ik heb een vraagje, kan je directe finale spelen? ik bedoel daarmee dat niet de hele toernooi moet spelen voordat je finale mag spelen. bij de demo zag je als je een wedstrijd wil spelen dat je alleen maar italie-spanje kan spelen in de groepfase. als je dat wil veranderen in een finale staat er een slotje achter. kan je dat vrijspelen of kan je dat gwn niet?
Moet je eerste in de FIFA World Cup de Finale bereiken. Dan pas kan je bij Aftrap Finale kiezen. En dat geld hetzlfde voor de Kwartfinale en de Halve Finales
Word de laatste tijd een beetje moe van FIFA World Cup. Dan zoekt hij een tegenstander en soms wel 7 x achter elkaar, de gamesessie bestaat niet meer.... Hopelijk gaan ze dat een keer oplossen.
Na een tijd weer een potje gespeeld. Kom 1-0 voor niks aan de hand hij 0 kansen. Hij komt door geklutst in me 16 op 1-1. Nog weinig aan de hand. Ik weer wat kansen maar niks erin. Begin 2e helft scoort ie weer door wat geklutst en geluk in me 16 de 2-1. Zijn 2e kans en ik krijg altijd van dat soort bagger goals tegen. Toen hij de bal kreeg heeft ie alleen maar achterin rond getikt. Ik kreeg nog de bal dus heb het veranderd naar 3-4-3 ultra aanvallend en hoge druk en nog kregen zijn spelers genoeg ruimte om de bal rustig naar elkaar over te tikken. Hoe moet je dan een bal afpakken tegen zo'n laffe teringhond. Ik ga nooit weg, heb een percentage in fifa 10 van 2% en in WC van 1% maar dit keer moest ik gewoon weg en had de neiging het schijfje door midden te breken. En dat na 1 partijtje nadat ik het 2 weken niet had gespeeld. Wat een kut spel!
Same for me here, hele avond giga lagg, heel veel klutsballen, en maar liefst 3 tegengoals waar ik met mijn verdediger tegen een andere verdediger op schiet...goal. Wat is er aan de hand ?
Ik heb vaak dat de bal in de 16 word aangespeeld. Ik zet druk en pak hem af, zonder dat ik tijd heb om wat te doen loop ik tegen een andere aanvaller aan en die staat voor de keeper. Lijkt gewoon niet op voetbal, fifa10 was dan wel wat realistischer.
Gewoon niet meer spelen, probeer hem wel weer over een tijdje. Weet toch wel dat ik steeds weer dezelfde tegendoelpunten krijg. Gewoon je xbox uitzetten katti. Op een enkele wedstrijd na krijg ik nooit een doelpunt tegen die mooi uitgespeeld is of met een mooie actie. Altijd klutsballen, bah! Maar ik heb weer genoeg gezeken op fifa . Hoop echt dat ik me weer kan gaan vermaken met PES zoals vroeger want daar ergerde ik me niet zo erg aan! De afgelopen jaren ook veel aan geërgerd waardoor ik verplicht fifa ben gaan spelen !