Xbox 360 Slim

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MaasMaas, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zamaster360

    Zamaster360 Mr. Coöp

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er al een gepreordered destijds bij de launch op 2 december in 2005. Daar heb ik 3 jaar plezier van gehad, en ik moet zeggen dat het best wel meevalt. Ik neem aan dat je wel het geluid van de tv/speakers aan hebt staan tijdens het gamen. Het zou alleen irritant zijn geweest voor tijdens film kijken, maar dat doe je niet op een console maar op een dedicated dvd/blu-ray speler.
     
  2. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaat hij daar nu heel 'soepel' doorheen. :)
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoe kom je daar bij? :eek: Ik wil iemands ervaringen horen!
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is me niet zozeer opgevallen.
    Maar ik heb al ruim een maand geen xbox meer aangeraakt dus daarom zou dat kunnen.
    Wel weet ik dat het me bij m'n vorige xbox wel opviel dat deze soms echt absurd traag was. Dat heb ik nu niet, dus misschien issie ook wel sneller.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Stomme vraag , maar is deze xbox 360 stiller of net zo stil als de ps3 als je deze voor het bekijken van media gebruikt (DVD's / streams)?
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet hoe stil een ps3 is, maar ik weet wel dat je deze xbox alleen hoort als je je oor op 10cm afstand houdt. Dan hoor je een licht gezoem.
     
  7. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Argh, ik begin wel te twijfelen zo. Lijkt me zo fijn om een stille Xbox te hebben...
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zo is het met een ps3 slim ook ongeveer, je hoort m nog wel maar je moet echt je best doen wil je je er aan ergeren
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Update: Het valt me nu wel op, dat tijdens het opstarten hij wel echt stukken sneller is.
    Deze hoor je op een meter afstand gewoon totaal niet. Dus je zult je er totaal niet aan ergeren.
    Tenzij je er continu 10cm vandaan gaat zitten, maar dat lijkt me beetje lastig met je tv.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik dacht dat de snelheid van de guide ook voor een groot deel afhankelijk is van de grootte van je profiel. Als ik een nieuwe gamertag aanmaak waar nog niks mee gedaan is (dus geen friends, geen download history geen enorme games library, geen achievements etc) dan is de guide veeeeeel sneller dan als ik mn eigen gamertag inlog.
     
  11. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier een filmpje over de snelheid;



    Hij lijkt wel een tikkeltje sneller
     
  12. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het al een keer op youtube gezien met een review, toen zeiden zeiden ze: No laggy" en hij blaaderde er snel doorheen zo goed als geen laadtijd..

    Edit: Ja dat filmpje boven bij ^ bedoel ik
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm.. ik was van plan om in sep. overstag te gaan en een PS3 te kopen en in november de nieuwe xbox te gaan kopen, maar ik denk dat ik deze week hem toch maar ga aanschaffen :)

    Scoop! MrX heeft net een Xbox 360s gehaald bij de MM :)

    Ik nog niet ;)
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2010
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Die N adapter werkt trouwens ook echt top.
    Het instellen ging zooooveel soepeler als de vorige keer.
    Ook heb ik ipv 3 streepjes bereik zoals ik bij de vorige netwerk adapter had, heb ik nu gewoon vol bereik!
     
  15. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    heb em tege 3 uur gekrege, lekker nu zegd hij dat die niet naar me modem kan connecten hij ziet em primma 5 groene balkjes, en WEP key is 100% correct. 26 tekens is prima weet niet wat het probleem is :confused:
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Post je instellingen eens en de melding die hij geeft
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Alsof er in elke game op elk moment vol geluid uit de speakers blaast...
    In een game als Mass Effect die veel stille filmische momenten heeft, wordt alles gewoon verstoord door de drive.
    En ik heb ook niet altijd zin om met hard geluid te gamen.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik me helemaal niet meer stoor aan het geluid van de "oude" 360 sinds we spellen op de HDD kunnen installeren. Maar ik gebruik hem dan ook niet om films op te kijken, kan me wel voorstellen dat dat heel irritant is.
     
  19. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Welke instellingen? enigste wat die me vraagd is WEP key verder niets, melding die hij geeft is There's a problem with you're connection. alles is prima in order lol snap dr niks van...
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    welke foutmelding krijg je?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina