Xbox LIVE Arcade Games [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Die 6 deed toch wel ff pijn, gelukkig zijn andere sites wat positiever. Wel jammer dat het geen oneindige game is, had het wel een stuk leuker gemaakt.

    Eurogamer heeft wel vaker van die wazige reviews trouwens, wazige site.



    EDIT:

    Er zijn nu opeens geen plannen meer om Destination Arcade naar de EU te brengen...

    Microsoft says there are no plans to launch the new Xbox Live Arcade interface, dubbed Destination Arcade, outside of the States.

    The new XBLA browser, which will allow users to sort titles by price, community rating and other unspecified criteria, was due to be made available alongside the existing XBLA interface tomorrow, but it will now launch on July 21 to coincide with Microsoft’s Summer of Arcade promotion.

    “I wanted to let you know that the Destination Arcade release date has been moved to next Wednesday to kick off the launch of the Summer of Arcade,” said Larry Hryb, director of programming for Xbox Live. “We’ll start on July 21st with Limbo, followed by Hydro Thunder Hurricane, Castlevania Harmony Of Despair, Monday Night Combat and we finish it off with Lara Croft And The Guardian Of Light.

    “Also remember that if you purchase all five titles, and you’ll receive 1200 Points back… Destination Arcade will only be available in the US. If I learn of any plans for other regions, I'll be sure to let you know.”


    Ow en wisten jullie dat je 1200 punten terug kreeg als je alle vijf Summer of Arcade games kocht?

    We’ll start on July 21st with Limbo, followed by Hydro Thunder Hurricane, Castlevania Harmony of Despair, Monday Night Combat and we finish it off with Lara Croft and the Guardian of Light. Also remember that if you purchase all five titles, and you’ll receive 1200 Points back.

    Of dat ook voor ons vieze europeanen telt is een tweede natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2010
  2. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het nieuw voor je is is het juist tof. Je weet niet wat je kan verwachten. Het zijn aanraders hoor! Helemaal als je van droge humor houdt!
     
  3. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me info geven over monkey island? Of het leuk is en wat kan je verwachten?
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat zijn mooie cijfers.

    Vanmorgen de ps3 trail gedownload tot nu toe erg vet. Vandaag op de xbox aanschaffen :)
     
  5. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb 'm bijna uitgespeeld en ik vind het een super game. Je moet echter wel rekening houden dat ik van het genre hou. Je speelt in elk geval een humoristisch avontuur waarin je veel hilarisch dingen moet oplossen door het combineren van items en het praten met mensen. Het is wat mij betreft een behoorlijk pittige game maar er zit een goed hint systeem erin. Het is natuurlijk een remake van de oude klassieker alleen nu zijn de graphics opgepoetst en kan je het spel ook met een directe controle besturen. Verder hebben de makers de game van commentaar voorzien en zijn er ingesproken stemmen. Als je van adventures houdt dan moet je deze hebben. Heb je nog geen ervaring met het genre dan zou ik eerst de demo downloaden.
     
  6. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke tnx maar wat voor humor zit er bijv. in? Noem es een scene uit de game:thumbs:
     
  7. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ff de deadliest warrior trial gespeeld, en ben helemaal hooked! Doet me erg denken aan bushido blade op de playstation. Makkelijk te leren spelen, er zijn maar een handjevol combos. Ze zijn ook retemakkelijk uit te voeren. Je moet echt op een tactische manier vechten, letten op afstand en kijken naar wat je tegenstander doet. Gevechten zijn meestal binnen 20 seconden bepaalt, 1 grote misser is dan l ook vaak het einde voor je ventje. Soms heb je een random decapitation(zal wel aan timing en afstand liggen), waarbij je een hoofd of arm eraf slaat. Hoofd eraf is gelijk dood, als je een arm af slaat heeft ie nog een paar seconden voor ie dood bloed:) Ik kreeg als ninja zelf een keer een geworpen speer in mijn hoofd. Meestal raakt ie je lichaam maar deze keer recht in mn hoofd terwijl ik aan het winnen was. Echt zon WTF moment:) Je kan ook iemand verwonden aan zn arm of been. Een verwonde arm kan geen zware wapens of schild meer gebruiken, en als je een been verwondt loopt je tegenstander mank. Je vecht altijd met 3 wapens: 1 short-range melee en een medium/long-range melee+ een ranged weapon. Echt een tof spel, dat heel anders speelt dan traditionele fighters.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nice dat je hem zo positief bevindt, dadelijk ook maar ff downloaden dan! Ken de serie al een beetje van op tv bij Discovery Channel.
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat nog teveel mensen niet willen proberen om bijvoorbeeld RTS games te spelen op de XBOX is omdat de ontwikkelaars maar ook uitgevers met betrekking tot de RTS games te weinig aangeven hoe goed een rts al te spelen is op de console, en dat is euhm tja, JAMMER!. Ironisch vind ik dat Halo Wars het nog goed deed qua verkoop maar dat dat juist één van de mindere rts games is. Hij is niet slecht, maar zie het als een fastfood bezoek. Tja wel lekker voor even, maar je zult niet nagenieten. Voorgenieten eigenlijk ook niet, het is even snel er door heen. Kort leuk.

    Games als C&C Kanes Wraith maar ook Supreme Commander 2 laten je lang genieten, zoals een maaltijd in een goed restaurant!
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik krijg er helemaal zin in. Samen een keer uit eten? Jij trakteert. :9

    @Kaneda: Nice! Dat klinkt inderdaad als Bushido Blade. Trailer zag er ook leuk uit. Download hem nu.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Is Deathspank van Ron Gilbert?

    Waarom heeft niemand mij dat eerder verteld? :eek:
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
  13. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet je eerlijk bekennen dat ik ook echt heel erg verrast ben zeg !!!

    speelt echt goed weg !

    Ik ga hem straks aanschaffen , als er nog meer mensen hier zijn die hem gaan aanschaffen mag je me toevoegen ,dan kunnen we samen kloten vanavond ofzo :)
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik ben dus ook positief verrast. Was bij het lezen van de titel en omschrijving totaal niet onder de indruk (het schijnt nagemaakt te zijn van een serie?). Maar toen heb ik toch de demo geprobeerd.

    Het Bushido Blade gehalte bevalt mij enorm. Zo trapte ik met de ninja naar de Spartan (demo), maar omdat hij net op dat moment zwaaide met zijn shortblade werd zijn been eraf geslagen. Gevolg: binnen een tiende van seconde bloedde hij dood (was al low on health), voordat hij nog wat over de grond had gestrompeld en zichzelf probeerde te verdedigen.

    Heerlijk dat sommige matches zo kort duren. Ik kan me juist voorstellen dat matches tussen ervaren spelers juist weer heel lang duren door het om elkaar heen gecirkel en het wachten op een opening.

    Eigenlijk komt het er op neer dat de gevechten in Deadliest Warrior een lager game gehalte hebben en meer de realiteit proberen te benaderen. En dat maakt het bij vlagen behoorlijk spannend.

    Graphics zijn oké, beetje donker voor mijn gevoel. Animaties zijn goed!

    Echt een verrassing. De prijs van 800 punten maakt het alleen maar gemakkelijker. :)

    EDIT: Wat ik wel jammer vond is de vertraging die soms optreed. Zakt bij jullie soms ook de framerate in, vooral als er heel veel bloed vloeit?
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2010
  15. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja absoluut , denk ook dat als je wat meer ervaring hebt dat het best diepgang heeft !

    En idd ik vond die graphics ook al zo donker , en dat terwijl mn helderheid van t scherm bijna op 100 staat .. en is ook geen optie in de game om die omhoog te gooien.

    Heb hem trouwens net aangeschaft , en ga hem zeker vandaag nog veel spelen.
     
  16. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal maar es op youtube kijken , als iedereen zo positief is over warriors moet ik miss ook wel overwegen em te downloaden :)
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nice. Laat even weten hoe het volledige spel is.
     
  18. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok. net filmpje gezien. Ziet er uit als een cool vechtspel met weinig combo's die makkelijk zijn uit te voeren:D
     
  19. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Check de intro anders even:

    http://www.youtube.com/watch?v=2FPD2SJonwA&feature=related

    Dat ben ik wel met je eens. Halo Wars was goed te doen qua besturing maar echt diep ging het niet. Aan de andere kant is het vrij lastig om een diepe rts te maken op de console. Denk jij dat een starcraft II zou werken met een halo wars besturing?
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2010
  20. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah, wat ik ervan heb gezien vind ik nog niet echt leuk om bijvoorbeeld te gamen. Maarja, van een filmpje word je natuurlijk lang niet altijd even wijs. Ik denk dat ik de demo even downloadO-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina