[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dat wist ik niet. Dat kan ik dan ook nog even in de gaten houden. Bedankt voor je tip.
    Dan nog een heel klein vraagje. Ik zag tussen de outfits dat je een outfit krijgt als je alle Gang Hideouts in de USA voltooit in maar 24 uur speltijd.
    Kan dit alsnog ook al heb je de Gang Hideouts al een keer gedaan? Ik wist namelijk niks van deze outfit.

Laatst bewerkt: 15 jul 2010
  2. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Ja hoor, de hideouts 'respawnen' weer na (volgens mij) 24 ingame-uur. Maar volgens mij kan je die outfit pas halen nadat je de story-line hebt uitgespeeld. Ik ontdekte namelijk toen pas die outfit (daarmee bedoel ik dat hij in het outfit-menu kwam te staan met daarnaast de benodigdheden om de outfit te halen).

En ik heb hem 100% gehaald:D Ik moet nu nog maar een paar achievs en dan heb ik alle sp-achievements. Klein vraagje: tellen kills die je maakt als je een missie herspeelt mee voor je totaal aantal kills? Ik moet namelijk nog 500 kills met een mounted gun.

3. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dan kan ik die outfit nog krijgen. Mij lijkt het ook wel leuk om alle sp achievements te halen, maar ik moet nog de secret achievements van de laatste Buffalo. Deze begrijp ik eigenlijk niet helemaal. Ik vraag me af of deze ook nog haalbaar is als je de sp hebt uitgespeeld, dan bedoel ik niet de 100 procent. En trouwens: als ik als ik die gang hideouts dus in 24 uur gametijd wil halen, kan ik hem niet tussendoor opslaan?

4. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ja natuurlijk is die haalbaar, je moet 20 buffalo's neerschieten. die kan je vinden op de vlakte waar zo'n buffalo op staat, *links van Blackwater*

De enige niet haalbare achievement als je de storyline hebt uitgespeeld is "Spurred to Victory" aangezien je daar 20 missies met hetzelfde paard moet doen.

5. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Die achievement heb ik gelukkig wel gehaald. Maar je moet dus 20 Buffalo's doden en ook de laatste toch? Ik denk trouwens wel dat kills dan gewoo meetellen, maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Hoe kan je een missie dan herspelen en werkt het niet om gewoon de hele tijd hideouts te doen?

6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Er lopen in totaal 20 Buffalo's rond in The Great Planes. Schiet ze allemaal dood en je krijgt de achievement.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    En daarna natuurlijk even een goor klusje doen en die huiden verkopen. Dat soort beesten brengt goud geld op. :9

8. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gelukt! Maar ik vraag me toch nog af hoe ik nou al de Gang Hideouts in Amerika in 24 uur (in gametijd vrees ik) kan halen. Heeft iemand hier wat tips voor?

9. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, heb besloten om maar niet voor de 100% achievement te gaan. Mij iets teveel werk. Denk dat ik ongeveer 800/1000 ga halen

10. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb ze lekker laten liggen. Had toch nog 8000 cash en heb alles al gekocht.

11. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een outfit vrijspelen maar dan staat er het volgende:

- Claim a treasure hunter bounty alive.

Sorry voor de vele vragen..

12. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Daar is een forum voor hè;)

Profit betekent winst, dus je moet Blackjack gaan spelen en eindigen met een hoger bedrag dan je inzet denk ik.

''Claim a BTH Alive'' houdt in dat je een bounty levend moet vangen en vervolgens naar de Sheriff moet brengen. Dit doe je door al zijn bewakers te killen en daarna de bounty met een lasso vast te binden. Een ''bounty-missie'' kan je starten door de wanted-poster te pakken die bij de lokale gevangenis hangt

13. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals hartstikke bedankt :D

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    8.000 WTF. 8)

Natuurlijk na een tijdje heb je alles wel een beetje gekocht. Dan valt er weinig meer te kopen.

Er is toch ook zo'n 15K Dollar achievement?

In ieder geval ga ik ook niet voor de 100% achievement. RDR is een erg vet spel, beter dan GTA imo, maar het is iets teveel voor mij om alles 100% te halen.

Sowieso heb ik nog maar 70 GS in deze game. :+
    MP achievements hou ik sowieso niet van, dus die ga ik ook niet halen.

Ga het verhaal verder volgen en als ik dat uit heb zijmissies doen en misschien de bandiet uithangen. ;)

15. oeloeimanu

Leuk Bevonden:
    2
    24 ingame-uur komt overeen met 48 echte minuten. Dat is meer dan genoeg om vijf hide-outs te doen.

Ik had mijn game opgeslagen in Rathskeller Fork, vervolgens heb ik de hide-outs van west naar oost gedaan (Gaptooth Breach, Tumble Weed, Fort Mercer, Twin Rocks en als laatste Pike's Basin). Volgens mij deed ik er een halve ingame-dag over. Zorg ervoor dat je zo snel mogelijk door de hide-outs gaat, maar pas om dat je niet dood gaat, want dan moet je weer overnieuw beginnen. Het is dan ook aan te raden om zoveel mogelijk Medicine gekocht te hebben. En het kan wel handig zijn om met het snelste paard te reizen(American Standerdbred). Save niet (want dan gaat de tijd 6 uur vooruit) en fast-travel kost ook veel meer ingame-tijd dan als je zelf er heen rijdt. Blijf dus gewoon op je paardje. Het is vrij makkelijk hoor:)

Edit:

Ik heb hem een beetje veel gespeeld zo te zien:+

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    10K dollar achievement, maar het is cumulatief dus je hoeft het niet op te sparen :)

17. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt vreemd dat ik die achievement nog niet heb. Heb toch het gevoel dat ik echt al 30k heb verdiend:+

18. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, hartstikke bedankt voor je tips. Daarmee moet het wel gaan lukken:thumbs:
    Maar jij zegt dat er vijf hideouts zijn in de USA die dus meetellen om af te werken voor de 'outfit', maar er zijn er toch 6?
    Tumbleweed, Captooh Breach, Solomon's Folly, Fort Mercer, Twin Rocks en Pike's Basin.

Dan nog een heel klein vraagje: ik wil de Bollard Twince outfit halen. Bij 'Scrap 1' staat dan dat ik in Thieves Landing moet zoeken. Er staat daar een groot paars rondje. Maar wat kan ik hier doen?

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    En dat kan ik zeker zien in de stats menu's? :confused:

Mooi, want dan heb ik die over niet al te lange tijd ook binnen.

Van mij hadden meer van die achievements wel zo mogen zijn. :+

20. oeloeimanu

Leuk Bevonden:
    2
    Solomon's Folly is exclusief voor de PS3-versie (waarschijnlijk ter compensatie van de slechtere graphics).

Verandert dat paarse rondje in een vraagteken als je in het rondje stapt? Dan is het een onderdeel van de 'I know You'-stranger missie. Als het rondje er staat, omdat je bij de outfit op 'track' hebt gedrukt, dan bevind zich ergens in dat paarse rondje zich een kistje. Als je dat kistje opent, krijg je de scrap. Voor die scrap moet je dus ergens in Thieves Landing een kist zien te vinden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina