Lol, die rollercoaster om die paal heen... Wat is de nauseau rating van die ? Ik heb deel 2 ff geïnstalleerd, nu al die RCT1 parken installeren.. En dan custom scenery .
Best hoog denk ik, ben nu ff niet thuis maar er gingen weinig gasten in, of niemand eerder moest geoon een park waarde behalen voor dat scenario en dat was de laatste die ik bouwde geloof ik.
Yap ik heb ff een paar uur lopen landscapen Eigenlijk is gewoon story missie Africa - Waterfalls en heb ik er geen fuck aan gedaan Ben weer thuis, die coaster had een Nausia rating van 9,10
Klopt het trouwens dat ik niet alle scenario's kan starten? . Ik heb allebei de uitbreidingen van RCT2, maar als ik bv Dark Age wil starten krijg ik een foutmelding dat ik Twisty Times niet heb geinstalleerd .
Ja, eerste RCT, toen Wacky Worlds, toen Time Twisters.. Welke 'versie' hebben jullie? Ik heb er 1 met .isz's
Mijn CD-rom wordt geeneens meer gelezen . Plus ik kan hem niet patchen. RCT1 heb ik ook nog in 8 versies rondslingeren ofzo .
Heb ze ook nog liggen maar deel 2 heb ik ook ff van internet geplukt. Downloaden is sneller dan zoeken, en je kunt lekker blijven zitten :b: Geen idee, ik ga gewoon het scenario lijstje af
Tuurlijk, no problem. Als er nog meer mensen zijn, dan moet je me maar even PM'en Edit: Echt kut, ik kan sommige parken niet openen omdat ik iets met Zpanda.dat mis...