Ik heb sinds een week FM10 en kon het gewoon spelen op deze laptop, toen was het een x vastgelopen en is het van de computer gewist en nu kan ik het niet meer instaleren, steam is ook weg. Hij reageert niet eens meer als ik hem in de laptop stop... weet iemand wat het probleem is want het moet wel aan FM liggen..
Laatst weer opgepikt, had weer ff zin om te spelen. Besloot te gaan met Sunderland. Had Avoid Relegation gekozen als doelstelling, maar mijn eigen doelstelling was linkerrijtje en dat is aardig gelukt met de 7e plaats en Darren Bent als topscorer (en Jones als nummer 3 na Rooney). Nu bezig in de voorbereiding voor het volgende seizoen en ben best tevreden met mijn team: En mijn tweede elftal herbergt wat leuke talenten die eventueel nog erbij kunnen. Muniesa en Opare samen voor minder dan 0,5 miljoen (zag ze toevallig op transferlijst) .
Misschien wel leuk om te weten dat FM 2010 GRATIS te spelen is dit weekend op steam en de volledige versie met 50% korting te koop is. http://store.steampowered.com/app/34000/
Heb met Inter nu 6x op rij de CL gewonnen, begint best wel te vervelen eigenlijk . Moet maar eens een nieuwe uitdaging gaan zoeken.
Heeft iemand een downloadlink voor mij. Ik moest hem opnieuw installeren (legaal) en kreeg toen allemaal vage errors, en ik ga niet weer betalen, dus weet iemand waar ik hem kan downloaden?
Hehe, shit ben benieuwd naar FM 2011. Echt zonde dat ik mijn savegame in de prullenbak heb gegooid, maar aan de andere kant wel beter zodat ik ermee stopte. Ik ben echt zwaar verslaafd aan FM als ik ook maar even bezig ben, zat binnen no time alweer op echt ziekelijk veel uurtjes bij Ajax. Zes seizoenen gehad ofzo, in het eerste seizoen zat ik gewoon op het randje om ontslagen te worden maar na de winterstop begon alles te draaien. Uiteindelijk jaren achter elkaar bijna alles gewonnen en was eerste geworden qua trainer overall op de wereld. Maar toen maar FM van mijn computer gehaald nadat het bestuur een nieuw stadion ging maken met mijn achternaam.
Ben ook wel benieuwd naar 2011, zal wel weer de nodige verbeteringen met zich mee brengen. 2010 veel gespeeld op school, met vrienden. Zal volgend jaar niet anders zijn
Jaren geen echte manager game meer gespeeld. Nu net deze geinstalleerd en even gespeeld. Ziet er allemaal een stuk gebruiksvriendelijker uit dan 4 jaar geleden. Het ziet er ook beter uit dan de 2007 en 2008 versies. Volgens mij is het vanaf 2009 echt beter gegaan met de serie. Is althans mijn impressie van deze game en eerdere ervaringen. 2009 heb ik nooit gespeeld, maar zal wel goed zitten.
Crap gister weer begonnen na zeker een jaar van niet spelen. En het kriebelde gelijk weer. Daar gaat me vrije tijd.
Die neem ik in het spel trouwens wel. Schijnt Heerenveen een stuk beter van te presteren. Had een contract van een jaar, is nu weer verlengd. Zal ik eens een WTF geven: De laatste keer dat ik bij een goede kennis van mij was speelde die nog steeds Championship Manager 2004. Nu komt de WTF: Hij had al meer dan 100 seizoenen in een savegame erop zitten.
Dat winnen is nog best lastig. Had gelukkig met Heerenveen wel de JC schaal, maar de rest van de competitie kon ik op mijn buik schrijven. Heb gewoon ontslag gekregen, mocht geen geld meer uitgeven van het bestuur. Friezen zijn zuinig op hun geld. Of zoals we dat hier zeggen: Ons bint suunig.
Haha, naja dan moet je Fulham nemen. Mooie club, mooie geschiedenis, goede spelers (Bobby Zamora ) en toch wel aardig wat transfer geld. Prima club om mee te beginnen.
Misschien overnieuw beginnen inderdaad. Het is vaak de opstelling wat mij de das om doet. Slecht transferbeleid en hogere salarissen omdat ik betere spelers wil een goede tweede. Dit zijn de punten waar ik als Manager in deze game op faal. In alle andere Manager games kom ik goed weg.
Bedankt. Misschien doe ik Fulham wel. Nog andere tips waar de eisen niet zo zwaar zijn en de beurs wel gezond?
Zelf weer eens begonnen met Twente. Ben weer meteen hooked... Theo Janssen meteen een sleutelrol gegeven en Traore van Rosenborg gekocht. Heb ook Djalo gecontracteerd een leuke vervanger voor N'Kufo Oja: een topaankoop voor de toekomst... Mats Rits uit België