Harry Potter and the Order of the Phoenix

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 25 apr 2007.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Niks moet, want het geeft verder geen voordelen. :+

Maar nee volgens mij neem je niks mee. Gewoon weer opnieuw beginnen met ontdekken dus.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Kut zeg. Ik speel wel eerst het verhaal uit en dan zien we wel.

Trouwens: Op die houten brug kan ik nu geen fakkel aansteken omdat er iets anders vlak bij zit. Ik zou niet weten hoe ik die aan moet krijgen. Het lijkt wel alsof er wat in de weg staat. 8)

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik ben bezig alles 100% te halen.

Waarom blijf ik dan bij The Entrance Courtyard op 99% steken en kan ik de laatste shit niet vinden? 8)

Erger nog: Dullie lijkt er geen filmpje van te hebben gemaakt. :'-(8)

Edit: Alles op 100%, op Entrance C Yard na en Paved Courtyard. Van die laatste weet ik dat je de kampioen moet verslaan, maar heb er nog maar eentje weten te verslaan.

Ik kan de andere kampioenen, vanaf de 1e tot de 4e niet vinden. Please help me ff Perkamentus. ;)

Daarna is het een kwestie van de lessen volgen en done. En op Hard.

Laatst bewerkt: 14 jul 2010
  4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Welke kampioenen? Schaken? Gobstone?

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Vreemd. Ik heb een keer een vastloper gehad en ik weet zeker dat ik 2/4 heb verslagen, misschien wel 3/4. Alleen staat bij de statistieken dat ik nog maar 1/4 heb verslagen en dat vind ik niet zo leuk. :'-(

Schaken en Exploding Snap heb ik al binnen. Was dikke easy, maar Gobstones blijft steken op 1/4, terwijl ik zeker weet dat ik er meer verslagen heb.

Moet het soms in een bepaalde volgorde? :confused:

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, niet dat ik weet. Als je nog niet tegen die persoon kan spelen wordt dat aangegeven.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik las net in een gamefaws guide, dat je die bij de etrance hall moet verslaan. Die bij The Clock Tower heb ik geloof ik al gehad. Als je die bij The Entrance Hall hebt gedaan, dan versla je geloof ik nog een keer die snakepit gast en daarna moet je tegen die kampioen van zweinstein op The Paved Courtyard.

dus: Entrance, Paved, Paved. + Clock = 4 gobstone kampioenen.

Ik had het kunnen weten, maar die bij de Entrance raakte ik zo gefrustreerd van dat ik er gewoon gek van werd en mijn controller nu mank is. 8)

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ach, zo moeilijk vond ik het niet. Je moet niet proberen te winnen, maar eerder de tegenstander laten verliezen. :+

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Kom op met die heilige tip. In Snake Pit is dat niet zo moeilijk, maar laat het me verdorie weten. Ik hoop voor het weekend deze game 1000/1000 te hebben namelijk.

Kijk. We kunnen ook een deal sluiten: Als jij mij de heilige tip geeft, dan help ik je per PM als je ooit aan Oblivion begint. Mocht je dit nog niet gedaan hebben. Je krijgt dan extra bijles van mij. ;):+

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb Oblivion al 4 jaar op 1000/1000. :+

Ik heb op dit moment niet echt heilige tips voor je aangezien het al veel te lang geleden is. Ik weet alleen nog dat ik alleen bezig was om die knikkers van de tegenstander uit de ring te stoten. Niet om zelf een goede 'score' te krijgen. O-)
    Verder geen supergeheime tactieken van mijn kant. ;)

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga de game morgen halen.
    wat is er slechter of beter tegenover de halfbloedprins ?

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Alles is beter, niks is slechter. :+

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja, maar er is ook een variant waarbij je zoveel mogelijk knikkers eruit moet mikken zonder die van jezelf eruit te gooien. Gevolg is dan, als het gebeurt, de knikkerpunt naar je tegenstander gaat. En dat is ook de reden waarom ik vaak 7-6 verlies, of 7-3 ofzo. 8)

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Gewoon blijven proberen. Ik ken geen speciale trucjes daarvoor, dus ik kan je er echt niet mee helpen. ;)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik heb mijn controller maar een paar dagen vakantie geven. Moet dat ff laten rusten. Wat wil je ook als je over 3/4 dagen 38 van de 41 achievements haalt. Logisch dat die laatste dan wat lastiger zijn. ;)8)

Maar die laatste kampioen 3x verslaan, wat doen ze mij aan. :F:8)

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Weer verder met The Gobstones Dulle NL. Vandaag die van Hufflepuf verslagen in een keer. Nu ben ik met de Gryffindor Champion bezig, maar waarom maakt zij nou geen fouten. Al die andere games zijn niet zo moeilijk, maar die traditionele gobstones is zo kut. Die van Gryffindor doet gewoon alles goed. Grrr, voel me net een door Gryffindor verslagen Zwadderaar. :+8)

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Waar zit die van Gryffindor? :9 Ik ga het straks dan misschien ook eens proberen; eens zien of het mij wel lukt (nee ik ga er geen filmpje van maken. :+)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Die van Gryffindor zit op het Paved Courtyard.

Kom iedere keer tot 7-6 verlies. Heb je met de laatste 2, een voorsprong van twee, mik je de laatste bal er toch net uit met je eigen erbij. :mad:

Truuc is te beginnen met je eigen bal eruit gooien. Daarna bidden dat je goede kansen krijgt. Maar dat smerige pixelwigt maakt geen fouten. 8)

19. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net begonnen aan deze game.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Succes en als je het met The Gobstones doet zonder een controller te moeten begraven, dan heb je mijn respect. :+8)

Deel Deze Pagina