[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 nov 2009.

  1. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik citeer:


    Raak zo gefrustreerd elke keer om het luie gedrag van IW. Probeer je nog wat mensen te flanken voor je overpowered ChopperGunnertje, spawned er een noob met painkiller achter je die jou is even te grazen neemt.
     
  2. strandedrobin

    strandedrobin Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje met deze game, ik kan gewoon vrienden joinen en de meeste kunnen mij ook joinen.

    maar met een aantal vrienden komt er constant te staan:

    Attempt #1.....
    en dan na een tijdje
    Attempt #2.....

    Ik snap niet echt hoe dit kan, kan iemand mij helpen door dit op te lossen?
     
  3. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ligt dan aan je NAT, dat moet dan op open staan, weet niet precies hoe dat allemaal werkt, ik heb op moderate en kan met bijna iedereen connecten, maar als je ff googled vind je wel een oplossing want het is best een bekend probleem
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga eens naar Multiplayer en dan naar Xbox Live. Daar kan je zien wat je ''NAT-type'' is. Hij hoort op ''open'' te staan. Zo niet, dan moet je even naar het desbetreffende topic gaan;)
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ga je toch Bad Company 2 spelen!

    Gister gedroomd dat ik MW2 aan het spelen was. Heb de game al zeker een jaar niet meer gespeeld. Tijdens de droom had MW2 geen killstreaks meer :) Toen vond ik de game ook nog leuk ook nog \o/
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maar eh, er zit sinds een week of wat toch een kilsstreak-loze playlist in MW2?

    Barebones heet hij volgens mij. Volgens mij probeert je onderbewuste je eraan te herinneren dat je die playlist moet gaan uitproberen :+
     
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Thanks voor de tip! Heb de game sinds 2009 ook niet meer aangeraakt, maar dit klinkt wel leuk! Is die shotgun al eens aangepast? :p
     
  8. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Mw2 begint saai te worden. Daar kwam ik een jaar geleden al achter. Cod 4 is gewoon veel een veel leuker vind ik met al die glitches en de guns online enz.
    No-scopen en quik scopen is dan ook vetter vind ik dan op de intervention8)
     
  9. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    De Akimbo Models zijn veel minder sterk geworden, maar de Spas-12 blijft een overpowered kutding met een veels te grote range
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Aan herinneren kan niet want ik wist het niet eens. Best ziek want heb die game echt al een jaar niet meer aangeraakt...

    Misschien dan nu weer oppakken. Is die playlist ook in hardcore te spelen?
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Nee, je hebt twee soorten Barebones. Een gewoon Barebones (FFA en TDM) en Team Objective Barebones dus HQ enzo.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet je of de nieuwe maps in Barebone zitten? Zie dat er trouwens nog steeds erg veel mensen TDM spelen. Kan ik niet begrijpen. Vind ik zelf de meest waardeloze gametype in online shooters.
     
  13. Remco

    Remco Guest

    TDM vind ik altijd wel leuk. Met Rainbow Six: Vegas speelde ik altijd (Team) Survival, maar dat heb je niet echt in CoD. Dat is wel jammer..

    Maar wat is er mis met TDM dan?
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dunno vind het gewoon niet leuk als er geen objective is. Heb ik al vanaf de eerste PC shooter die ik speelde (Delta Force 2 dacht ik).
     
  15. Remco

    Remco Guest

    Het enige kutte in CoD modes met objectives is dat maar heel weinig mensen ook daadwerkelijk voor de objectives gaan, maar slechts voor de kills.
    Om mezelf die irritatie te besparen, speel ik TDM
     
  16. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    +1 :+
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    En de reden dat ik geen TDM speel is dat het daar maar tot 7500 punten gaat..
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2010
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    In bareboned gaat eigenlijk niemand voor de kill. Denk dat de mensen vooral voor de kills gaan door de killstreaks.
     
  19. bombach

    bombach Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 7500 punten ook te kort dan heb je eindelijk chopper gunner ofzo is het potje afgelopen.
     
  20. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk is dat zo. Daarom kan je eigenlijk ook geen objective based speltypes spelen zonder dat je met 5 andere vrienden bent.
     

Deel Deze Pagina