Formule 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    sorry, posten werkte niet en nu dus blijkbaar 4 x

Laatst bewerkt: 16 jul 2010
  2. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    sorry, posten werkte niet en nu dus blijkbaar 4 x

Laatst bewerkt: 16 jul 2010
  3. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Kom op jongens, hou nou allemaal eens op met het beoordelen van wel of geen sim aan de hand van filmpjes waaraan je totaal niet kan zien welke build, welke instellingen, welke driving aids etc. Wacht de game of de demo af en beoordeel dan.

En aan al die mensen die últra-realisme willen, besef dan dat je de auto waarschijnlijk niet eens van de plek afkrijgt. Leuk joh, een game spelen, een race starten en keer op keer de race voortijdig moeten cancellen omdat je de auto wéér laat afslaan omdat de game toch weer iets té realistisch is. Hou op, het moet gewoon een vette game zijn. Sim, arcade, whatever: Als het maar lekker speelt.

Ja, Codemasters heeft beloofd een redelijk realistische game te maken, dus dat zal vast wel goedkomen. Afwachten, spelen, en dan pas klagen of de loftrompet afsteken.

4. JeePee

JeePee Guest

Je ziet ze de driving aids gewoon instellen, dus daar kan je wel op beoordelen. Tevens hoor je aan de toerentallen dat traction control uit staat.

F1 auto's hebben anti-stall ;) Maar zo realistisch hoef natuurlijk niet. Maar wat je in de filmpjes ziet is gewoon van het niveau GRID. Dat hebben we nou onderhand wel gezien, zeker in het F1 genre op de consoles.

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Kan wel begrijpen dat iemand als JeePee een realistische simulatie wil, maar hij maakt deel uit van een veel te kleine doelgroep. :+ Codemasters maakt - terecht - een spel dat door een groot publiek gespeeld kan worden.

6. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik me af hoor Willem.

Ik denk dat de grote groep naar wie jij verwijst meer een racegame willen, veel auto's, met liveries, painting en zo.

F1 is racen, althans, dat vind ik, het lijkter op dat codies er een casual game van maakt.

Ik vind het erg jammer. Ik hoef echt niet uberrealistisch, maar de handling van Rfactor plus grafix van deze F1, dan ben ik dik en dik te vreden.

Gaat niet gebeuren, maar toch, ;-).

Er komt trouwens GEEN demo mensen.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Komt geen demo. :)

8. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bron of het is niet waar.. :9

9. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Het is waar.

Check maar Twitter.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  11. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, zal wel weer niet mogen van bernie.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol denk niet dat dat de reden is. ;)

13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Jammer en ook dom van ze denk ik. Van deze zou ik graag toch een demo uitproberen, om te zien hoe het aanvoelt, voordat ik hem koop.

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dude, wacht gewoon tot de site's en bladen hem hebben gereviewed. XBW krijgt ook vast wel een eerdere review code ofzo. Kun je lekker vergelijken en als je het dan nog niet weet een kwestie van een lid afwachten die hem heeft gespeeld. Dus gelijk om een impressie vragen op releasedag. ;)

15. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Maaaaaar, als jij het een goede game vind, vind ik het dan ook een goede game?

Ik heb voor games als deze geen demo nodig (natuurlijk is het wel handig, voor het geval hij echt bagger is). Ik koop hem gewoon, valt hij tegen, dan baal ik. Is het een goede game, dan ben ik blij :+

16. Remco

Remco Guest

Ik koop em sowieso. Ik heb zo'n stuurtje, dus dan is het altijd wel tof. Daarnaast ben ik een ontzettende F1 fan, dus voor mij is het al snel goed (anderen zouden misschien hebben dat het dan juist heel goed moet zijn, maar ik heb daar niet zo'n last van ;))

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik koop hem ook sowieso. Als F1 fan maakt het mij niets uit of het nu sim is of niet. Ik ga het gewoon proberen. Dan kan ik altijd nog zeggen dat het een kut game is, maar staat wel stoer in de kast :cool:

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zit er toevallig ook iets van een Manager Mode in zoals bij Fifa? Dat zou wel mooi zijn, maar misschien is die ouwe knar het daar wel niet mee eens. ;):x

19. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Manager mode zal wel niet , maar een leuke career mode is al meer dan voldoende voor mij :)

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heb altijd wel iets met Manager modes gehad. Mocht voorheen ook graag manager games spelen. Heb nu FM 2010 voor de PC gekocht. Weet niet wanneer ik die zal installeren. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina