[PC] Het grote Rollercoaster Tycoon topic

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 2 feb 2009.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als je nieuwsgroepen hebt, zoek maar eens op 'RCT2 compleet' op nzbindex/binsearch :+
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ja ik heb al een RCT2 versie compleet, maar hij werkt niet echt compleet 8).
    Maar hij doet het wel! :D Yeah!
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Doe mij ook eens, die van mij werkt opeens niet meer. 8)
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Die heb ik ook idd :+.

    Dat scenario wat Dr0kz gelinkt heeft werkt niet bij mij trouwens :mad:.

    Zelf geprobeerd een lege map te maken, kwam erachter dat ik 90% van de research objecten niet had... Nou jah, er zijn vast nog wel ergens andere maps :+
     
  5. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Fucking hell, ik heb dus een achtbaan gedownload die Four Alarm heet. Het is zo'n soort Goliath achtbaan, maar hij heeft een 11 voor Excitement en een 8,5 voor Intensity. Hij is dus niet té intens. Volgens mij is dat echt de ultieme achtbaan...

    Oh en hij gaat 188 km/h:+
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Oh man, tijdens de installatie hoor je al de pretparkgeluiden en muziek. _O_
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik kan me nog zo goed herinneren dat we beneden in de huiskamer één computer hadden staan waar we met z´n vieren gebruik van maakte. Van een vriend leende ik toen het eerste Rollercoaster Tycoon deel en al snel was ik echt hooked. Echt hooked, ik kon gewoon ´s avonds niet slapen omdat ik pretparkgeluidjes hoorde (:emo:) en in m´n slaap gewoon verder aan het bouwen was (:emo::emo:).

    Ga RCT2 zo weer eens installeren, is toch best leuk op zijn tijd :) RCT3 heb ik ook een tijdje gespeeld, erg vermakelijk en tof maar deel 2 blijft toch het vetst :cool:
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    tering... Net weer gëinstalleerd en was gelijk 3 uur verder :D Fucking geniaal spel is dit toch _O_
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik verwijder nooit mijn parken:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



    En we zijn weer begonnen in het oude vertrouwde scenario, Bumpy (?) Beach. _O_

    [​IMG]
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vond alleen jammer dat die mensen het al snel te eng vonden worden terwijl je net een hele vette achtbaan had gemaakt waar je een hele tijd bezig mee was geweest. kon je weer opnieuw beginnen!
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Mooie parken Matrix, vooral op die wintermap daar rechts ziet het er wel ziekelijk uit :b:


    Dat heb ik de hele tijd :+ echt moeilijk om je in te houden soms, vooral als die baan veel specials heeft.
    Had net een coaster gebouwd die Zeer Extreem was :lol: 25.00 Rating.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Woow!
    Ik heb mijn parkdat ook nog gevonden _O_


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Was nog lang niet klaar :p
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Is er trouwens een patch dat je bezoekers een achtbaan niet meer te intens vinden:+? Dat vond ik echt het kutste van het hele spel namelijk..
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je moet gewoon leren achtbanen ontwerpen. Ze worden gauw intens als je te snel door bochten en loopings gaan. Snelheid verlagen helpt al heel veel.

    En Tyrant, gave decoraties! Dat is waarom deel 2 beter is. :cool:
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja klopt, maar toch is het jammer. Dan maakte je echt de meest achterlijk snelle, nare achtbaan die er was en dan wilde niemand er in. Ook niet erg realistisch trouwens, dat soort achtbanen trekken juist mensen.
     
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ze moeten niet zeuren, het liefst zou ik ze met het 'oppak tangetje' in de achtbaan smijten :+. 'Vroeger' ook uren bezig geweest met de meest onmogelijke achtbanen om er achter te komen dat de parkgangers mietjes waren :mad:.

    Ik ben druk op zoek naar een grote lege map waar gewoon alles werkt zoals in de normale mode... Weinig geld, alles beschikbaar voor research, etc. Nog geen geluk helaas, die 'Workbench' map komt het dichtst bij. Maar zoals ik al zei, werkt die niet :mad: Volgens mij is die mogelijkheid er gewoon niet...
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Dat had te maken met de scherpte van de bochten. Door platte bochtstukken neer te zetten werden de G krachten soms gelijkwaardig aan die van straalvliegtuigen. Ik zou daar ook niet indurven XD. Als je bochten goed geplaatst worden heeft niemand moeite met de achtbanen.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Tuurlijk is die er, kijk naar mij park, is ook op een workbench begonnen.
    Er staan er zat op www.nedesigns.com!

    En toffe achtbanen bouwen waar mensen ook nog indurven is niet zo lastig hoor. Niet teveel loopings erin, en alle bochten moeten natuurlijk hellen.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Fuck dat, gewoon tig loopings achter elkaar gecombineerd met scherpe bochten en een G krachten waardoor sommige mensen bijna sterven :cool:.
     
  20. Remco

    Remco Guest

    Ik zoek een Mac OSX versie. Anyone?
     

Deel Deze Pagina