Pro Evolution Soccer 2011

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes!! 1ste klasse Zuid I inclusief sportcomplex komt er aan!!
     
  2. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee ik ben het ook wel met je eens hoor. PES heeft zeker nu de inkomsten nodig van een goede game, hiermee zouden ze dan weer enkele licenties binnen kunnen halen. Alleen heb ik het idee dat als Konami het nu ''verneukt'' dat dan veel hardcore fans weglopen. De concurrentiestrijd tussen Fifa en PES is ook het probleem, omdat Fifa altijd rond de zelfde datum uitbrengt, PES kan dan moeilijk uitblijven. Laten we hopen dat PES 2011 gewoon de eerste echte next gen PES wordt *)
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    De releasedatum is nog niet bekend en er is alleen gezegd dat het in de herfst uitkomt.
    Waarom zouden ze later komen? Het spel is verder ontwikkeld dan normaal om deze tijd, dus het zou eerder vroeger dan later moeten komen. Ik ga er van uit dat het gewoon half oktober komt.
    Ik kom ook op verschillende forums, maar ik heb nergens gelezen dat het later komt.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik heb wel ergens gelezen dat PES dit jaar vroeger komt dan normaal ivm FIFA, dus het komt echt wel voor november.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Volgens mij gaat die game gewoon in oktober komen. Zo'n slechte zet zou het niet zijn overigens, omdat de eerste hype van Fifa 2011 in december wel een beetje weg is. De aandacht van de gamers is gewoon moeilijk vast te houden. Dus is Fifa 2011 in december alweer old news, en als PES 2011 dan komt kan het daarvan profiteren.

    Maar hij gaat gewoon in oktober komen, kan haast niet anders.
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Elke pers utiing van Konami heeft het over Herfst 2010, dus ik gok op half oktober.

    Nu hopen op een image import functie (png please!) op de xbox 360 en dan kan het grote edit feest los barsten!

    Zou ML toch een stuk leuker maken, met alle 2e divisies erbij, Duitse, Portugese competitie etc. :D
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik gok op 22-10-2010, zoiets.
     
  8. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso eerst 3 a 4 uur in de edit mode hangen als ie uit is. Schoentjes moeten kloppen he :D
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb de trailer ook eens goed bekeken!
    Ik vind het alemaal nog wat houterig overkomen? zeker de truukjes..
    Ben zeer benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind de houterigheid op zich wel meevallen. Het is minder vloeiend dan ik had gehoopt, zeker in de truukjes. Het lopen en rennen vind ik wel een heel stuk beter. Hopelijk ziet het er tijdens het spelen beter uit.
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Tip: ipv kijken op youtube (compressie e.d.), de trailer in zijn volle glorie downloaden, ziet het geheel er een stuk minder houterig uit. Daarnaast zorgen die slowmo effects ook voor een houterig beeld, wat straks in volle vaart hopelijk meevalt.

    Ik verwacht straks, als je zelf speelt, het minder houterig oogt en gewoon vloeiend is.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2010
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Volgens wat gasten op PESfan is het al veel minder houterig dan in die ene trailer met Ronal-doh.
    Plus de belofte van 2000 nieuwe animaties... Ik hoop dat ik het spel nog herken :lol:
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb 'm gedownload, maar het is mp4, wat mijn Windows Media player niet aan kan.
    Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
     
  14. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Een MP4 codec voor Windows Media Player downloaden? Of een ander programma downloaden dat wel mp4 afspeelt... ;)
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    VLC player. Of mp4 codec ja.
     
  16. keviiin95

    keviiin95 New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    meestal jun je niet vertrouwen op trailers, die zien altijd stuk beter uit als in werkelijkheid.
    ik speel meestal het spel eerst bij iemand anders :)
     
  17. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Nice, nice, nice! :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina