[XOne] Assassin's Creed II [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 3 jan 2010.

  1. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Die puzzels zijn geweldig. Ik vind het leuke toevoeging.
    Overigens, bevalt ACII mij uitermate. Veel afwisseling in de missies en interessante verrassingen. :thumbs:
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.234
    Leuk Bevonden:
    4.756
    En het verhaal is volgens mij ook een van de langste die ik ooit in een game heb gezien. Ik heb mij echt vooral op verhaal gecocentreerd, maar was er best wat tientallen uren mee bezig. Misschien wel meer dan 40 uur ofzo, zoveel beter vond ik hem dan het eerste deel. ;)
     
  3. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je ook alles gelezen?
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.234
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Er zijn wel momenten geweest waarop ik iets miste, maar dat is echt minimaal geweest. Vond het begin bijvoorbeeld ook goed als Ezio bij die vrouw in bed ligt. :+
     
  5. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha wtf lol, ik heb hem gewoon bij (mijn vaste games-)winkel gekregen, en een vriendin van mij ook :lol:
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.234
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Foto's dan rechtopstaand! 8):+
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ach man, drijf niet zo door. Sla hem op en draai hem een keer. Zo bijzonder is het nou ook weer niet.

    Ben weer wat verder. Heb nu 5 van de 6 tombdingen voor het pak van Altaïr, ben benieuwd!
     
  8. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    You're gonna like it, Altaïrs kleren zijn awesome.. Past ook beter bij Ezio vind ik, wit vind ik meer voor Altaïr :)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.234
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ach, laten we het dan maar zo houden. :+
     
  10. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Wellicht interessant om in de gaten te houden voor de mensen die vooral het verhaal van Assassin's Creed II tof vonden:

    [yt]ItLou92CsEM[/yt]

    The Borgias. Nieuwe serie van de Amerikaanse zender Showtime, gaat van start in 2011. Naam zegt het al, gaat dus over de famlie Borgia ;)!
     
  11. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben al een tijdje bezig in het spel en ik vraag me het volgende af; zijn de opruimklusjes van de Medici onbeperkt of zijn er een X aantal per stad/streek?
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.234
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Die ga ik wel volgen denk ik. :thumbs:
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben nu dan eindelijk aan AC2 begonnen, maar vind het tot nu toe niet bijzonder. Wat me echt opvalt is dat het spel veel minder mooi is... dat vind ik echt eeuwig zonde. Met name de omgevingen buiten de stad zijn om te huilen en ook het paardrijden ziet er raar uit.
    Ook vind ik het moeilijk te aanvaarden dat een 17-jarig jochie dat eerst alleen aan neuken en rotzooi trappen denkt plots een koelbloedige moordenaar wordt, ongeacht de in het spel gegeven motivatie.
    En zijn de vijanden nu nog passiever dan in deel 1? :eek:

    Wat ik wel tof vind is dat er meer interactie met de spelwereld is, zoals het inhuren van omstanders en spullen kopen bij winkels. Animaties zien er super uit (behalve die van het paardrijden dan, in tegenstelling tot deel 1). Verhaal is ook interessant, maar ben er nog niet echt ingezogen (nu een aantal missies vanuit de villa gedaan).
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel minder mooi? Ok, kan. Ik vond het in ieder geval 1 van de mooiste games die ik heb gespeeld.

    Misschien nog even doorspelen? In het begin was ik volgensmij ook nog niet onder de indruk van de game.
     
  15. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar sluit ik mij helemaal bij aan. Als je goed kijkt, zie je ook een soort schim op het gras/ondergrond tijdens het paardrijden . Eerst dacht ik dat het een soort schaduw was, maar het is een grote wijde cirkel.

    Het gaat een beetje snel bij het begin, maar heb jij ook de 3 filmpjes gezien die voor het spel uitkwamen? Naarmate het spel vordert, was ik het begin allang vergeten.

    Ik vind ze in Venetië wel vervelend worden.

    AC:2 boeit mij nog steeds. Het nieuwe is er wel van af, maar de afwisselende missies maken het spel interessant en leuk. Nog steeds wil ik alle torens beklimmen, geheime opdrachten doen, klimopdrachten tegen andere dieven en mannen die vreemd gaan in elkaar timmeren.
    De opdrachten in de tomben vind ik erg op Tomb Raider lijken. Dit is voor mij een big plus. :thumbs:
    Tot slot zijn de puzzels met schilderijen en foto's briljant!
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb AC2 ook onlangs uitgespeeld en ik had net hetzelfde gevoel. In begin ging het allemaal iets te snel en een jochie van 17 dat ineens mensen ligt te vermoorden alsof het niets... yeah right. Maar zoals Beawulf Agate al zei ben je na een tijd dat begin vergeten en is AC2 eigenlijk wel een echte top game. Het feit dat je geen zij-missies meer moet doen helpt zeer veel. Heb er zelf geen gedaan, buiten "The Truth" dan. Die "The Truth" en het verhaal van het heden (de rode draad in de AC games) boeide me eigenlijk harder dan het verhaal van AC2 zelf.

    Probeer wel de DLC (sequence 12 en 1:cool: te vermijden. Ik heb de complete edition waar ze gratis bij zaten en heb ze tot mijn grote spijt dan ook gebruikt. Deze vallen net voor het laatste stuk van het verhaal, maar ze zijn gewoon echt bagger. Niet alleen zijn ze bagger technisch gezien (stukken audio weg etc.) maar ze zijn ook een pak saaier dan de chapters van de hoofdgame. Het stukje extra verhaal dat ze brengen is ook belachelijk en beide DLC's voelen dan ook echt aan als "filler" materiaal.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ah, bedankt voor de waarschuwing. Ga ik die niet aanschaffen. Ik ben wat verder nu met het verhaal en dat wordt wel steeds interessanter, fijn! Wat BeowulfAgate beschrijft over die witte waas, dat viel mij op. Waar slaat dat op? 8)
    Het upgraden van dat dorpje vind ik tof, ben er nu wat verder in. Met name dat er in bepaalde gebouwen nog wat klauterwerk is te verrichten en dat het dan weer wat florijntjes oplevert is leuk.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.234
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Daar voeg ik nog aan toe dat je ook prima het verhaal zonder 12 en 13 kunt volgen. Het is eigenlijks totaal geen toevoeging, zelfs niet als die een stukje beter was dan Pegas zegt. ;)
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zo, weer verder gespeeld. Verhaal is echt vet! Heb nu sterke (en vooral mooie) wapens en ook tof dat je het costuum kan verven. Venetië is cool, de vele collectibles zijn boeiend (behalve de veren...). En de er zijn veel meer verschillende side-missies, en van elke soort veel minder dezelfde, dan in deel 1.
    Gezichten nog altijd 'meh', buitenomgevingen nog steeds lelijk, maar gameplay en verhaal zijn cool!
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.234
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Genoeg te doen dus. Ik zou ook even die beeltjes verzamelen in de familie van je familie.

    Ik heb die nog niet allemaal en kan ze ook helemaal niet vinden. 8)

    Trouwens: Waar zit je in de game qua verhaal? Als je dat even zegt, dan kan ik je wel vertellen, zonder te spoilen, of je nog echte verrassingen krijgt. ;)
     

Deel Deze Pagina