de man die probeert en denkt dat hij met zijn machine kan vliegen.
    Ik weet wel ongeveer waar ik bevers kan vinden en daar heb ik ook rond gereden en gelopen, maar heb ze alsnog niet gevonden. Weet iemand of je daar iets kan rondstrooien, zodat ze naar je toe komen of heeft iemand een andere methode gebruikt om toch bevers te kunnen vangen?

P.S. Ik ben nu op de 80% met RDR, maar bij de Social Club staat nog steeds 75%. Ik heb al een keer opnieuw ingelogd.

Laatst bewerkt: 13 jul 2010
  3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    In Tall Trees vind je er heel veel. Vooral langs de rivier. Als je daar paar keer op en neer rijdt heb je zo 5 beverhuiden.

4. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon wachten, die site is best traag met updaten

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heb ik nu ook die missie. Damn, vond die bloemen missie met die vent en zijn ''vrouw'' al erg. Hou in games beslist niet van verzameldingen en missies. Geef mij ipv die missies maar lekker een waar ik met iemand moet praten of iemand moet killen. Verzamelen is voor pussy's. ;)

6. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de missies dat je dingen moet verzamelen inderdaad eigenlijk ook helemaal niet zo leuk. Iemand vermoorden of bijvoorbeeld een achtervolging is inderdaad veel leuker. Na de cut scene van zo'n verzamelmissie staat er maar heel even wat je moet doen, heel vervelend. Dat moet ik dan altijd later weer opzoeken|:-

P.S. Bedankt voor de reacties, ik heb de beverhuiden! De missie van die man met het vliegtuig is dus gehaald.

7. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik vervelend vindt, is dat je bijvoorbeeld 10 bever huiden moet hebben bovenop diegene die je al hebt. Als ik er al 6 heb, dan was het logischer en minder frustrerend geweest om er nog 4 vinden...

8. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij goed uitleggen waar de tweede ontmoeting is van de 'Stranger missie' California? Ergens rond Cueva Seca.. maar waar, ik kan hem niet vinden.

9. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Maar half Oblivion bestaat uit dat soort missies XD

10. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet even geduld hebben. Het duurt volgens mij even (ingame tijd) voordat de Stranger weer verschijnt op je map.

11. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Daar lag het niet aan, het bleek dat de Stranger missie op 'inactief' stond. Dit gebeurt nadat er zo'n 3 dagen in de game voorbij gaan. Ik weet nu dat je dit kan bekijken bij de Journal en dan bij Challenges.

Dan heb ik nog een ander klein vraagje. Kan iemand me kort maar goed uitleggen hoe je precies moet valsspelen in RDR bij poker? Ik heb het twee keer geprobeerd en alle twee de keren ben ik betrapt en daardoor één keer doodgeschoten :confused:

12. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet met (RS) het pijltje in het midden houden.

Let er wel op dat hoe hoger het entreegeld is, hoe groter de kans is dat men je pakt. Dus in Blackwater is er bijna geen slagingskans, terwijl het je in Armadillo bijna altijd lukt

Edit: Hier nog even een filmpje;

Laatst bewerkt: 14 jul 2010
  13. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dan moet het nu wel gaan lukken. Bedankt OscarJ

14. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Is cool;)

Het is soms best handig om te cheaten. Jammer genoeg kan je bij High Stakes Poker niet cheaten, aangezien je dan dat speciale pakje aan moet hebben

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Waar is dat High Stakes Poker eigenlijk? 8)

16. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    In Blackwater in een hotel op de 1ste verdieping

17. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Dat High Stakes poker is buiten het hotel in Blackwater op een hoek. De inleg bedraagt 100 dollar. Ze zitten onder een dakje, een soort veranda

18. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat is normaal poker. Bij HSP is de inleg 250 dollar

19. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bezig met de 100% en ben nu beland bij de Bounty Targets. Van de Red Dead Redemption wiki site heb ik een lijst gehaald waar je per stad/dorp kan zien welke je daar aantreft, maar als ik dan in de desbetreffende stad ben, komt er geen icoontje. Ook niet als ik hem even save en dan weer kom kijken. Hoe hebben anderen dit gedaan? Ik moet er nog aardig wat.

P.S. Oh, sorry. Ik dacht dat 100 dollar al veel was. In andere steden gaat het namelijk om 50.. vandaar. Maar dat is dus blijkbaar verkeerd.

20. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Die posters worden meestal smorgens opgehangen. Ze hangen er dus niet de hele dag door.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina