Ja ik heb al een RCT2 versie compleet, maar hij werkt niet echt compleet . Maar hij doet het wel! Yeah!
Die heb ik ook idd . Dat scenario wat Dr0kz gelinkt heeft werkt niet bij mij trouwens . Zelf geprobeerd een lege map te maken, kwam erachter dat ik 90% van de research objecten niet had... Nou jah, er zijn vast nog wel ergens andere maps
Fucking hell, ik heb dus een achtbaan gedownload die Four Alarm heet. Het is zo'n soort Goliath achtbaan, maar hij heeft een 11 voor Excitement en een 8,5 voor Intensity. Hij is dus niet té intens. Volgens mij is dat echt de ultieme achtbaan... Oh en hij gaat 188 km/h
Ik kan me nog zo goed herinneren dat we beneden in de huiskamer één computer hadden staan waar we met z´n vieren gebruik van maakte. Van een vriend leende ik toen het eerste Rollercoaster Tycoon deel en al snel was ik echt hooked. Echt hooked, ik kon gewoon ´s avonds niet slapen omdat ik pretparkgeluidjes hoorde () en in m´n slaap gewoon verder aan het bouwen was (). Ga RCT2 zo weer eens installeren, is toch best leuk op zijn tijd RCT3 heb ik ook een tijdje gespeeld, erg vermakelijk en tof maar deel 2 blijft toch het vetst
Ik verwijder nooit mijn parken: En we zijn weer begonnen in het oude vertrouwde scenario, Bumpy (?) Beach.
Vond alleen jammer dat die mensen het al snel te eng vonden worden terwijl je net een hele vette achtbaan had gemaakt waar je een hele tijd bezig mee was geweest. kon je weer opnieuw beginnen!
Mooie parken Matrix, vooral op die wintermap daar rechts ziet het er wel ziekelijk uit :b: Dat heb ik de hele tijd echt moeilijk om je in te houden soms, vooral als die baan veel specials heeft. Had net een coaster gebouwd die Zeer Extreem was 25.00 Rating.
Is er trouwens een patch dat je bezoekers een achtbaan niet meer te intens vinden? Dat vond ik echt het kutste van het hele spel namelijk..
Je moet gewoon leren achtbanen ontwerpen. Ze worden gauw intens als je te snel door bochten en loopings gaan. Snelheid verlagen helpt al heel veel. En Tyrant, gave decoraties! Dat is waarom deel 2 beter is.
Ja klopt, maar toch is het jammer. Dan maakte je echt de meest achterlijk snelle, nare achtbaan die er was en dan wilde niemand er in. Ook niet erg realistisch trouwens, dat soort achtbanen trekken juist mensen.
Ze moeten niet zeuren, het liefst zou ik ze met het 'oppak tangetje' in de achtbaan smijten . 'Vroeger' ook uren bezig geweest met de meest onmogelijke achtbanen om er achter te komen dat de parkgangers mietjes waren . Ik ben druk op zoek naar een grote lege map waar gewoon alles werkt zoals in de normale mode... Weinig geld, alles beschikbaar voor research, etc. Nog geen geluk helaas, die 'Workbench' map komt het dichtst bij. Maar zoals ik al zei, werkt die niet Volgens mij is die mogelijkheid er gewoon niet...
Dat had te maken met de scherpte van de bochten. Door platte bochtstukken neer te zetten werden de G krachten soms gelijkwaardig aan die van straalvliegtuigen. Ik zou daar ook niet indurven XD. Als je bochten goed geplaatst worden heeft niemand moeite met de achtbanen.
Tuurlijk is die er, kijk naar mij park, is ook op een workbench begonnen. Er staan er zat op www.nedesigns.com! En toffe achtbanen bouwen waar mensen ook nog indurven is niet zo lastig hoor. Niet teveel loopings erin, en alle bochten moeten natuurlijk hellen.
Fuck dat, gewoon tig loopings achter elkaar gecombineerd met scherpe bochten en een G krachten waardoor sommige mensen bijna sterven .