The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Inderdaad. Je moet ff wachten tot het in de aanbieding is.
    Ik heb toendertijd SI voor 1000 punten gekocht.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik had ooit SI + Knights Of The Nine op CD gekocht voor een tientje op Marktplaats. Vervolgens op HDD gezet en doorverkocht, misschien kan je die nog ergens kopen.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Goede tip! Ik zal even rondkijken, bedankt!

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat is inderdaad wel vet ja. Met de GOTY kan ook iedereen gewoon jouw disc ff lenen en vervolgens de DLC spelen. ;)

5. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Tering deze moet ik weer in mijn xbox hebben. Maar even ergens op de kop tikken. Voor de brakke zondagen.:cool:

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Hah ja alleen is het soms lastig omdat je er niet makkelijk instapt.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Valt best wel mee hoor. Het meeste word in een vrij uitgebreide tutorial uitgelegd. Dit gebeurt vanaf het moment dat je begint in de gevangenis. Daarna is het een kwestie die uit te lopen en vervolgens nog een paar dingen zelf ontdekken. Neem het openen en doorbladeren van je inventory bijvoorbeeld. Wanneer dat achter de rug is, dan is het een kwestie van quests uitzoeken en daar heb je Prima Games dan weer voor. Ik althans, gebruik hun guides nog eerder dan een heilig geschrift. ;)O-)

8. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga nu (als laatste guild) bezig met de mages guild. Heb ik nu zo'n spell gekregen van Fingers of the Mountain. Een uber-schock spell, echt nice.

Je hebt er alleen geen reet aan want ik heb dan een magicka van 500+ nodig8)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Tip voor een volgende keer: Doe eerst de mages voor de thieves guild. Scheelt je een arrestatie al dan niet boete of celstraf. ;)

10. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Yellow alleen jij bent zo gierig voor die paar centen ;)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Het levert je ook meer op gast. Geloof mij nou maar, anders bewijst een ander XBW lid dat wel voor je. Als zei dat moeten doen word je misschien genoobed. Ik ben nog aardig. :+

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Welke arrestatie? Een goede thief wordt toch niet opgepakt? :+

Edit:

Ik ga overnieuw beginnen maar dan met een veel toffere character. Het idee is een soort van stealthy mage die met een boog vecht. Heb nog nooit eerder met een archer gespeelt, vandaar. Twijfel nu een beetje over het ras...

Als ik een Bosmer pak:
    Breton vind ik persoonlijk een stuk toffer(is geen kabouter!)
    Tofste blijft nog altijd een Dark Elf maar die heeft niet de juiste skills.

Laatst bewerkt: 17 jul 2010
  13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    @ Iedereen: Heb dit ook al eens uitgelegd.

Wanneer je de Mages Guild eerder doet dan The Thieves Guild, dan heb je het volgende voordeel. Je rond de Mages af, daarna begin je aan die andere. Op een gegeven moment moet je een missie doen voor de T bij de M, maar die kun je dan heel gemakkelijke binnenlopen. Objective halen, weer weglopen en geen problemen krijgen wegens diefstal, moord of iets in die trent. Bovendien kan het je later, als je de 2e missie bij de Mages voor de Thieves hebt gedaan, nog geld opleveren ook.

Tip: Doe die staf van The Mages, na het uitspelen ervan, dan ook nooit eerder weg dan dat je the Thieves hebt afgerond.

Ik wil niet teveel spoilen, maar als jullie snappen wat ik bedoel zet het dan wel even in een spoiler. ;)

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Er staat onderaan nu de hele tijd al een pijltje dat ik kan upgraden, maar naar mijn weten hoort dit automatisch te gebeuren toch? Dat er een scherm verschijnt dat je weer punten kan toevoegen.....er gebeurd niks. WTF!

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ook al een aantal keren gezegd door mij en anderen. Je moet gaan slapen. ;) No offense hoor, maar slapen is in deze game een beetje belangrijk. Zou gelijk ff flink rusten, kun je een nutteloze stat upgraden. :+

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

This tends to happen wanneer je haast niet meer de game doet ;)

Maar danke :thumbs:

Uitgespeeld...

Moet ik nu echt 2 ingame weken wachten voordat ik dat armor kan halen?

Laatst bewerkt: 19 jul 2010
  17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Het antwoord op je spoiler: Ja, maar ik zou toch ff ramp Umbra halen. Het beste zwaard in de game en de beter armor ook.

Zwaard heb je ook nodig voor een Deadra Shrine quest, maar die moet je dan absoluut niet weggeven mocht dat moeten. Let dus goed op als je een dergelijke quest doet.

Haal Umbra dus wel en geniet vooral van het zwaard, dan word je echt de donkere koning van Tamriel. ;):+

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nice, ik ben juist opzoek naar een vet nieuw zwaard, want ik heb te zwakke. Mijn two handed zwaard doet 17 damage en one handed zwaard 11. Maar wat/waar is Umbra precies? :)

Nevermind,ik heb een goeie vriend genaamd Google even geraadpleegd ;)

http://wiki.answers.com/Q/Where_do_you_go_to_start_the_quest_for_the_umbra_sword_on_oblivion

WTF dit nou weer is. Ik doe de sidequest Corrupt watchman in Imperial City...

Ik heb twee mensen weten overtuigen , dus nu moest ik terug naar Itius Hayn...maar die ging net zo'n soldiers quarters in , waar ik dus niet naar binnen mocht. Hij kwam er niet meer uit, dus ik besloot te wachten tot de volgende ochtend en vervolgens kan ik niks meer beginnen. Het rode pijltje is weg en ik heb geen idee waar ik die mafkees kan vinden nu. Lekker onhandig in dit spel soms.

En ineens een bericht net dat de quest klaar is...vaaaag..maar ik klaag niet verder:p

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Over je spoiler: Blijf in de IC en spoel eens een dag of zes door. ;)

Umbra kun je trouwens als je bij een Ayleid Ruin ten zuiden van de IC naar binnen gaat. Neem, als je geen hoog level bent, voldoende potions en healing mee. Ik geloof dat de naam van de Ruin begint met een V, maar ik ken ook niet alle plaatsen uit mijn hoofd. Je zult een pittig gevecht krijgen, bij verre het moeilijkste wat ik in de game heb mee gemaakt. Op instort gevaar uit Shivering Isles na. ;)

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Vindasel bedoel jij :)

Ik ben er nu binnen, maar man oh man wat is deze game groot zeg. Nu nog zijn er genoeg dingen waar ik niks mee heb gedaan in de game. Zoals items maken dus. Ik las een paar paginas terug dat je een soort van licht op je helm kunt maken? Hoe doe je dat bijvoorbeeld? Want dat zou mij goed van pas komen in die dungeons. Niet elke keer die fakkel erbij te moeten pakken enzo.

Umbra is een friendly? Aaaah vandaar heb ik dat zwaar nog niet dan....ik heb haar laten leven, ik heb deze dungeon al eens gehad.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina